Към съдържанието

  •  

Снимка

Ключалката заяжда


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Creator

Creator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 07 март 2007 - 10:49

Ключалката на лявата врата заяжда.

Няколко пъти вкарвах Балистол - не помага.
Явно езиците на патрона са застанали в горно положение и не искат да се приберат.

Какво се прави в този случай?

124 Д (1992)

Благодаря за всеки разумен съвет
  • 0

#2 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 март 2007 - 12:28

Сваляш кората,разлепваш найлона отдоло под кората,светваш си с една подвижна лампа от към ключалката.Имам една зегерка,сваляш я и мушкаш ключа в ключалката и на всяка цена трябва да го завартиш в едната посока било то за отключване или заключване.След това трябва патроника да излезе заедно с ключа.ВНИМАВАЙ да не извадиш ключа от патроника защото ще излетят онези малките бронзови пластинки и прожинки.После виж кои от всички тези пластинки не се прибират до край,когато ключа е вкаран до край в патроника.Ако има такива(а то е сигорно,че има щом заяжда)притисни ги с палец и показалец и извади внимателно ключа от патрончето.Запили с една пила само онези пластинки,които са стърчели преди да извадиш ключа от патрончето.Като я запилиш дадена пластина сложи я обратно в гнездото й и виж дали ще стърчи пак,като сложиш ключа.Така прави и с дугите "стърчащи" пластини и си готов.Смазваш хубаво с литолова грес и згобяваш по обратния ред.Успех. ;)
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#3 Creator

Creator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 07 март 2007 - 15:40

Veni благодаря за бързата реакция.

Балистол е специално оръжейно масло, което и в Мерцедес се използува.

Патят ми е познат, точно такъв, какъвто го описваш.

Аз свалям патрона заедно със zадната част на бравата чрез малкия имбус.

Проблемът е, че не мога да завъртя ключа на 90 градуса. Ключът се завърт на дясно само десетина градуса от горно положение и запира. И по този начин не мога да извадя патрона.

Гледах в каталога на DB - те даже не разглобяват патрона, а го продават като zяла рез. част заедно с бравата.

Ами сега?
  • 0

#4 Creator

Creator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 07 март 2007 - 19:13

Пак благодаря за съвета.

WD40 сам излял една кофа, оставих патрона две нощи в леген с всякакви разтварящи гадости. Не ще и не ще.

Чакам. Може би някои във форума ще се сети нещо.
Тези ключалки са стара болест на DB.

Balistol е ОРЪЖЕЙНО масло, не е за автомобили (освен ако има вътре монтирана картечница).
Но в добри сервизи го използуват точно при проблеми с ключалките.

Чао
  • 0

#5 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 08 март 2007 - 12:41

Balistol е ОРЪЖЕЙНО масло, не е за автомобили (освен ако има вътре монтирана картечница).
Но в добри сервизи го използуват точно при проблеми с ключалките.


Става и за дезинфекция на рани ;)

Що не занесеш все пак патрона на ключар?
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#6 tatuncho

tatuncho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 08 март 2007 - 19:28

Хайде и аз да попитам за 190-ка, щом сме се заговорили за ключалки - на дясната ми врата, патрона заключва перфектно без ник`во заяждане или натамъняване, но за отключване и дума не може да става - все едно ключалката има нещо като стопер и не й позволява да се завърти в посока по часовниковата стрелка :huh: :dontknow:
Дали и тя е за профилактика? :mellow:
  • 0

#7 Creator

Creator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 09 март 2007 - 09:24

Добро утро
ето го проблемът на картинката.
Ама това е само теорията.
Kак се разглобява на практика?????

Поздрави :o






Моля пиши на кирилица
edit by hektor

Прикачени миниатюри

  • schloss1.jpg Размер: 10,17K, Сваляния: 57schloss1.jpg
  • schloss2.jpg Размер: 8,41K, Сваляния: 44schloss2.jpg

  • 0

#8 Creator

Creator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 09 март 2007 - 14:39

Thank you, brother!!

Ше опитам и ще ти докладвам.

Поздрави :rolleyes:




отново моля да пишеш на кирилица

edit by hektor
  • 0

#9 yoshko

yoshko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 април 2007 - 17:55

Здравейте всички членове на МВ клуб България !
Казвам се Йонко и за пръв път пиша във форума. Досега само го разглеждах и не знаех как да се включа. Един колега днес ми обясни и ето ме вече на линия. Та на въпроса за ключалката: от един месец и аз съм собственик на МВ Е 200 Т /най- после мечтата ми се сбъдна/. Купих го с неработеща ключалка на лявата врата. Ключът влиза, но не иска да се завърти. Понеже имам опит от предишни коли - реших да направя най-лесното: пъхнах ключа в ключалката и го почуках полусилно с юмрук още навътре, за да размачка натрупаната мръсотия в дъното на ключалката. Сега ключалката работи като нова и нямам никакви ядове.
Като за първи път - стига съм писал.
УСПЕХ !
  • 0

#10 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 17 април 2007 - 18:04

Минал си "тънко",значи!:)))Добре дошъл и все така лесно да се оправяш с цедесовите проблеми! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#11 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 април 2007 - 19:29

Здравейте всички членове на МВ клуб България !
Казвам се Йонко и за пръв път пиша във форума. Досега само го разглеждах и не знаех как да се включа. Един колега днес ми обясни и ето ме вече на линия. Та на въпроса за ключалката: от един месец и аз съм собственик на МВ Е 200 Т /най- после мечтата ми се сбъдна/. Купих го с неработеща ключалка на лявата врата. Ключът влиза, но не иска да се завърти. Понеже имам опит от предишни коли - реших да направя най-лесното: пъхнах ключа в ключалката и го почуках полусилно с юмрук още навътре, за да размачка натрупаната мръсотия в дъното на ключалката. Сега ключалката работи като нова и нямам никакви ядове.
Като за първи път - стига съм писал.
УСПЕХ !

Здравей,Йонко и добре дошъл.
Най напред защо не го напръска с WD-40 за да испадне боклука? Все пак си решил проблема.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни