Здравейте. Климатикът е пълнен с газ и масло с машина. Въпреки това има следния проблем - Когато колата е в задръстване или на празен ход, климатика спира да охлажда. Когато е в движение работи идеално? Някой има ли идея на какво се дължи това?
Благодаря.
C270 cdi Климатик.не охлажда на празни обороти
Започната от fill, 30 май 2016 - 17:45:09
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 май 2016 - 17:45
#2
Публикувано 30 май 2016 - 21:56
А перката на кондензатора (перката на климатичния радиатор) работи ли?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 31 май 2016 - 07:55
А ако върти отиди на водоструйка и измий добре радиаторите отпред.
#4
Публикувано 31 май 2016 - 09:16
А перката на кондензатора (перката на климатичния радиатор) работи ли?
Хм... Къде е тази перка. Виждам само една голяма перка на радятора. Може ли да ме насочите къде да я търся.
#5
Публикувано 31 май 2016 - 10:36
W203 е само с 1 перка. Няма отделен на климатика.
#6
Публикувано 31 май 2016 - 10:46
Скапала ти се е "Рециркулационната помпа", която върти охлаждащата течност при ниски обороти на колата. Също така не трябва да имаш и парно, когато си на място. Тази помпа работи и при изгасен мотор и натиснат клавиш "Рест". Износвали се четките и след смяна се оправяло, но на мен не ми се занимава.
#7
Публикувано 31 май 2016 - 16:55
Също така ако си с климатроник може да пробваш да задържиш "REST" бутона за 10сек. след това с бутона "AUTO" да превъртиш до позиции 7 и 8 и да споделиш какво показват когато си спрял на място. И тук се зачетох, че 203-та с климатроник има опция за "self-diagnostic" след което рестартира всички грешки ето и процедурата:
1. Стартираш двигателя
2. Задържаш бутоните за рециркулация и този за обдухване на предното стъкло за около 10сек. (докато почнат да мигат ламбите )
3. Чакаш да си приключи диагностиката да спрат да мигат лампичките около 30сек. и след това изключваш мотора
4. След минута си готов.
#8
Публикувано 31 май 2016 - 19:22
перката се включва и при 60 градуса но положението е същото. Иначе парно имах цяла зима, А този проблем е от миналата есен
#9
Публикувано 31 май 2016 - 20:19
А направи ли диагностиката която колегата ти каза по-горе? Въпроса е да отписваш един по-един вероятните причини а не просто да трупаш мнения щото ще се объркаш повече
Аз пък си мисля за повишено налягане в с-мата и наистина изчисти с пароструйка радиатора имах такъв дерт на бус след почистване се оправи! Просто не смогваше да охлажда от гняс
Аз пък си мисля за повишено налягане в с-мата и наистина изчисти с пароструйка радиатора имах такъв дерт на бус след почистване се оправи! Просто не смогваше да охлажда от гняс
#10
Публикувано 31 май 2016 - 21:08
А случайно да приплъзва демферната шайба на тихи обороти , а като е в движение заради повечето обороти да работи ? И там има съединител .
#11
Публикувано 05 юни 2016 - 19:05
Радяторите са измити Проблема продължава.
#12
Публикувано 06 юни 2016 - 08:35
На място подай газ, ако се появи студеното, е помпата.
#13
Публикувано 06 юни 2016 - 14:22
Искаш да кажеш, че помпата която върти антифриза върти и фреона ли?
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 07 юни 2016 - 17:05
Когато дигна оборотит на празен ход положението се подобрява
Къде се намира тази помпа? Колко струва нова?
Мерси.
#15
Публикувано 08 юни 2016 - 12:00
Относно теста на климатика. Да направих го но нямам дисплей на климатика и незнам какъв е разултата. Къде в Сф. има диагностика с четене на грешки?
Благодяря.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни