Здравейте колеги моля за помощ, имам проблем с климатроника на CLK 200 kompressor W208 1998 година,след като запаля автомобила и наглася градусите на модула,духа и всичко е наред, докато в един момент духането спира и нищо не се случва известно време, след което изведнъж започва отново да си духа нормално, прави го в различни интервали от време на време, може и за секунда да спре и да започне отново може и 5 минути нищо да не се случва,запотяват ми се прозорците,парното е слабо на моменти, при първото натискане на бутона за опдухване на предния прозорец, всичко е ок, но след това спира и всичко е запотено,климатичната система е проверена и напълнена ,филтер купе е сменен,извършена е диагностика,единственото което излезна като грешка е Охладителна циркулационна помпа,което според майстора нямало нищо общо с думите, че тази помпа извършва дейност зимно време и не е фатално ако не се сменя...
Странен проблем с Климатроник
Започната от Motul66, 11 май 2016 - 22:29:04
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 май 2016 - 22:29
#2
Публикувано 12 май 2016 - 07:12
Проблема е в таралежа (тая джаджа ,която ти определя оборотите на моторчето за духането) демек регулатор на оборотите ,трябва да се смени и ще му мине.
Това е моето мнение ,ако някой колега се сеща за друг вероятен проблем ще го напише.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 12 май 2016 - 10:32
Къде се намира това устроиство
#4
Публикувано 12 май 2016 - 14:09
Да настина звучи като таралеж или четки на моторчето самия таралеж се намира на моторчето ето тук може да видиш снимки къде се намира: http://www.fitzhughm...cregulator.html
Разбира се хубаво е да проверирш и напрежението подавано от климатроника:
Напреженията от климатроника
Стъпка 1 (най-слабата): 0.938V
Стъпка 2 : 1.13V
Стъпка 3 : 1.65V
Стъпка 4 : 2.5V
Стъпка 5 : 3.4V
Стъпка 6 : 4.31V
Стъпка 7 (най-силната) : 6.4V
А в тази тема има повече информация за таралежа:
http://forums.mbclub...латора-т/page-6
Този пост е редактиран от frxbg: 12 май 2016 - 14:12
#5
Публикувано 12 май 2016 - 17:20
Благодаря ви много за информацията
#6
Публикувано 12 май 2016 - 19:11
Моля, моля, но един съвет и да достигнеш до извода, че е таралежа смени си и четките те би трябвало да са нищо пари. Защото ако са заминали се получава искрене което ще повреди и новата електроника.
#7
Публикувано 17 май 2016 - 10:45
Здравей колега можеш да видиш напрежението по следния начин:
Задържаш REST, когато колата е на контакт или е запалена докато не ти се промени menu-то
С AUTO сменяш показанията.
Ето каква информация можеш да получиш:
Press and hold the the REST button for close to ten seconds and a diagnostic can be performed.
01 = In-car temp sensor
02 = outside temp sensor
03 = left heat exchanger (heater core) temp sensor
04 = right heat exchanger sensor
05 = evaporator sensor
06 = coolant temp
07 = refrig. pressure in bar
08 = refrig temp sensor (23*9 = 23.9deg C)
09 = nothing
10 = Blower control voltage (great for evaluating blower controller problems) // Това те интересува
11 = emissions sensor (B31) e.g. 3.1 = 31.v
12 = sun sensor 4.2 = 4.2v
20 = aux fan control 6.1 = 6.1ma (max 10ma)
21 = engine speed
22 = vehicle speed
23 = Circuit 58d e.g. 99 = 99% of battery voltage
24 = BATTERY VOLTAGE e.g. 12.5 = 12.5v
30 = left rear air conditioning heat exchanger temp sensor (not all vehicles; obviously)
31 = right side
32 = rear evap temp sensor
33 = blower control voltage rear 0.8(MIN) - 6.0(MAX)
34 = left rear temp selector
35 = right side
38 = software status e.g. 37 rear air conditioning
40 = control module version software status (?)
41 = control module version menu hardware status
42 = control module variant code 1st number
43 = variant code second number.
Сподели какво показва стойност 10 при различна скорост на вентилатора или когато е прекъснал, можеш да си караш и да следиш данните.
Този пост е редактиран от nbajani: 17 май 2016 - 10:47
#8
Публикувано 17 май 2016 - 11:52
Min 0.8
1.0
1.5
2.3
3.2
4.0
6.0 max
Това ми показва мисля, че се разминава от това което е дал колегата по горе, като максимално
1.0
1.5
2.3
3.2
4.0
6.0 max
Това ми показва мисля, че се разминава от това което е дал колегата по горе, като максимално
#9
Публикувано 17 май 2016 - 12:04
Разглобих моторчето и таралежа пълно е с листа и боклуци клемите са хванали патина това е проблема,ще го зачистя, ако
нисработи ново
нисработи ново
#10
Публикувано 17 май 2016 - 16:31
Имате ли идея,дали мога да сложа моторче-вентилатор от цлк с въртоци
#11
Публикувано 18 май 2016 - 01:08
Не ти разбрах въпроса колега. Какво ще рече с въртоци?
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
#12
Публикувано 18 май 2016 - 10:52
Ами врътки бе
Колегата явно е с дигитален климатроник?
Колегата явно е с дигитален климатроник?
#13
Публикувано 05 юли 2020 - 13:49
FAULT CODES
DTC Readout Descriptions
026 CAN Bus Communication
226 In-Car Air Temperature Sensor
227 Outside Air Temperature Sensor
228 Heater Core Temperature Sensor
230 Evaporator Temperature Sensor
231 Engine Coolant Temperature Sensor
232 Refrigerant Pressure Sensor
233 Refrigerant Temperature Sensor
241 Refrigerant Level
416 Coolant Circulation Pump
417 Left Duovalve (Water Valve) 418 Right Duovalve (Water Valve)
419 A/C Compressor Electromagnetic Clutch
420 Closed (Idle) Throttle Speed Increase
421 Pulse Module
422 Serial Interface Connection (K1) to Instrument Cluster
451 Diverter Flap
452 Blend Air Flap
453 Fresh/Recirculated Air Flap Long Stroke
454 Fresh/Recirculated Air Flap Short Stroke
455 Defroster Outlet Flap Long Stroke
456 Defroster Outlet Flap Short Stroke
457 Footwell Flap Long Stroke
458 Footwell Flap Short Stroke
459 Serial Interface Connection (K2) to Instrument Cluster
462 Wide Open Throttle (WOT) Position Signal - Diesel Engine Only
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни