Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С Ц220D2.2 D LUCAS


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Тодор Парашкевов

Тодор Парашкевов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C220D 1995

Публикувано 09 май 2016 - 14:59

Здравейте колеги нов съм в форума,доста се порових из форума,но така и не намерих тема с моя проблем.Надявам се някой да може да ми помогне,колата е C220D 1995г с помпа LUCAS късия кабел с проблем от вече 2 години и започва да става все по зле та проблема ми е следния.

Като я запаля не работи на празен ход трябва да и държа газта постоянно светва EDC И угасва прекъсва постоянно в движение е същата работа както върви светва EDC и угасва връщам ключа на първи контакт въртя ключа пак на втори  контакт и  се оправя като цяло работи над 3000 об/м като загрее до 90 градуса и се пооправя спира да гасне върви добре само претриса на празен ход понякога пада в авариен режим и повече 3200 об/м не вдига през лятото когато външната температура е около 30 градуса няма проблеми работи перфектно.

Та какво съм правил по колата свалях ГНП кабелите коит са запоени към платката бяха изгорели напукани и имаше два кабела които бяха изолирани с изолирбланд.Закарах я тука в Бургас на едно момче прозвъни ми кабелите от пин до пин платката я препои на ново всичко стана както трябва сложих помпата на колата запалих я и пак нищо никаква разлика.

Смених всички о-пръстени и маркучи по горивната система смених горивния филтър пак няма оправяне,закарах я на диагностика закачиха я хората и и какво се оказва.

При студен мотор на реални данни  показва че моментната температура на мотора е 120 градуса на водата и входящ въздух 80 градуса което не е възможно според мен и след около 10 мин тя вече започна да загрява на таблото ми показваше температура около 70 градуса а на компютъра показваше 100 градуса и от та останах с извода че има проблем в температурният датчик който дава инфо на компютъра на помпата така смених датчика и пак никаква промяна.

изкарах буксата на датчика замерих го и няма ток,обаче не съм сигурен дали трябва да е постоянен тока на този датчик и другото което на буксата  на входящия въздух и там тока не знам да ли трябва да е постоянен общо взето мисля че проблема е с инсталацията някой ако е попадал на такъв проблем ако може да помогне ще съм благодарен    


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 16:11

Първо използвай някои препинателни знаци. Запетайки и точки, за да можем да ти следим мисълта. Иначе е възможно да имаш проблем в инсталацията и да ти прави мизерии. Ти с какво ги гледа живите данни на колата?


Този пост е редактиран от madwifi: 09 май 2016 - 16:12

  • 1

#3 Тодор Парашкевов

Тодор Парашкевов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C220D 1995

Публикувано 09 май 2016 - 16:43

На BRAIN BEE ST-6000.


  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 09 май 2016 - 19:41

проблема се казва  LUCAS

и си е направо мъка


  • 2

#5 Тодор Парашкевов

Тодор Парашкевов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C220D 1995

Публикувано 09 май 2016 - 22:57

Възможно е и да е от гнп,но за две години тази помпа най вероятно щеше да издаде багажа,а още работи.
  • 0

#6 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 23:12

Този модел има проблем ел.инсталацията на двигателя.Това включва подгряването на свещите,ГНП ,и някой друг сензор по мотора.Изолацията на кабелите е напукана и може да ти изгори електрониката на помпата.
Мога да ти помогна ако искаш пиши на лични.
  • 1

#7 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 10 май 2016 - 13:04

Колега, махай го тоя Лукас и не се занимавай с него. Не хвърляй пари на вятъра. Тази помпа няма кой да ти я оправи, въпреки, че има такива хора, които твърдят, че могат. Неремонтопригодна е.

Слагай Бош и мотора ти става вечен. Не е сложна процедурата и много хора я правят.

Лично аз 3 години и половина нямам никакви, ама абсолютно никакви проблеми с Бош.

Динамиката на колата е по-добра, отколкото с Лукаса.

Разхода си е същия.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#8 blagoslav

blagoslav

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 15 май 2016 - 14:57

Възможно е и да е от гнп,но за две години тази помпа най вероятно щеше да издаде багажа,а още работи.

 

Не си прав, понякога лукаса умира много бавно. Най-важното е да не пилееш средства и време по ремонта му. Ако смяташ да караш колата, слагай редова помпа, разликата е само в звука на двигателя, ако се направи кадърно. 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни