Проблем с м102 122коня 2.0
Започната от remove, 12 май 2016 - 18:19:10
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 май 2016 - 18:19
Здравейте от 2 дена имам много странен проблем с 124ката . Колата работи само на газ попринцип. Както карах спрях и колата изгасна , след това палене няма . Газ влиза ,ток на свещите има а колата не пали? Някой да се е сблъсквал с подобен проблем ? Може ли някой импулсен датчик да е (КВ) и ако той не работи ще идва ли ток на свещите ?
#2
Публикувано 12 май 2016 - 19:32
Случайно да ти е гърмяла газта и да е изпаднал маркуча за празния ход от дъното на разпределителя на инжекциона?
Този пост е редактиран от koleto_70: 12 май 2016 - 19:33
#3
Публикувано 12 май 2016 - 19:43
Не ,там си е !2-3 пъти ми се е вадил,но този път не е от него...
#4
Публикувано 13 май 2016 - 11:03
Огледай и въздушните маркучи от моторчето за празен ход към колектора/главата.
Там има един троен, който може да се е сцепил от долната страна.
А като казваш че има газ, сигурен ли си, че не е удавена с газ? Излишъкът от газ в един момент предизвиква същите симптоми като недостига.
#5
Публикувано 13 май 2016 - 12:14
Не е удавена . Ще проверя маркуча . Следващото което ще направя може би е да сменя датчика на коляновия вал . Въпроса ми е при прецакан датчик , ще подава ли ток на свещите ?
#6
Публикувано 13 май 2016 - 13:44
Ако е прекъсната тотално веригата с датчика - не няма да дава сигнал.
Ако имаш начин да провериш сигнала от датчика докато въртиш на стартер, ще е най-добре. Да го видиш на осцилоскоп какъв сигнал дава.
Но е малко вероятно да е от него. По-скоро пробвай с друга бобина. Виж и палеца на делкото да не се напукал вградения в него резистор.
#7
Публикувано 13 май 2016 - 21:33
Предполагам датчик имате предвит Кранк Сензора / този на коляновия вал. Меренето се прави като някой върти отвътре ,а друг гледа какво става отпред. Можеш да го мернеш и с мултицета слагаш на волтове червеното в средата ,а черното на страни това говорим на самата му букса като е откачиш от управлението ако показва над 0.3 В 0.4 В и на горе си прекрасен просто.
http://www.benzworld...ensor-test.html
Бобината и тя се мери също лесно.
coil_checks.jpg 63,79K 3 Брой сваляния
Ако едно от двете не работи вероятността да ти дава искра е почти никаква просто.
Виж М102 е сравнително прост двигател ,а обикновената газова уредба го опростява още повече ако си сигурен ,че има гориво и искра няма причина да не пали ще пали не еми ще говори и гърми.
Аз залагам ,че нещо по връзките се е спукало ,дори вероятността отдолу гумената половина на горивния разпределител/ КЕ–Джетроника да е спукана е голяма според мен. Просто машинките вече са си на възраст.
Този пост е редактиран от Ванюша: 13 май 2016 - 21:49
#8
Публикувано 13 май 2016 - 23:04
Проблема е решен.. Въпреки ,че даваше искра на свещите , палеца беше заминал. Като го извадих за 4-5път видях съвсем лека точица черно ... Отидох взех нов и запали веднага . Благодаря на всички който писаха .
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни