Привет отново
Както ти отговорих и в другата тема, част от тези двигатели (ранните модели) имат вроден проблем със зъбните колела. Ако номерът на двигателя ти е над този: 2729 ... 30 468993, то не попада в засегнатите двигатели. По-принцип в края на септември 2015г. в САЩ стигнаха до споразумение между МБ и многобройните пострадали и завели иск срещу МБ за този проблем, което гласи, че МБ би следвало да покрият 70% от разходите за ремонт, но това само съм го чел, на практика не съм го виждал, още повече като зная как е в България отношението на дилъра, сигурно няма да се случи тук. Но не искам и да те плаша, защото някъде попаднах и на инфо, че са засегнати всичко на всичко около 15-20 000 бройки двигатели. За жалост аз попадам в обхвата на потенциалните с този проблем, но да чукам на дърво от както имам колата (30 000км, а я взех на реални 56 600) няма индикации за проблемът.
Не знам какво имаш предвид под мека предница, но ако визираш решетката, предната броня и капака, то като детайли са доста меки и не са като някоя волга, но при евентуален челен сблъсък според мен тази кола ще издържи на голям демидж. Преди няколко месеца в София такъв МЛ се сблъска с ТРОЛЕЙ и така като огледах на място щетите ми се стори, че тролея е по-изкривен по отношение на купето, вече за детайли и чаркалаци е ясно.
Иначе правилно са ти казали, че МЛ-а, а също и ГЛ-а имат проблеми с въздушното окачване. Просто бързо им пукат възглавниците от колкото на останалите, и колкото и да се рециклират идва момент в който трябва да се сменят възглавниците, а те не са евтини. На всичкото отгоре се сменят комплект, не се сменя само предна лява или дясна, а направо и двете предни, което си е допълнителен разход. По спомен излизаше около 1000лв възглавницата. Моята джипка е без това окачване и съм лишен от този разход, но пък и от супер мекото возене. Качих се на един ГЛ и си се усеща разликата когато минеш през дупка или някоя неравност. От това което гледам на снимките този екземпляр също е без това окачване. Имай предвид, че така колата има един постоянен клиренс (около 50см мисля, че беше, ако се мери от долната част на бронята до земята), докато другите имат опцията да избират с адаптивното окачване и при магистрала могат да го снижат, съответно да стане по-стабилен в завой и високи скорости.
За 7G tronic-а ти споменаха и другите колеги какво може да очакваш. Просто си иска нейното си и на всеки 60 000км се сменя маслото (9 литра по спецификация на БеВо).
Ако разхода не те плаши личното ми мнение е да търсиш по-големият двигател, но не 6.3 AMG. Един 500, ако успееш да намериш ще е много по-добре. Разликата в разхода е 2-3 литра повече, но вървежа и ускорението е в пъти повече. По-здрав двигател и няма балансиращ вал, съответно и проблемът със зъбното колело.
Аз съм и с АГУ, така че и по-това мога да помогна. За сега от както я сложих, нямам никакви ядове с нея. Дори при теб, ако е чиста газта, защото тука си е булгаристан, можеш да и сложиш газова с течна фаза, които са сравнително нови (5-7 години), но пък е още по-оптимизирана за такива коли. Просто благодарение на мръсната газ тук много бързо изгаря помпата, която е вградена в бутилката. И производителите (основно италианци) спряха да признават гаранцията, защото газта е била много мръсна тук .