Както и да го въртим проблемите със студения старт при този мотор 99% от всичко което съм чел по-чужди форуми главно в UK и USA макар не точно същите но пак M271 са:
- верига определено много слабо звено разтяга се лесно главно от удължените интервали на смяна на маслото или липса на такава....(масово при кочини от Италия и тн.)
Определено НЕ е задължително да има постоянен шум от нея. Пример е моята която беше тотал щета а шум имаше само и единствено сутрин и то не всеки път!
- Ваноси (зъбни колела) страдат от същото и поради изключително идиотският материал който е лесно чуплив липса на цели зъби съвсем не е рядкост. Тук също включвам и хидравличните ( магнитни) клапани които представляват един скапан болт който също доста често просто се чупи!!
- МНОГО важен момент който абсолютно никой не споменава са ДИШАЩИТЕ тръбички (маркучи) към ваносите! С времето остаряват стават меки и предизвикват множество проблеми в работата на целия задвижващ механизъм. Практически всички те струват мизерни пари около 70-80 лв а поразиите които могат да направят са много! Моите бяха стегнати със свински опашки
чудно!
С една дума като извод за мен лично мотора е прекрасен за четери цилиндров е сравнително тих и спокоен с добра тяга и разход( когато е наред) НО:
Проблемите са в газоразпределителният механизъм и в почти всички случаи прекъсванията и шумовете сутрин са от избягала центровка заради ванос,верига,клапан,маркучи а може и всичко заедно....аз съм доволен от автомобила и се радвам че жената се съгласи да си го кара
След като минах през всички тези неща сега мотора е наистина много спокоен и сутрин е радост за ушите разхода драстично се промени...това е от мен дано съм в помощ на някой колега но имате ли тези симптоми просто отворете капака на клапаните и вижте какво се случва там!
П.с ето и клипа който обещах на колегата по-горе за тръбичките
https://m.youtube.co...h?v=4C9XqMwyWBg
Този пост е редактиран от Azazel: 02 юни 2016 - 10:45