Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странен проблем с Климатроник


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Motul66

Motul66

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor 1999

Публикувано 11 май 2016 - 22:29

Здравейте колеги моля за помощ, имам проблем с климатроника  на CLK 200 kompressor W208 1998 година,след като запаля автомобила и наглася градусите на модула,духа и всичко е наред, докато в един момент духането спира и нищо не се случва известно време, след което изведнъж започва отново да си духа нормално, прави го в различни интервали от време на време, може и за секунда да спре и да започне отново може и 5 минути нищо да не се случва,запотяват ми се прозорците,парното е слабо на моменти, при първото натискане на бутона за опдухване на предния прозорец, всичко е ок, но след това спира и всичко е запотено,климатичната система е проверена и напълнена ,филтер купе е сменен,извършена е диагностика,единственото което излезна като грешка е Охладителна циркулационна помпа,което според майстора нямало нищо общо с думите, че тази помпа извършва дейност зимно време и не е фатално ако не се сменя... 


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2016 - 07:12

Проблема е в таралежа (тая джаджа ,която ти определя оборотите на моторчето за духането) демек регулатор на оборотите ,трябва да се смени и ще му мине.

Това е моето мнение ,ако някой колега се сеща за друг вероятен проблем ще го напише.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 Motul66

Motul66

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor 1999

Публикувано 12 май 2016 - 10:32

Къде се намира това устроиство :)
  • 0

#4 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 12 май 2016 - 14:09

Да настина звучи като таралеж или четки на моторчето самия таралеж се намира на моторчето ето тук може да видиш снимки къде се намира: http://www.fitzhughm...cregulator.html

 

Разбира се хубаво е да проверирш и напрежението подавано от климатроника:

 

Напреженията от климатроника

Стъпка 1 (най-слабата): 0.938V
Стъпка 2 : 1.13V
Стъпка 3 : 1.65V
Стъпка 4 : 2.5V
Стъпка 5 : 3.4V
Стъпка 6 : 4.31V
Стъпка 7 (най-силната) : 6.4V

 

А в тази тема има повече информация за таралежа: 

http://forums.mbclub...латора-т/page-6


Този пост е редактиран от frxbg: 12 май 2016 - 14:12

  • 1

#5 Motul66

Motul66

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor 1999

Публикувано 12 май 2016 - 17:20

Благодаря ви много за информацията :)


  • 0

#6 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 12 май 2016 - 19:11

Моля, моля, но един съвет и да достигнеш до извода, че е таралежа смени си и четките те би трябвало да са нищо пари. Защото ако са заминали се получава искрене което ще повреди и новата електроника.
  • 0

#7 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 17 май 2016 - 10:45

Здравей колега можеш да видиш напрежението по следния начин:

Задържаш REST, когато колата е на контакт или е запалена докато не ти се промени menu-то

С AUTO сменяш показанията.

Ето каква информация можеш да получиш:

Press and hold the the REST button for close to ten seconds and a diagnostic can be performed.


01 = In-car temp sensor
02 = outside temp sensor
03 = left heat exchanger (heater core) temp sensor
04 = right heat exchanger sensor
05 = evaporator sensor
06 = coolant temp
07 = refrig. pressure in bar
08 = refrig temp sensor (23*9 = 23.9deg C)
09 = nothing
10 = Blower control voltage (great for evaluating blower controller problems) // Това те интересува
11 = emissions sensor (B31) e.g. 3.1 = 31.v
12 = sun sensor 4.2 = 4.2v
20 = aux fan control 6.1 = 6.1ma (max 10ma)
21 = engine speed
22 = vehicle speed
23 = Circuit 58d e.g. 99 = 99% of battery voltage
24 = BATTERY VOLTAGE e.g. 12.5 = 12.5v
30 = left rear air conditioning heat exchanger temp sensor (not all vehicles; obviously)
31 = right side
32 = rear evap temp sensor
33 = blower control voltage rear 0.8(MIN) - 6.0(MAX)
34 = left rear temp selector
35 = right side
38 = software status e.g. 37 rear air conditioning
40 = control module version software status (?)
41 = control module version menu hardware status
42 = control module variant code 1st number
43 = variant code second number.

 

Сподели какво показва стойност 10 при различна скорост на вентилатора или когато е прекъснал, можеш да си караш и да следиш данните.


Този пост е редактиран от nbajani: 17 май 2016 - 10:47

  • 1

#8 Motul66

Motul66

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor 1999

Публикувано 17 май 2016 - 11:52

Min 0.8
1.0
1.5
2.3
3.2
4.0
6.0 max
Това ми показва мисля, че се разминава от това което е дал колегата по горе, като максимално :)
  • 1

#9 Motul66

Motul66

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor 1999

Публикувано 17 май 2016 - 12:04

Разглобих моторчето и таралежа пълно е с листа и боклуци клемите са хванали патина това е проблема,ще го зачистя, ако
нисработи ново :)
  • 0

#10 Motul66

Motul66

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 kompressor 1999

Публикувано 17 май 2016 - 16:31

Имате ли идея,дали мога да сложа моторче-вентилатор от цлк с въртоци :)


  • 0

#11 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 18 май 2016 - 01:08

Не ти разбрах въпроса колега. Какво ще рече с въртоци?

Sent from my SM-G850F using Tapatalk
  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 май 2016 - 10:52

Ами врътки бе
Колегата явно е с дигитален климатроник?
  • 1

#13 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2020 - 13:49

FAULT CODES

DTC Readout Descriptions

 

026 CAN Bus Communication

226 In-Car Air Temperature Sensor

227 Outside Air Temperature Sensor

228 Heater Core Temperature Sensor

230 Evaporator Temperature Sensor

231 Engine Coolant Temperature Sensor

232 Refrigerant Pressure Sensor

233 Refrigerant Temperature Sensor

241 Refrigerant Level

416 Coolant Circulation Pump

417 Left Duovalve (Water Valve) 418 Right Duovalve (Water Valve)

419 A/C Compressor Electromagnetic Clutch

420 Closed (Idle) Throttle Speed Increase

421 Pulse Module

422 Serial Interface Connection (K1) to Instrument Cluster

451 Diverter Flap

452 Blend Air Flap

453 Fresh/Recirculated Air Flap Long Stroke

454 Fresh/Recirculated Air Flap Short Stroke

455 Defroster Outlet Flap Long Stroke

456 Defroster Outlet Flap Short Stroke

457 Footwell Flap Long Stroke

458 Footwell Flap Short Stroke

459 Serial Interface Connection (K2) to Instrument Cluster

462 Wide Open Throttle (WOT) Position Signal - Diesel Engine Only


  • 0

855712_2.png





3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни