Ключалката заяжда
Започната от Creator, 07 мар 2007 - 10:49:19
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 март 2007 - 10:49
Ключалката на лявата врата заяжда.
Няколко пъти вкарвах Балистол - не помага.
Явно езиците на патрона са застанали в горно положение и не искат да се приберат.
Какво се прави в този случай?
124 Д (1992)
Благодаря за всеки разумен съвет
Няколко пъти вкарвах Балистол - не помага.
Явно езиците на патрона са застанали в горно положение и не искат да се приберат.
Какво се прави в този случай?
124 Д (1992)
Благодаря за всеки разумен съвет
#2
Публикувано 07 март 2007 - 12:28
Сваляш кората,разлепваш найлона отдоло под кората,светваш си с една подвижна лампа от към ключалката.Имам една зегерка,сваляш я и мушкаш ключа в ключалката и на всяка цена трябва да го завартиш в едната посока било то за отключване или заключване.След това трябва патроника да излезе заедно с ключа.ВНИМАВАЙ да не извадиш ключа от патроника защото ще излетят онези малките бронзови пластинки и прожинки.После виж кои от всички тези пластинки не се прибират до край,когато ключа е вкаран до край в патроника.Ако има такива(а то е сигорно,че има щом заяжда)притисни ги с палец и показалец и извади внимателно ключа от патрончето.Запили с една пила само онези пластинки,които са стърчели преди да извадиш ключа от патрончето.Като я запилиш дадена пластина сложи я обратно в гнездото й и виж дали ще стърчи пак,като сложиш ключа.Така прави и с дугите "стърчащи" пластини и си готов.Смазваш хубаво с литолова грес и згобяваш по обратния ред.Успех.
#3
Публикувано 07 март 2007 - 15:40
Veni благодаря за бързата реакция.
Балистол е специално оръжейно масло, което и в Мерцедес се използува.
Патят ми е познат, точно такъв, какъвто го описваш.
Аз свалям патрона заедно със zадната част на бравата чрез малкия имбус.
Проблемът е, че не мога да завъртя ключа на 90 градуса. Ключът се завърт на дясно само десетина градуса от горно положение и запира. И по този начин не мога да извадя патрона.
Гледах в каталога на DB - те даже не разглобяват патрона, а го продават като zяла рез. част заедно с бравата.
Ами сега?
Балистол е специално оръжейно масло, което и в Мерцедес се използува.
Патят ми е познат, точно такъв, какъвто го описваш.
Аз свалям патрона заедно със zадната част на бравата чрез малкия имбус.
Проблемът е, че не мога да завъртя ключа на 90 градуса. Ключът се завърт на дясно само десетина градуса от горно положение и запира. И по този начин не мога да извадя патрона.
Гледах в каталога на DB - те даже не разглобяват патрона, а го продават като zяла рез. част заедно с бравата.
Ами сега?
#4
Публикувано 07 март 2007 - 19:13
Пак благодаря за съвета.
WD40 сам излял една кофа, оставих патрона две нощи в леген с всякакви разтварящи гадости. Не ще и не ще.
Чакам. Може би някои във форума ще се сети нещо.
Тези ключалки са стара болест на DB.
Balistol е ОРЪЖЕЙНО масло, не е за автомобили (освен ако има вътре монтирана картечница).
Но в добри сервизи го използуват точно при проблеми с ключалките.
Чао
WD40 сам излял една кофа, оставих патрона две нощи в леген с всякакви разтварящи гадости. Не ще и не ще.
Чакам. Може би някои във форума ще се сети нещо.
Тези ключалки са стара болест на DB.
Balistol е ОРЪЖЕЙНО масло, не е за автомобили (освен ако има вътре монтирана картечница).
Но в добри сервизи го използуват точно при проблеми с ключалките.
Чао
#5
Публикувано 08 март 2007 - 12:41
Balistol е ОРЪЖЕЙНО масло, не е за автомобили (освен ако има вътре монтирана картечница).
Но в добри сервизи го използуват точно при проблеми с ключалките.
Става и за дезинфекция на рани
Що не занесеш все пак патрона на ключар?
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#6
Публикувано 08 март 2007 - 19:28
Хайде и аз да попитам за 190-ка, щом сме се заговорили за ключалки - на дясната ми врата, патрона заключва перфектно без ник`во заяждане или натамъняване, но за отключване и дума не може да става - все едно ключалката има нещо като стопер и не й позволява да се завърти в посока по часовниковата стрелка
Дали и тя е за профилактика?
Дали и тя е за профилактика?
#8
Публикувано 09 март 2007 - 14:39
Thank you, brother!!
Ше опитам и ще ти докладвам.
Поздрави
отново моля да пишеш на кирилица
edit by hektor
Ше опитам и ще ти докладвам.
Поздрави
отново моля да пишеш на кирилица
edit by hektor
#9
Публикувано 17 април 2007 - 17:55
Здравейте всички членове на МВ клуб България !
Казвам се Йонко и за пръв път пиша във форума. Досега само го разглеждах и не знаех как да се включа. Един колега днес ми обясни и ето ме вече на линия. Та на въпроса за ключалката: от един месец и аз съм собственик на МВ Е 200 Т /най- после мечтата ми се сбъдна/. Купих го с неработеща ключалка на лявата врата. Ключът влиза, но не иска да се завърти. Понеже имам опит от предишни коли - реших да направя най-лесното: пъхнах ключа в ключалката и го почуках полусилно с юмрук още навътре, за да размачка натрупаната мръсотия в дъното на ключалката. Сега ключалката работи като нова и нямам никакви ядове.
Като за първи път - стига съм писал.
УСПЕХ !
Казвам се Йонко и за пръв път пиша във форума. Досега само го разглеждах и не знаех как да се включа. Един колега днес ми обясни и ето ме вече на линия. Та на въпроса за ключалката: от един месец и аз съм собственик на МВ Е 200 Т /най- после мечтата ми се сбъдна/. Купих го с неработеща ключалка на лявата врата. Ключът влиза, но не иска да се завърти. Понеже имам опит от предишни коли - реших да направя най-лесното: пъхнах ключа в ключалката и го почуках полусилно с юмрук още навътре, за да размачка натрупаната мръсотия в дъното на ключалката. Сега ключалката работи като нова и нямам никакви ядове.
Като за първи път - стига съм писал.
УСПЕХ !
#11
Публикувано 17 април 2007 - 19:29
Здравей,Йонко и добре дошъл.Здравейте всички членове на МВ клуб България !
Казвам се Йонко и за пръв път пиша във форума. Досега само го разглеждах и не знаех как да се включа. Един колега днес ми обясни и ето ме вече на линия. Та на въпроса за ключалката: от един месец и аз съм собственик на МВ Е 200 Т /най- после мечтата ми се сбъдна/. Купих го с неработеща ключалка на лявата врата. Ключът влиза, но не иска да се завърти. Понеже имам опит от предишни коли - реших да направя най-лесното: пъхнах ключа в ключалката и го почуках полусилно с юмрук още навътре, за да размачка натрупаната мръсотия в дъното на ключалката. Сега ключалката работи като нова и нямам никакви ядове.
Като за първи път - стига съм писал.
УСПЕХ !
Най напред защо не го напръска с WD-40 за да испадне боклука? Все пак си решил проблема.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни