Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загуба на мощност 2.7CDI 2001


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Иван Дончев

Иван Дончев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    C270 CDI 2001 avantgarde

Публикувано 09 май 2016 - 13:17

Здравейте колеги. Наскоро си закупих Mercedes c-class 2.7CDI 2001. Вчера ми се случи нещо много интересно, както карам и колата загуби мощност, спрях я. След около 2 часа реших да я запаля и да направя едно кръгче... Всичко беше Ok. На какво се дължи тази загуба на мощност? Благодаря предварително на всички колеги които ще си изкажат мнението.


  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 19:29

Вероятно авариен режим.
Трябва диагностика и ще си каже, какво не и харесва
  • 0

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 21:24

Абе и аз така си виках докато не ми се случи веднъж. Колата влезна в авариен режим. На място като я форсираш и стигаше до 3000 оборота. Няма EPC няма нищо. Закачам на диагностика и чиста като сълза. Никаква грешка по мотора или автоматика. Но ми се е случвало само веднъж. След това винаги когато колата е била в авариен режим е имало някаква грешка.

Ниско налягане в рейла - 1 дюза оправена.

Датчик налягане на рейла - беше откачена букса.

Дебитомер - Бях се престарал с чистенето на стария. Последва покупка на нов.

ЕГР - Последва почистване на EGR'a


  • 0

#4 Иван Дончев

Иван Дончев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    C270 CDI 2001 avantgarde

Публикувано 10 май 2016 - 07:22

Колеги моята е ръчка и минаваше 3000 оборота, нищо не ми е изписало на борд компютъра. След известно време като я запалих нямаше този проблем


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 май 2016 - 08:16

Не е толкова умна,че да ти пише на борда за всеки проблем.
Не се успокоявам че след като престои се оправя.
Няма нужда от два часа престой,а просто от рестартиране.
Още една възможност от мен-турбото да пренадува заради скапал се датчик.
Стар диагностика!
  • 1

#6 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 13 май 2016 - 20:10

Абсолютно и аз залагам на турбина типичен дерт на зацапана геометрия предполагам тук е такава или? Иначе тия същите филми ги гледах много пъти но с Ауди накрая сваляне чистене и стана като нова. Това го реших след като загуби сила и се предаде точно на един баир аз изпреварвах и съвсем не е приятно....

Този пост е редактиран от Azazel: 13 май 2016 - 20:10

  • 0

#7 goliam pantalon

goliam pantalon

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е 220 cdi

Публикувано 31 май 2016 - 17:24

Да си кажа и аз моя случай . Случими се и на мен това което коментирате ,но проблема ми беше или така казано стъпковото моторче на клапите на колекторите .Махнах ел буксата след това откачих лостчето на клапите то е ябълковидно и ок спря да влиза в авариен режим но ,на диагностиката не показа тоя проблем .Като влезеше в авариен режим повече от 3000 оборота не искаше повече и не можеше да върви,сега е 6 и проблем няма.Успех !


  • 0

#8 debeliq

debeliq

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 W203

Публикувано 31 май 2016 - 17:36

Аз на моята W203 имам същия проблем. Обясниха ми го, както и колегата по-горе казва, че е стъпковото моторче на клапите на колекторите. Когато не работи добре въпросното моторче, колата влиза в авариен режим(т.нар. limp mode). Много пъти само сменяш това моторче(върти ми се в главата 150лв някъде) и всичко е ок. Има по-лош вариант обаче. Ако след смяната проблема продължи, може да се окаже, че целия модул е за смяна.

Имало и трети вариант - отиваш на чип тунинг и правят компютъра да не засича тази грешка и да не влиза в авариен режим. Влиза в авариен режим само при бавно каране <40км. Ако си над 60км няма да влезе или поне при мен не го прави. 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни