Здрасти
не ,че съм най-големия разбирач по въпроса обаче два пъти съм свалял боя от джанти и то все засукани общо взето. Просто пясъка не ме удоволетворяваше цената спрямо джантата още повече боядисването дори. И двата пъти ползвах така наречената химическа ,а смивка се казва единия път беше във флакон и направо се пръскаше другия път беше в кутиика и се мажеше цена средно 10 левчета като флакона стига за 4 х 15 ,но пък тази в кутииката можеше да намажа цялата кола и да ми остане. Общо взето след нанасянето и изчакването боята се напуква и пада страшно лесно с телената четка. Естествено следвам указанията на производителя. След това една водна пълнител тук там където е нужно и боя. Става лесно също страхотно и бързо и най важно 2 часа работа е малко парички и ако се преебе джантата после не ме е било яд. Става доста над средното и не е трудно. Ако джантата е някаква извратена и трябва да лъщи от 50 километра там вече си трябва игра. И страхотно.
Желязото при нагряване се изпъва и не е приемливо да се нагрява джанта просто за прецакването ек така просто. Освен при изправяне.
Ползвам пясък доста често в последно време и там не знам да се ползва нагряване.
П.П. Стани май мойта джанта която ползвах за малко на която пробвах е същата като модификация като твойта даже направо си е същата доколкото е погледнахме и правих по нея доста добре се получи ето това е смивката която ползвах ако искаш поиграй си малко.
http://ivanoja.snimk...25.36145366.big
П.П. Имайте предвид ,че под боята едната ми джанта имаше нещо странно като основа мисля ,че прахово то не пада от смивката ама не мисля ,че е и нужно да знаете.
Edited by Ванюша, 07 June 2016 - 21:39 .