Покупка на ML-350 Petrol 2007 Model 164186 - Мнения "За" и "Против" моля!
Started by VIKING_WARRIOR, 18 Apr 2016 - 23:05:52
14 replies to this topic
#1
Posted 18 April 2016 - 23:05
Привет Уважаеми Дами и Господа,
Иска да си закупя за първа основна кола •Мерцедес• МЛ350-2007. Искам да Ви помоля да споделите какви са опитите Ви и проблемите със този модел. От доста места, чувам за тази машина отзиви като:
• Мека Предница и Окачване като цяло.
•Слаб Автомат на Скоростната Кутия 7G-Tronic
Искам да Ви помоля да споделите какво може да се очаква при този проблем като негативи. Ще се кара на Бензин и няма да слагам LPG. Разхода не ме плаши към момента. Ако се наложи АГУ ще питам допълнително за помощ какво да сложа като бранд и вид. Машината е на малко километри 33460км оригинални със документация от Сервиз Мерцедес Токио. Поддръжка само във оторизиран сервиз. Такава е историята. Благодаря Ви авансово!
Приятна вечер и лека и спокойна нощ!
http://glv.co.nz/sto...121346/51238387
Sent from my iPhone using Tapatalk
Иска да си закупя за първа основна кола •Мерцедес• МЛ350-2007. Искам да Ви помоля да споделите какви са опитите Ви и проблемите със този модел. От доста места, чувам за тази машина отзиви като:
• Мека Предница и Окачване като цяло.
•Слаб Автомат на Скоростната Кутия 7G-Tronic
Искам да Ви помоля да споделите какво може да се очаква при този проблем като негативи. Ще се кара на Бензин и няма да слагам LPG. Разхода не ме плаши към момента. Ако се наложи АГУ ще питам допълнително за помощ какво да сложа като бранд и вид. Машината е на малко километри 33460км оригинални със документация от Сервиз Мерцедес Токио. Поддръжка само във оторизиран сервиз. Такава е историята. Благодаря Ви авансово!
Приятна вечер и лека и спокойна нощ!
http://glv.co.nz/sto...121346/51238387
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Posted 19 April 2016 - 09:12
Привет отново Както ти отговорих и в другата тема, част от тези двигатели (ранните модели) имат вроден проблем със зъбните колела. Ако номерът на двигателя ти е над този: 2729 ... 30 468993, то не попада в засегнатите двигатели. По-принцип в края на септември 2015г. в САЩ стигнаха до споразумение между МБ и многобройните пострадали и завели иск срещу МБ за този проблем, което гласи, че МБ би следвало да покрият 70% от разходите за ремонт, но това само съм го чел, на практика не съм го виждал, още повече като зная как е в България отношението на дилъра, сигурно няма да се случи тук. Но не искам и да те плаша, защото някъде попаднах и на инфо, че са засегнати всичко на всичко около 15-20 000 бройки двигатели. За жалост аз попадам в обхвата на потенциалните с този проблем, но да чукам на дърво от както имам колата (30 000км, а я взех на реални 56 600) няма индикации за проблемът.
Не знам какво имаш предвид под мека предница, но ако визираш решетката, предната броня и капака, то като детайли са доста меки и не са като някоя волга, но при евентуален челен сблъсък според мен тази кола ще издържи на голям демидж. Преди няколко месеца в София такъв МЛ се сблъска с ТРОЛЕЙ и така като огледах на място щетите ми се стори, че тролея е по-изкривен по отношение на купето, вече за детайли и чаркалаци е ясно.
Иначе правилно са ти казали, че МЛ-а, а също и ГЛ-а имат проблеми с въздушното окачване. Просто бързо им пукат възглавниците от колкото на останалите, и колкото и да се рециклират идва момент в който трябва да се сменят възглавниците, а те не са евтини. На всичкото отгоре се сменят комплект, не се сменя само предна лява или дясна, а направо и двете предни, което си е допълнителен разход. По спомен излизаше около 1000лв възглавницата. Моята джипка е без това окачване и съм лишен от този разход, но пък и от супер мекото возене. Качих се на един ГЛ и си се усеща разликата когато минеш през дупка или някоя неравност. От това което гледам на снимките този екземпляр също е без това окачване. Имай предвид, че така колата има един постоянен клиренс (около 50см мисля, че беше, ако се мери от долната част на бронята до земята), докато другите имат опцията да избират с адаптивното окачване и при магистрала могат да го снижат, съответно да стане по-стабилен в завой и високи скорости.
За 7G tronic-а ти споменаха и другите колеги какво може да очакваш. Просто си иска нейното си и на всеки 60 000км се сменя маслото (9 литра по спецификация на БеВо).
Ако разхода не те плаши личното ми мнение е да търсиш по-големият двигател, но не 6.3 AMG. Един 500, ако успееш да намериш ще е много по-добре. Разликата в разхода е 2-3 литра повече, но вървежа и ускорението е в пъти повече. По-здрав двигател и няма балансиращ вал, съответно и проблемът със зъбното колело.
Аз съм и с АГУ, така че и по-това мога да помогна. За сега от както я сложих, нямам никакви ядове с нея. Дори при теб, ако е чиста газта, защото тука си е булгаристан, можеш да и сложиш газова с течна фаза, които са сравнително нови (5-7 години), но пък е още по-оптимизирана за такива коли. Просто благодарение на мръсната газ тук много бързо изгаря помпата, която е вградена в бутилката. И производителите (основно италианци) спряха да признават гаранцията, защото газта е била много мръсна тук .
#3
Posted 19 April 2016 - 09:35
Привет KlimFilt СУПЕР СИ ! Благодаря за изчерпателният отговор! Ами да Ви кажа, тука каквото има публикувано в момента това гледам. Искам някои по-запазено моделче! Гледах едно "AMG" 6,3 обаче и цената му скача на 55-65000$. Аз гледам нещо сега "по-тънката" лайсна,че да мога да се адаптирам към живота и движението тук, че всичко ми е наопаки. Отделно, че тук има лимит на скоростта до 100км/час. Тъкмо няма да се изкушавам да ми е "тежък" крака на педала на газта. Аз си харесах един •Grand Edition• 2011, много луксозен обаче пак е със 350 двигател! Така, че само заради keyless go key не мисля да дам 20000$ отгоре. Определено ми харесва Гранд Едишъна повече, обаче гледам сега трезво на нещата около мен. Не е както в България! Поздрави пак ще пиша, че сега се прибирам от работа и трябва да се оправя малко!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Posted 19 April 2016 - 09:53
Това 6.3 АМГ разходите за поддръжка са му много големи. И нямаш почти никакви опции за лавиране. След като са такива ограниченията, то дори един 350 ще ти е достатъчен. Пак казвам това с проблема за колелото на двигателя не се среща на всеки с такъв двигател, просто хипотеза.
Гранд едишъна има много повече подобрения спрямо първите МЛ-и от 2006та и далеч не е само кейлес-а. Команда е друг, има малка смяна на визията за стопове и фарове, коженият салон е от пресована телешка кожа, има хубава кожа на вратите и още гъзарийки. А и разликата си е 5 години, някой производители на толкова изкарват изцяло нови модели.
Успех с покупката и да се похвалиш като вземеш кола. И не е лошо преди да броиш парата да я погледне майстор или някой със Стар диагноза и той да каже все пак. А по отношение на опакото, то не забравяй, че те карат от the RIGHT side-а на пътя
Edited by Klimfilt, 19 April 2016 - 10:16 .
#5
Posted 19 April 2016 - 10:15
ОФФ не ми говори за •Grand Edition• -а, че като гледам как му е тапицирано таблото, каква кожа има по седалките и изобщо в какво перфектно състояние на 38000км, направо ми се плаче! Обаче там цената скача на 55000$. Знам аз какво е хубаво ама сега съм настъпан от бюджета! ....
Иначе колите идват със едногодишна Премиум Гаранция, която включва всички агрегати, без радио, гуми и чистачки! Отделно имам 15 дневен Free Test Drive Probation Период , през койото мога да карам автомобила и ако нещо не ми харесва, го връщам и ми връщат парите: No Questions Asked! Много са коректни тук нямам оплаквания!
ПП. Ето го Гранда! Само му виж Таблото!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Иначе колите идват със едногодишна Премиум Гаранция, която включва всички агрегати, без радио, гуми и чистачки! Отделно имам 15 дневен Free Test Drive Probation Период , през койото мога да карам автомобила и ако нещо не ми харесва, го връщам и ми връщат парите: No Questions Asked! Много са коректни тук нямам оплаквания!
ПП. Ето го Гранда! Само му виж Таблото!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by VIKING_WARRIOR, 19 April 2016 - 10:46 .
#6
Posted 19 April 2016 - 10:53
На МЛ500 таблото също е шито , но уредите не са така 'оцветени' ,боядисани или както искаш го наречи
Седалките го нямат белият кант , както и конците не са бели в таблото или поне не толкова искрящо бели
Аз лично пре фейсов МЛ не бих си взел - остави проблеми .. не вози като фейсов
За мен лично возията е от много голямо значение
Успех
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#7
Posted 19 April 2016 - 11:18
Наско,пак стана шах с пешката... Лошо! Влизам в размисъл mode
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by VIKING_WARRIOR, 19 April 2016 - 11:19 .
#8
Posted 19 April 2016 - 11:25
Бях доста време шах с пешка .. и мога да кажа само :
Фейса си е фейс !
Возията е в пъти по добра
Нямат ядове със САМ модулите
Нямат ядове със скоростната кутия или поне са по малко екземплярите които обаждат такива дертове ( в пъти )
Окачването страда много по малко
В интерес на истината моят е със същото табло ама не е гранд , а прост 500 с 388 коня под капака , но ФЕЙС иначе за същите , че и по малко пари можех да взема 6.3 пре фейсов ама .. не ме спечели дървената му возия и скъпата поддръжка и евентуалните проблеми били те настоящи или бъдещи
Това щях да взимам : http://www.mobile.bg...460109499499602
Та с 2 думи : твърдо ПРОТИВ ПРЕ ФЕЙСОВ МЛ ! какъвто и ще да е , в какво и ще състояние да е .. НЕ , благодаря
П.С имам и много готина чупчица на фарчетата .. много ме радва
Edited by Наско, 19 April 2016 - 11:36 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9
Posted 19 April 2016 - 19:13
Е Насе качи някоя снимчица и ние да изплакнем окото.
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Posted 04 March 2018 - 20:31
Здравейте, някой може ли да сподели лично мнение и/или наблюдения върху возията на W164 Airmatic DC сравнено със W211/219 Airmatic.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
#11
Posted 04 March 2018 - 20:55
Няма как да се сравнят.
W164 е малко по височък и като го понастъпиш магистрално си се клатушка доста неприятно.
Мога само да предполагам как се държи W164 без Airmatic на дълъг път с висока скорост.
Инак при градско шофиране и с W164 и с W211/219 возията е комфортна, едното като за SUV
другото като за лека кола.
#12
Posted 05 March 2018 - 13:27
и с Еърматик от 200 и нагоре се клати като кораб 164ката
Комфортната скорост е 160 - 200 за магистрално , ако е правилният двигател
Даже не ми се мисли без еър как се държи ... не бих я подкарал с такава скорост ..
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#13
Posted 09 March 2018 - 11:31
В еднакви условия, а именно градски, зимни и неразринати такива дали w211 4 matic с аърматик е ощетен откъм проходимост?
Наско твоя с какви по размери гуми си го обул? Някакви драми сега зимния сезон като натрупа?
Наско твоя с какви по размери гуми си го обул? Някакви драми сега зимния сезон като натрупа?
#14
Posted 09 March 2018 - 11:38
Аз драми не съм видял с моята кола през зимата, а нарочно излизах точно дните, които беше валяло много, за да се порадвам на 4matic-а. Веднъж или два пъти вдигнах колата за всеки случай, че бяха големи преспи.
#15
Posted 09 March 2018 - 19:20
Спокойно вършах из Пампорово и паркирах из преспи,както и излизах от там.То реално да заемеш паркомясто беше най-важното и най-трудното за повечето без еър и форматик.
Да не забравяме обаче че МЛ е по-висок и в определени ситуации е по-добър,можеш да газиш във висок сняг без да останеш по корем,а и има блокаж.
Да не забравяме обаче че МЛ е по-висок и в определени ситуации е по-добър,можеш да газиш във висок сняг без да останеш по корем,а и има блокаж.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users