С риск да стана банален с тъпите си въпроси но въпроса ми е кратък?Къде е датчика за положението на разпределителния вал, и ,какво се сваля за да се достигне до него? Претърсих нета но не можах да намеря нищо.Който ми каже много ще ми помогне.Благодаря КОЛЕГИ и БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!
Къде се намира датчика на разпределителния вал на1,7CDI
Started by matio1, 26 May 2016 - 17:17:06
17 replies to this topic
#1
Posted 26 May 2016 - 17:17
#3
Posted 27 May 2016 - 09:00
Ок, но ТУК са описани подробно всички датчици ЗА БЕНЗИНОВИТЕ МОТОРИ. Търся за дизеловия.
#4
Posted 27 May 2016 - 15:01
Добре.
Извинявай за досадните ми опити за помощ и поведение.
Все си мислех че при Мерцедес всичко е направено просто и ясно.
Мислех си че датчиците изглеждат по един и същи начин и се намират на
едно и също място, горе долу. Независимо за бензин или дизел става на въпрос.
Датчик за разпределителен вал : във предната част на двигателя, горе,
където е началото на вала.
Датчик за положението на колянов вал : задната част на двигателя, долу,
края на вала.
Явно нещо греша.
Ще ми се да бях малко по умен и да ти приложа всички схеми и писания
във WIS как точно става номера с подмяната.
Там всичко започва с : в лявата ръка държите ключ номер... и
отвивате болт... .
Sorry.
Edited by vencislav, 27 May 2016 - 15:53 .
#5
Posted 27 May 2016 - 15:36
Мерси Венци, наистина много се постара Приятелю! Най после един монтьор от Б.С ми прати схема и снимка на мястото на датчиците в този мотор .Руснаците са прави м.у 3 и 4та дюза . трябва да се свали филтърния блок заедно с колекторите АГР и куп неща
за да се достигне до него. . С това темата е изчерпана Моля модовете да я изтрият. Снимката и схемата ще кача където трябва Мерси и Успех на всички
#6
Posted 27 May 2016 - 18:56
Е не трябва ли да е тук снимката и вместо да се трие темата да е полезна на някой?!?
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Posted 28 May 2016 - 06:54
Тая сутрин пак не ще да пали Полудях с тоя боклук !Вчера ''майстора ''смени датчика и запали . Обикалях 20тина км. нарочно палих, гасих на всеки сфетофар да видя състоянието никъкви проблеми и . сабален пак не ще . . Нямам думи . най което ме нерви е факта, че никой не може да каже какво и е и да я оправи в двумилионна София ! Четири души ''специлисти'' и се изредиха и съм с такси на работа !Не знам какво да предприема ,ноо Хубава събота и неделя Колеги!!
#8
Posted 28 May 2016 - 09:26
Колега, не се нервирай макар, че такива проблеми са си яко нервокъсащи. Мирише ми на някакъв скапан проблем с някоя букса или кабелен сноп. Нещо някъде прекъсва щом един ден пали друг ден не. За съжаление това са едни от най-гадните неща за хващане.. :-( Прочети със Стар колата пак. Гледам в другата тема пишеш, че е била записала 2 грешки. Виж дали грешката за датчика на разпределителния вал е изчезнала или още стои. Ако стои след смяната му - преровете куплунзите и на самия датчик и на еку-то... Успех и не се нерви - това няма да помогне със сигурност ;-)
#9
Posted 28 May 2016 - 10:11
Мерси за бързия отговор Колега.Вярно с нерви няма да стане . Сега чакам репатрак да ме кара на други майстори за стар диагноза . Дано хванат нещо, че наистина съм накрая..Пари не жаля , ама да я направи някой не да ме разиграват като мечка самозвани майстори из цяла София .Лек ден колега . Резултата ще пиша !
#10
Posted 28 May 2016 - 14:18
Трябваше да смениш първо датчика за
положението на коляновия вал.
Във другата ти тема започнах с тези думи.
Ти се вгледа в датчика на разпределителния вал първо,
нормално него показва Стар Диагностиката на първо четене.
Няма да се отчайваш, сега смени датчика за
положението на коляновия вал.
Успех.
#11
Posted 28 May 2016 - 14:39
Такааа Свалихме я от камона пред сервиза майстора ми подаде команда пали и тя запали веднага!Още 5-6 опита и си пали безпроблемно. закачиха на компа и не показва никъкви грешки ,Изчакахме да загрее да включи перката и никъкви проблеми Прибрах се с нея и ще видим утре сутрин дали пак такситаджийте ще намажат или пътната помощ?дано нещо се е уплашила и не прави проблеми на което вече не вярвам ! Отивам да пия една ракия за ваше здраве колеги които ми четете глупостите ! Бараки ще има винаги , но нас няма да ни има затова Напред и Наздраве !
#12
Posted 28 May 2016 - 21:45
Грешки може и да няма ,но Стар Диагнозата разчита регистрите на "Shadow Memory" а там показва какви са били причините колата да откаже да запали . Случвало ми се е кола карана всеки ден при нормално палене ,една сутрин спира да пали и се оказа нарушена комуникация в модула на запалване . Само давам пример ,а иначе причините може да са хиляди .
#13
Posted 29 May 2016 - 10:11
За съжаление нищо не разбирам от диагностика , просто плащам и искам някой да я направи. Сутринта запали нормално и дойдох на работа , но перката на радиатора е постоянно включена , и очаквам пак да натрупа грешки и проблеми. Утре ще им я закарам пак да видим какво ще кажат. Поздрави!
#14
Posted 31 May 2016 - 16:10
Пак била перфектна. (говоря за вчерашната диагноза). Никъкви грешки, но студена тябва да се върти на стартер Н пъти докато запали.(я запали я не ).Ще послушам колегата Венцислав, и утре ще сменя и датчика на коляновия вал.Благодаря за търпението Колеги. филмът продължава с неясен край . Като звънна на репатрака той направо ме пита :''накъде ''- станах за ташак в махалата. Но борбата продължава и се надявам на добър финал . Поздрави и безаварийно на всички !
#15
Posted 31 May 2016 - 19:07
При мен на W220 симптомите бяха същите и диагностиката не показа конкретно
датчик колянов вал, показа първо датчик за входящ въздух и датчик разпределителен вал.
Последната фаза е като започне да гасне колата в движение, тогава излезе и на Стар-а.
Дано се оправят нещата.
Успех.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users