Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разход на S203 200cdi 2005


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 09 май 2016 - 11:49

Добър ден колеги. От около месец съм горд собственик на MB S203 200 cdi 2005 , ръчка , 122 конски сили.

Искам да попитам какъв трябва да е разхода на такъв автомобил. За сега съм минал предимно в града около 1000 км с него и под 9 даже отива и към 10 на борд не съм го свалил , а на колонка с 70 лв . нафта 471 км.

Четах насам на там и навсякъде дават разхода да е по- нисък. Живея в Шумен и тук нямаме кой знае какви задръствания и тем подобни. Колата я карам на горе долу къси разстояния но като е студена не я натискам , дори напротив си я галя доколкото мога. Не карам на климатик. Повечето време я карам и сам. Малко много ми се вижда 10/100  в града за дизел. Като зануля на място ми дава 6.5/100

Може ли да имам някакъв проблем с мотора и за това да е ми висок разхода. Иначе колата си работи супер нормално даже на место почти не се чува.

 


  • 0

#2 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 09 май 2016 - 15:05

Абе толкова си горят колко печки съм карал все 10-ка си бацат не че няма колеги по-всички форуми дето им горят по 5-6л ама това е така както се казва! За мен разхода си ти е ок.
  • 0

#3 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 09 май 2016 - 15:15

На цди-тата проблема е в по-бавното загряване и съответно по-високия разход. Нямаш проблем и според мен.
  • 0

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 16:09

Провери дали колата изобщо достига работна температура. Като цяло дизела при градско каране на малки разстояния си лапа много. Аз примерно в софия за 50лв изминавам между 170 и 230км.


  • 0

#5 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 09 май 2016 - 18:04

Да и аз забелязах че доста бавно загрява този мотор и като е вече топла разхода намалява драстично. Има ли начин малко по бързо да загрява , защото зимата ще е приключение с парното
  • 0

#6 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 09 май 2016 - 18:30

TDI на VW също загравя доста бавно все пак дизела е агрегат за дълги преходи градското определено не му е сила. Обикновено сменяш термостат,темп.датчик ако трябва и ако няма други дертове това е положението.Спомням си B6-цата ми първото Ауди имаше доста приятна екстра зимата използваше реотан който подгрява въздуха в купето при минусови температури та поне студ не усещах и е доста по-приятно от печката примерно. Виж разхода все си беше над 10 това за Пловдив.
  • 0

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 18:40

Според мен задължително смяна на термостат. При мен след смяната загрява много по-бързо.


  • 0

#8 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 09 май 2016 - 18:53

Мисля, че те бяха два, единият е малък намира се някъде зад клаксоните, може и той да е проблема.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 09 май 2016 - 19:14

Смени си термостата задължително с НОВ ОРИГИНАЛЕН.

Водна помпа и термостат бяха задължително сменени от мен при покупката на 203-ката преди 3-4г. (2006г. 220CDI OM646 150к.с. пръчка)

Пловдив градско 7/8-100км. без значение зима или лято (зимата повечко работа на място преди тръгване, лятото винаги на клима)

Извън градско магистрала/темпомат 120км. 5,9/100км. над 140км. 6,5-7,0/100км.

Общо взето това е при мен.


Този пост е редактиран от grosmaster: 09 май 2016 - 19:14

  • 0

logo-600-1002.png


#10 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 19:35

Моята си загрява доста бързо. Даже бях приятно изненадан от бързото топло зимата. Обаче в града рядко пада под 10. По-тежка е от ц класа. Виж наистина как загрява, защото в по-малък град би трябвало да е по-малко. В София би било нормално.
  • 0

#11 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2016 - 21:19

Аз термостата го смених с Wahler. Такъв беше и оригиналния. Доколкото знам малкия термостат го имат само колите преди фейслифта. При мотор ОМ646 този малкия термостат го няма. А колегата drjivago сигурно има допълнителен ел. подгрев. Не всички коли го имат.


  • 0

#12 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 10 май 2016 - 15:04

Как да разбера дали термостата ми е за смяна колеги? Горе долу сега в по топлото за колко време или километра трябва да достигне работна температура. От нас до работа са ми около 10 км и сутрин идвам до тук на около 45-50 градуса. Няма кой знае какъв трафик


  • 0

#13 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2016 - 15:06

Провери на дълъг път въобще стига ли работна температура. Но според мен за 10 км трябва да е загряла напълно 85-90 градуса
  • 0

#14 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2016 - 16:19

При мен за 3км и външна температура 18 градуса колата достига 70-80 градуса. Макар, че аз съм с друг двигател все ми се струва, че термостата ти е за смяна.


  • 0

#15 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 10 май 2016 - 18:28

Днеска из града достигна 80 градуса но след около 7-8 км. Иначе на борд падна около 8 и 1 и 2. Но все пак си го мисля че е висок. Как да е друг проблем пак може би с електрониката , взе да подскача ключалката на шофьорската врата като се заключва. Пффф то кола без проблеми няма но взеха малко да ми идвата повече и те все някакви дреболий.....


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни