Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C270 cdi Климатик.не охлажда на празни обороти


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 fill

fill

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:

Публикувано 30 май 2016 - 17:45

Здравейте. Климатикът е пълнен с газ и масло с машина. Въпреки това има следния проблем - Когато колата е в задръстване или на празен ход, климатика спира да охлажда. Когато е в движение работи идеално? Някой има ли идея на какво се дължи това?
Благодаря.


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2016 - 21:56

А перката на кондензатора (перката на климатичния радиатор) работи ли?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 31 май 2016 - 07:55

А ако върти отиди на водоструйка и измий добре радиаторите отпред.
  • 0

#4 fill

fill

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:

Публикувано 31 май 2016 - 09:16

А перката на кондензатора (перката на климатичния радиатор) работи ли?

Хм... Къде е тази перка. Виждам само една голяма перка на радятора. Може ли да ме насочите къде да я търся.


  • 0

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 май 2016 - 10:36

W203 е само с 1 перка. Няма отделен на климатика.


  • 0

#6 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 31 май 2016 - 10:46

Скапала ти се е "Рециркулационната помпа", която върти охлаждащата течност при ниски обороти на колата. Също така не трябва да имаш и парно, когато си на място. Тази помпа работи и при изгасен мотор и натиснат клавиш "Рест".  Износвали се четките и след смяна се оправяло, но на мен не ми се занимава.


  • 0

#7 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 31 май 2016 - 16:55

Също така ако си с климатроник може да пробваш да задържиш "REST" бутона за 10сек. след това с бутона "AUTO" да превъртиш до позиции 7 и 8 и да споделиш какво показват когато си спрял на място. И тук се зачетох, че 203-та с климатроник има опция за "self-diagnostic" след което рестартира всички грешки ето и процедурата:

 

1. Стартираш двигателя

2. Задържаш бутоните за рециркулация и този за обдухване на предното стъкло за около 10сек. (докато почнат да мигат ламбите :) )

3. Чакаш да си приключи диагностиката да спрат да мигат лампичките около 30сек. и след това изключваш мотора

4. След минута си готов. :)


  • 0

#8 fill

fill

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:

Публикувано 31 май 2016 - 19:22

перката се включва и при 60 градуса но положението е същото. Иначе парно имах цяла зима, А този проблем е от миналата есен :)


  • 0

#9 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 31 май 2016 - 20:19

А направи ли диагностиката която колегата ти каза по-горе? Въпроса е да отписваш един по-един вероятните причини а не просто да трупаш мнения щото ще се объркаш повече
Аз пък си мисля за повишено налягане в с-мата и наистина изчисти с пароструйка радиатора имах такъв дерт на бус след почистване се оправи! Просто не смогваше да охлажда от гняс
  • 0

#10 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 май 2016 - 21:08

А случайно да приплъзва демферната шайба на тихи обороти , а като е в движение заради повечето обороти да работи ? И там има съединител .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#11 fill

fill

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:

Публикувано 05 юни 2016 - 19:05

Радяторите са измити :) Проблема продължава.


  • 0

#12 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 06 юни 2016 - 08:35

На място подай газ, ако се появи студеното, е помпата.


  • 0

#13 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2016 - 14:22

Искаш да кажеш, че помпата която върти антифриза върти и фреона ли? :)
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#14 fill

fill

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:

Публикувано 07 юни 2016 - 17:05

Когато дигна оборотит на празен ход положението се подобрява :)

Къде се намира тази помпа? Колко струва нова?

Мерси.


  • 1

#15 fill

fill

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:

Публикувано 08 юни 2016 - 12:00

Относно теста на климатика. Да направих го :) но нямам дисплей на климатика и незнам какъв е разултата. Къде в Сф. има диагностика с четене на грешки?

Благодяря.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни