
Дроселова клапа
Започната от pipetko, 24 май 2016 - 09:34:46
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 май 2016 - 09:34
Здравейте,
Предния ден се върнах от път и минах през едни павета, които мразя в дъното на душата си... ама Стамболийски е едно сморано село с представка град. 100 метра след като минах жестоко неравните павета колата заби муцуна. Бях на газ и минах на бензин, но проблема при подаване на газ... остана. Колата изобщо не иска да набира. Успях на прекъсванки и припомпване да стигна до мястото което бе половин километър по-надолу. Угаси я запалих пак. Припалих я на място няма проблем нито прекъсва нито нищо. Ако подам мнооого плавно газ до 1500 оборота няма проблем мине ли 1500 оборота веднага прекъсва, киха дърпам крак от газта и се нормализира на обороти при свободно седене т.е. 900. Гледах свещи и кабеляци няма проблем. Нещо ми прищрака да проверя въздушния филтър. На капака му има една гъба която се беше разпаднала навсякъде, имаше парчета и върху дросела. Почистих до колкото можах. Реших да не я паля и да пипна механиката вънка, като подавам газ да видя дали се отваря клапата, но уви грам не помръдна. Пречуквах дросела пак без резултат, отпусках ряско изожщо не помръдна. Дайте съвет как да почистя клапата? Възможно ли е и жилото да се е скъсало ?
Предния ден се върнах от път и минах през едни павета, които мразя в дъното на душата си... ама Стамболийски е едно сморано село с представка град. 100 метра след като минах жестоко неравните павета колата заби муцуна. Бях на газ и минах на бензин, но проблема при подаване на газ... остана. Колата изобщо не иска да набира. Успях на прекъсванки и припомпване да стигна до мястото което бе половин километър по-надолу. Угаси я запалих пак. Припалих я на място няма проблем нито прекъсва нито нищо. Ако подам мнооого плавно газ до 1500 оборота няма проблем мине ли 1500 оборота веднага прекъсва, киха дърпам крак от газта и се нормализира на обороти при свободно седене т.е. 900. Гледах свещи и кабеляци няма проблем. Нещо ми прищрака да проверя въздушния филтър. На капака му има една гъба която се беше разпаднала навсякъде, имаше парчета и върху дросела. Почистих до колкото можах. Реших да не я паля и да пипна механиката вънка, като подавам газ да видя дали се отваря клапата, но уви грам не помръдна. Пречуквах дросела пак без резултат, отпусках ряско изожщо не помръдна. Дайте съвет как да почистя клапата? Възможно ли е и жилото да се е скъсало ?
#2
Публикувано 24 май 2016 - 10:14
Ако говориш за автомобила от подписа ти ,то съдя ,че колата е с М102 ,а там трудно ще стигнеш да видиш дросе (освен ако нямаш предвид плунжерната клапа) ,ако си с М111 вече е друга бира ,моля те първо да уточниш с кой мотор си за да помислим по нататък?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 24 май 2016 - 17:01
Мерцедес 200 ТЕ с м102 1992 г. Клапа под въздушния филтър. Карбуратор. До колкото знам се марича така. Действа с дросела.
#4
Публикувано 01 юни 2016 - 00:58
Здравейте колеги,
Не съм качвал снимки тъй като разгадах проблема. Клапата я почистих и тя беше, но главния проблем е в едно малко ''П'' образно маркучле, намиращо се под инжекциона.
Изобщо не се бях сетил да го проверя онзи ден по случайност бях при един газаджия с приятел, като му казах за проблема си, ме пита дали съм проверил въпросния маркуч след което си забих главата в земята. Дадох си му 10 лв на човека, но като не съм майстор, кой да се сети да погледне и там доле... Сложих маркуча и край. Въпреки че от тогава насам, незнайно защо тук таме при запалване на мотора директно на ГАЗ забива муцуна, като тръгвам да набирам скорост. За сега е рядко и не го прави на бензин. Някой ден ще го решавам и тоя проблем.
Благодаря за всички отзовали се с отговори по темата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни