Не работят 1-ви и 4-ти цилиндърНяма искра на свещите
Започната от siso70, 20 апр 2016 - 19:10:05
72 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 октомври 2017 - 21:07
Газовата не лъжа а в ГИто има прекъсвачи на бензиновите инжектори и най вероятно са дали фира.Я ги вържи заводско където са прекъснати да изолираж газовата и виж дали е от това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#17
Публикувано 24 октомври 2017 - 09:04
Къде се намират тези прекъсвачи колега? В компютъра на газовата ли?
#18
Публикувано 24 октомври 2017 - 13:14
Възстанови за момент заводското окабеляване на бензиновите дюзи, като изолираш газовите инжектори ... и покарай няколко дни само на бензин ![]()
#19
Публикувано 24 октомври 2017 - 18:42
Да в компютъра на газовата но колегата Бат Ламбо ти е написъл какво да направиш,ако не можеш потърси някой компетентен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#20
Публикувано 29 октомври 2017 - 18:39
ОК. Утре се захващам още от сутринта. Бях малко командировка и без интетнет и не съм правил нищо. Утре ще пиша какво съм постигнал.
Благодаря за сега на отзовалите се!!!
Благодаря за сега на отзовалите се!!!
#21
Публикувано 30 октомври 2017 - 20:11
Да в компютъра на газовата но колегата Бат Ламбо ти е написъл какво да направиш,ако не можеш потърси някой компетентен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Днес разкачих газовата тотално да няма връзка с инсталацията на колата, както ме посъветвахте. Ама тотално ви казвам. Разкачих кабелите отиващи от бензиновите дюзи до компютъра на газовата уредба. Де що имаше кабел го разкачих, изолирах и го оставих да стърчи да го виждам, че е разкачен. Запалих нормално и проблема пак се появи щом колата поработи 20-тина минути на място и загря хубаво до към 90 градуса (долу-горе малко след като термостата отвори големия кръг). Изключи ми дюзите на 1-ви и 4-ти цилиндър. Ебах мама й и кола, вече ще откача с нея! Не остана нищо непипнато и няма оправия, и няма и така. Къде да търся причината вече акъла ми не стига!!!! Как от толкоз мерцедеси в България един не е имал такъв проблем и не го е споделил тука да се учим!? Бреее, ЧУДО!!!
#22
Публикувано 30 октомври 2017 - 20:24
Възстанови за момент заводското окабеляване на бензиновите дюзи, като изолираш газовите инжектори ... и покарай няколко дни само на бензин
Днес разкачих газовата тотално да няма връзка с инсталацията на колата, както ме посъветвахте. Ама тотално ви казвам. Разкачих кабелите отиващи от бензиновите дюзи до компютъра на газовата уредба. Де що имаше кабел го разкачих, изолирах и го оставих да стърчи да ги виждам, че е разкачен. Запалих нормално и проблема пак се появи щом колата поработи 20-тина минути на място и загря хубаво до към 90 градуса (долу-горе малко след като термостата отвори големия кръг). Изключи ми дюзите на 1-ви и 4-ти цилиндър. Ебах мама й и кола, вече ще откача с нея! Не остана нищо непипнато и няма оправия, и няма и така. Къде да търся причината вече акъла ми не стига!!!! Как от толкоз мерцедеси в България един не е имал такъв проблем и не го е споделил тука да се учим!? Бреее, ЧУДО!!!
#23
Публикувано 30 октомври 2017 - 20:30
Забравих да добавя, че след като проблема се появи, изгасям мотора от контактния ключ, веднага контакт, паля и всичко е наред докато ... докато си иска. Може да е наред 2 минути, може 20, може цял ден. Когато и да го направи, пак гася, веднага паля - добре е и така може да се повтаря до безкрай.
Помагайте моля!!!
Вече ще умра!!!
#24
Публикувано 30 октомври 2017 - 21:06
Премери вътрешното съпротивление на всяка една от дюзите .
#25
Публикувано 31 октомври 2017 - 07:02
Премери вътрешното съпротивление на всяка една от дюзите .
Добрееее! Днес ще го направя. И какво да очаквам? Знаете ли какво трябва да им е съпротивлението?
#26
Публикувано 31 октомври 2017 - 15:23
Премери вътрешното съпротивление на всяка една от дюзите .
Съпротивлението на всички дюзи е еднакво - 14,2 Ома.
#27
Публикувано 31 октомври 2017 - 19:17
А дали не може проблема да е в ламбда сондата колеги, защото го прави само при загрял мотор. А когато карам много хард, т.е. цедя мотора с пълна газ и редя предавките бързо след малко започва да го прави много често, дори непрекъснато, а когато карам с мъничко подаване на газ и къткам двигателя проблемите стават по на радко. Та логиката, която се опитвам да навържа е, че когато карам динамично в изпускателния колектор преминават голямо количество изгорели газове и с много по-висока температура, което води до голямо загряване и на ламда сондата, а тя ако е прецакана да казва на блока за управление на двигателя, че загряването е много повече или много малко и това да се тълкува от блока за управление като причина да прекрати работата на два цилиндъра като им изгаси дюзите. Не знам, може и глупости да пиша в момента, но се мъча някаква логика да налучкам и да провокирам с по-знаещите от мен да открия причината за моя проблем.
А някой, ако знае някой добри руски форуми за мерцедес да попрочета там малко може да ги сподели тук. Ще съм благодарен.н
А някой, ако знае някой добри руски форуми за мерцедес да попрочета там малко може да ги сподели тук. Ще съм благодарен.н
#28
Публикувано 31 октомври 2017 - 19:27
Виж,този двигател не е много сложен и лесно се стига до диагноза,просто съм сигурен че нещо ти убягва и няма как да го откриеш във форумите пък било то и руски.Не търси проблем в ламбда сондата,тя или работи или не,със Стардиагноза се открива проблема,ако не е по инсталация е механичен,пак казвам не искам да те обидя но нещо ти убягва направи обстоен преглед пак
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#29
Публикувано 31 октомври 2017 - 22:45
Виж,този двигател не е много сложен и лесно се стига до диагноза,просто съм сигурен че нещо ти убягва и няма как да го откриеш във форумите пък било то и руски.Не търси проблем в ламбда сондата,тя или работи или не,със Стардиагноза се открива проблема,ако не е по инсталация е механичен,пак казвам не искам да те обидя но нещо ти убягва направи обстоен преглед пак
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да бе братле съгласен съм с тебе и не се обиждам изобщо. Естествено, че нещо ми убягва, защото ако не ми убягваше досега тая тема да сме я забравили. И съм сигурен, че ще излезе нещо дребно и ще си изям ташаците после, ама сега си скубя косите с тоя куц кон в гаража.
Да ламбда сондата или работи или не, ама като не работи к'во се случва. Като се замисля май само нея не съм проверил по веригата. Майната й няма да я пипам щом ме съветвате. На Стардиагноза я карах преди две седмици - буквално преди две. Излезе богата горивна смес и прекъсвания в 1-ви и 4-ти цилиндър. Видяха и грешка в ABS-a и SRS-a. За първото ми казаха, че е нормално при този проблем, второто и аз го знам, нали се боря от колко време, но причина за проблема не ми казаха да се вижда от програмата. А за ABS-a - светва ми лампата от време на време и ми казаха, че бил някакъв брояч за въртене на диференциала, а за SRS-a, че вероятно датчика на седалката - не си спомням вече - не слушам много за последните две грешки, защото не вярвам да имат връзка. Интересува ме работата на мотора сега.
В инсталацията не е проблема. Сменил съм всички кабели в моторния отсек до един - стар немски кабел отпреди 20 години няма под капака. И всичко от куплунг до куплунг и от пинче до пинче. Включително и на дросела. Няма тън-пън, няма циганска работа с термошлаухи и изолирбанд. Всичко е 6 със кабелите. Ама аде. И щом не е електрически проблема какво механично маже да е? А насочете ме де!
Къде да погледна? Кое да проверя? Кое да пипна?
Ум не ми остана.
#30
Публикувано 31 октомври 2017 - 23:04
Нямаш ли някой познат с подобен мотор там по Русе ... Да размените пак комутаторите за едната проба - ще го почерпиш после за услугата ако трябва ... Да видиш на загряла кола с другия PMS комутатор пак ли така прави ![]()
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА







