Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK 200 или 230 без компресор


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 BioTroll

BioTroll

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 2.0, 136 к.с., 1997 г.

Публикувано 19 май 2016 - 12:50

Здравейте,нов съм в групата  и имам въпроси относно CLK  2.0 или CLK 2.3 . И двете да са без компресор но въпросът ми е коя е по икономична и като цяло по с  по стабилен мотор. Смятам да не е повече от 150 коня , защото ще ми е за първа кола и не мисля че ми трябва компресор заради високия разход за гориво. Скъпа ли е потдръжката или е горе долу като на Е200 с малки разлики и кои са и косурите и на двата модела.

 

 

Благодаря предварително.


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 май 2016 - 13:15

Цлк е по-здраво от Е-класата. 230-ката е по-добър. Ама цлк-то е по-скъпо от към екстериорни елементи (фарове, стопове, лайсни)
Иначе добре дошъл при нас!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 май 2016 - 14:21

Компресорите горят същото или по-малко от атмосферните, но поне вървят.

2.3 не ми е известно да има атмосферен мотор.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 май 2016 - 16:12

Само компресор за тебе момче!Не се лъжи по конете.При атмосферките се разгръщат при високите обороти и скорости,което ги прави мудни в ниските и при потегляне.
Едно 200 (230)компресорче ще ти лепне супер.
  • 0

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 май 2016 - 18:47

За да върви един мотор има нужда от определена гориво-въздушна смес, компресора нагнетява допълнителен въздух съответно му трябва и допълнително гориво!
Аз винаги бих предпочел компресора заради вървежа ,НО компресора гори повече от атмосверния, имал съм и двата и няма как да ме излъжат...
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 yuriy1978

yuriy1978

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК320

Публикувано 19 май 2016 - 20:25

Здравейте,нов съм в групата  и имам въпроси относно CLK  2.0 или CLK 2.3 . И двете да са без компресор но въпросът ми е коя е по икономична и като цяло по с  по стабилен мотор. Смятам да не е повече от 150 коня , защото ще ми е за първа кола и не мисля че ми трябва компресор заради високия разход за гориво. Скъпа ли е потдръжката или е горе долу като на Е200 с малки разлики и кои са и косурите и на двата модела.

 

 

Благодаря предварително.

направо си вземи цлк320


  • 0

#7 yuriy1978

yuriy1978

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК320

Публикувано 19 май 2016 - 20:26

Само компресор за тебе момче!Не се лъжи по конете.При атмосферките се разгръщат при високите обороти и скорости,което ги прави мудни в ниските и при потегляне.
Едно 200 (230)компресорче ще ти лепне супер.

да ти кажа моя върви всякак си


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 май 2016 - 23:41

да ти кажа моя върви всякак си

Колегата пита за 200 атмосферен който е много по-различен от твоя от към вървежа и разход.
Компресорния много се доближава като показатели до 320-ката(твоя) особено от 0-120км/ч където най-вече се ползва.По-нагоре се разминават малко и 320-ката е по-безшумна.

Този пост е редактиран от daimler1: 20 май 2016 - 07:48

  • 0

#9 BioTroll

BioTroll

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 2.0, 136 к.с., 1997 г.

Публикувано 20 май 2016 - 12:41

Относно CLK320 мисля че е много за първа кола, карал съм E200 седан 136коня на моето село и определено вози много хубаво ,но както се казва не дърпа яко. По принцип не съм човек който си взима колата да се състезава ,а за да си карам както се казва тежко, което не означава че не харесвам високите скорости. Не съм се возил на CLK2.0 компресор но ако има голям разход за гориво едва ли ще си взема такава. Сигурно CLK230 150 коня които са мисля че ще ми е добре. Все пак благодаря за мненията.


  • 0

#10 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2016 - 15:27

За CLK и за атмосферните незнам как е но моята харчи 15 градско и 10-11 извънградско газ.

Този пост е редактиран от bollbe: 20 май 2016 - 15:30

  • 1

#11 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 20 май 2016 - 16:51

Няма CLK с атмосферен 2.3 мотор - т.е. не съществува фабрично CLK230. Този двигател го слагат на Е класата и идеята е да замени Е220 от W124 в W210.
Взимай 200 компресор и не му мисли колега. Това чудо 2.0 атмосферка ще ти олекне след първата година. На мен 124-ката ми харчи 14 градско а CLK-то 15. Разликата им е 42 коня и 60нм - които си заслужават 1 литър отгоре.
  • 0

#12 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 21 май 2016 - 05:14

Всъщност този мотор го слагат в продължение на  една година 96-97 при 202 и 210,и наистина го няма фабрично при 208.


  • 1

#13 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2016 - 09:44

Всъщност този мотор го слагат в продължение на  една година 96-97 при 202 и 210,и наистина го няма фабрично при 208.

 

Само ще добавя, монтажа  с атмосферен 2.3 мотор при 210-та  периода  е по голям от 06.95 до 06.97 г.


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#14 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2016 - 11:31

По-добре коНпресор!


  • 0

#15 kgb777kgb

kgb777kgb

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes E 230 + C 180 Т

Публикувано 13 юни 2016 - 21:13

Здравейте , нов съм във форума , но иначе карам Бенц от 12 години и не се сещам за нещо да се оплаквам ! Купих си една цедка комби за работа и искам да питам , има ли нещо специфично за тази –  Ц 200 бензин без компресор , комби 2003 г 9 ти месец / почти 2004 / . Утре ще и сложа газов инжекцион . Колата си е читава , нищо видимо или чуващо се , като я покарам малко ще разбера подробности ! Молбата ми е ако има слаби места или проблеми да ме "светнете " предварително да внимавам за тях ! Никога не съм карал ц класа и не ги познавам , с Е класата до сега не съм имал никакви проблеми !


  • 0

К. Г. Б.   винаги ви слуша !!!





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни