Смяна електронен блок на двигателя.
Започната от lubo.todorov.12, 25 май 2016 - 18:09:56
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 май 2016 - 18:09
Здравейте колеги,
Трябва да сменям въпросния блок и имам следния казус.
От сервиза ми казаха да търся блок спра употреба като моя със абсолютно същия парт номер. После те ще прехвърлят информацията от стария блок на новия.
За съжаление аз намирам блокове все са с различни номера от моя а тези които ги продават твърдят че информацията може да се прехвърли от стария към новия без да са еднакви номерата стига да са от един и същ модел кола.
Дайте съвет моля, да взимам ли електронен блок с друг номер или да търся точно моя номер.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Трябва да сменям въпросния блок и имам следния казус.
От сервиза ми казаха да търся блок спра употреба като моя със абсолютно същия парт номер. После те ще прехвърлят информацията от стария блок на новия.
За съжаление аз намирам блокове все са с различни номера от моя а тези които ги продават твърдят че информацията може да се прехвърли от стария към новия без да са еднакви номерата стига да са от един и същ модел кола.
Дайте съвет моля, да взимам ли електронен блок с друг номер или да търся точно моя номер.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#2
Публикувано 25 май 2016 - 19:35
А на твоя блок каква му е диагнозата? До колкото знам има фирма, която успява да ремонтира такива блокове.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 25 май 2016 - 22:16
Даваха го на такава фирма и тя не успя да го оправи. Проблема на блока е че работи грешно когато е студена колата. Работата на двигателя е неравномерна и дава големи отклонения от нормалните параметри. И като загрее колата, почва да работи нормално.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#4
Публикувано 26 май 2016 - 06:32
А възможно ли е пеоблема да е в някой датчик за температура? Щом като на загряла кола блока си работи, явно не разбира че колата е студена.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 26 май 2016 - 07:53
То хубаво ама коя година е колата, какъв е мотора, скорости и тн. Иначе и на мен ми звучи че може да е проблем и някъде другаде. Например дебитомер или дросел могат да правят проблеми студена. Иначе за номера и аз мисля, че ако е от един и същ ДВГ на едно и също купе би трябвало да стане дори и с лека разминавка в номера лошото, е че ако искаш само да го тестваш трябва да вземеш компютъра заедно с ключалката и блокажа за волана (това май не е задължително) което не знам дали някой на добра воля би ти ги дал само за теста.
#6
Публикувано 08 юли 2016 - 12:14
Такааа смених модула с идентичен такъв но проблема си остана...
Техника от сервиза казва че е сменил датчиците и регулатора за налягане в рейката но не се влияе от тях. Дюзите също са проверени и са идеални.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Техника от сервиза казва че е сменил датчиците и регулатора за налягане в рейката но не се влияе от тях. Дюзите също са проверени и са идеални.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#7
Публикувано 08 юли 2016 - 12:15
Колата е Е220, cdi 2003г. W211
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#8
Публикувано 08 юли 2016 - 19:00
През форума трудно може да се каже какво й е на колата ,но все пак премерете напреженията и да я закачат хора които знаят какво правят .
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни