CLS500- 2005 година Модел 219375. За и Против?
Започната от VIKING_WARRIOR, 18 апр 2016 - 11:39:57
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 април 2016 - 11:39
Здравейте Уважаема Аудитория,
Искам да Ви попитам, този модел заслужава ли си парите ако е на малко километри и вероятно в добро състояние на около 65000км? Освен скоростна кутия какво мога да очаквам като проблем по окачване и двигател? Колата е с бензинов двигател - Разход 20/100? По принцип не съм състезател... Багажникът голям ли е като обем? Благодаря Ви предварително.
Поздрави и лек ден!
Викинг.
http://glv.co.nz/sto...106104/51230809
Sent from my iPhone using Tapatalk
Искам да Ви попитам, този модел заслужава ли си парите ако е на малко километри и вероятно в добро състояние на около 65000км? Освен скоростна кутия какво мога да очаквам като проблем по окачване и двигател? Колата е с бензинов двигател - Разход 20/100? По принцип не съм състезател... Багажникът голям ли е като обем? Благодаря Ви предварително.
Поздрави и лек ден!
Викинг.
http://glv.co.nz/sto...106104/51230809
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Публикувано 18 април 2016 - 11:52
Много малко вероятно да намериш семейна голяма кола на малко километри, особено на 65000.
Ако е на добри пари, взимаш директно.
20/100 градско, 10-12 извънградско (магистрала), нормален път може да се справяш и под 10.
На тези километри е малко вероятно да имаш някакви проблеми. Нищо сериозно поне.
#3
Публикувано 18 април 2016 - 12:06
Ако визираш точно този екземпляр от линка, то не знам с обръщането на волана дали има кой да се справи в България (ако ще се кара тук де). А и навигацията няма да работи в Европа. Иначе изглежда супер на снимки.
#4
Публикувано 18 април 2016 - 12:16
Викинга мисля не живее в България, тъй че едва ли ще обръща волан.
Колата изглежда супер, а и с този мотор е доста приятна за шофиране. Ако наистина е на 65к то си струва. Единствено не ми харесва, че парктроника май е някакъв афтермаркет.
Колата изглежда супер, а и с този мотор е доста приятна за шофиране. Ако наистина е на 65к то си струва. Единствено не ми харесва, че парктроника май е някакъв афтермаркет.
#5
Публикувано 18 април 2016 - 20:40
Привет Господа. Благодаря за отзивите. Няма да се обръща дирекцията. Така ще се кара защото съм в Нова Зеландия и движението е същото. Колата е на реални 65000км. Чувам много негативи за скоростната кутия 7G-Tronic. Това ме притеснява. Иначе за двигателя някакво притеснение да не очаквам така ли? Благодаря Ви.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Публикувано 18 април 2016 - 20:53
На 65к какви проблеми очакваш от скоростната кутия ?
Смисъл ? Това са РЕАЛНИ 65 , а не нашите реални 120к на нов внос
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#7
Публикувано 18 април 2016 - 20:53
Като гледам, колата идва от Япония, там обикновенно ги обслужват само в оторизирани сервизи на мерцедес и не пестят средства, така че, може да изискаш сервизната история, дори от дилъра в Нова Зеландия. Обикновенно в Бг закачаме колите на стар диагноза, да си покаже какви грешки е записал компютъра и. Като цяло от колата не би трябвало да се очакват някакви сериозни проблеми, предвид малкият и пробег. Двигателя като цяло е Ок, KDL може да даде подробности. Скоростната кутия е здрава и ако не е карана чобански няма да дава никакви ядове. Ако всичко и е наред, трябва да превключва много меко предавките, при нормално подаване на газ. Маслото, филтър и т.н. на скоростите се сменя на 50хил км. Общо взето ти препоръчвам оглед в сервиз и пробно шофиране, не по-малко от 20-30км. Успех в покупката!
#8
Публикувано 18 април 2016 - 22:54
Ясно. Някои познати ме наплашиха със тази скоростна кутия, затова имам такива притеснения. Специално за този 7 G - Tronic. Аз много уважавам •Мерцедес• и смятам, че няма да имам значителни проблеми. При покупката ми дават 15 дни Probation Test Period Free. Ако нещо не ми допада автомобилът мога да го върна и да ми върнат колите. Имам обаче малка дилема. Дали да избера за първа и основна кола CLS500-2005 или ML350-2007 Доколкото съм информиран и двата са със тази скоростна кутия. Колкото до "джелатско" каране в Япония нямат много възможност за такива "спортни" изяви защото е пълно с камери и полиция и рестрикции. Хората се съобразяват и който иска да "дрифти" не ползва CLS или ML class. От опит знам. Живял съм три години в Япония, Йокохама и Токио и съм с впечатления по този въпрос. "Резачките" им са други коли и машини обикновено много натоварени японски коли със някакви невероятни характеристики и спецификации.
Поздрави и лека нощ Уважаеми Господа! Благодаря Ви!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Поздрави и лека нощ Уважаеми Господа! Благодаря Ви!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 19 април 2016 - 08:15
Аз също съм бил в Япония, видях ги как карат и какво отношение имат, така че, не вярвам да карат чобански, особено такива коли като харесаните от теб.
Не се плаши от скоростната кутия. Това е здрава и изпитана във времето скоростна кутия, разработка и произвеждана само от мерцедес. Повечето големи автомобилни производители не си ги правят сами, а от под-изпълнители. На БМВ автоматите например са ZF. Та тези скорости са разработка още от 70-80-те години и на тази база надграждат и добавят предавки и електронни блокове за управление през годините. Предшественици са 4-степенните скоростни кутии от пурите, чочонета, дори сом (W116). Много здрави скорости, милионници, ако се обслужва и кара нормално. Имах късмета да покарам месец-два една Е350 cdi, W212 7-G tronic, много ми хареса! Неусетно превключване, а като го настъпиш се изстрелва пак без видими придърпвания. Няма да имаш ядове, обслужването е лесно и не особено скъпо, в Бг струва към 300лв без труда, в Балкан Стар е към 1000-1200 лв. Може да се наложи смяна на пакети дискове и фрикциони, чувал съм, на 700-800 хил км. Понякога има проблеми с електронните блокове, но с преинсталация на софтуера проблемите се решават в повечето случаи или се сменя електронен блок, който е скъп, но това е много крайна мярка и може да се сложи втора употреба. Така че на кола под 100 хил км не се плаши въобще, още не е разработена както трябва! За ML не мога да дам мнение, не съм фен на SUV сегмента.
https://en.wikipedia...ic_transmission
Извинявам се за неточноста, но преинсталация на софтуер май може да се прави на модели след '11-12 год.
Този пост е редактиран от Marukian: 19 април 2016 - 09:14
#10
Публикувано 19 април 2016 - 08:16
Скоростната кутия понякога прави разни дертове по отношение на сензорите. Аз на моя МЛ 350, преди 2 месеца му оправих скоростите. Проблемът беше, че при дълго шофиране колата забива на определена предавка и ако искаш да смачкаш педала изведнъж само вдига обороти и си седи на въпросната предавка. Като спреш след дълго каране на светофар, тръгваше от 4та... Временното решение беше, отбиване в страни от пътя изгасям, вадя ключа и чакам 10-15 сек, след това влизам паля и колата си реди предавките нормално. От това което изчетох из форумите, проблемът се получавал след първата-втората смяна на маслото на скоростната кутия. Нещо старият софтуер на кутията не разпознавал новото масло и се шашка. В следствие на което изгаря някоя пътечка на "мозъка" или някой сензор. Така от майстори при които ходих за този проблем, научих, че дори да караш с този дерт няма да навредиш допълнително на кутията (имам предвид изронване на зъбци, прегряване или друг механичен проблем), но е доста опасно при изпреварване, защото като забие и изпреварването на постоянна скорост си е голям риск, но винаги можеш и да се прибереш .
Постоянно решение също има, тук при дилъра ти обаждат цени около 3000лв. за нов "мозък" с привързване онлайн от Щутгарт. От benzworld.org разбрах за фирма която отремонтира въпросния мозък на кутията и то с гаранция 1 година, която се намира във.... Варна. Съответно имаше хора, които са си пращали платката от Англия, Франция, САЩ при тях. И то на цената от 500лв.
По отношение на колебанието ти за основната кола, според мен това са два много различни автомобила. Возил съм се в CLS-а и сега като карам моя МЛ усещам доста разлики. Първо SUV си е SUV... висок е, сигурен и надежден, ако тръгне да става нещо (дано никога на никой не му се налага да го изпита) би предпазил от сериозни наранявания със сравнително високи скорости, но този 350 идва тромав и спрямо разхода, по-добре да е 500. В завоите го усещам малко нестабилен, но това е може би защото съм без въздушното окачане и е малко по-висок от останалите. Не зная при теб как са зимите, но ако има много сняг, ако МЛ-а е без офроуд пакета (бързи и бавни + блокаж на диф-а) не бих разчитал на него. Не че тази година на Витоша не вадих една Х5ца, но и аз се озорих докато стига до там. Като цяло шосеен джип с комфортна возия и голяма сигурност. Като инженерен недостатък мога да споделя, че този 350 има проблем със зъбното колело на балансиращия вал (износване на зъбци) и малкия (поне според мен) обзор на страничните огледала. Просто понякога както и да го наглася не получавам достатъчно голяма видимост какво идва от ляво и дясно. И един пресен и супер досаден проблем от тази неделя, да не ти се налага да сменяш крушка на габаритите на фаровете... Не знам това какъв инженер го е мислил, но в неделя над 2 часа се опитах да си промуша ръката за да докопам фасунгата и да я завъртя и да я измъкна, защото тя се намира точно зад една от двете носещи греди отпред....След смяна на няколко вида дългоскопични инструменти, издрани ръце до месо и много псувни успях...
CLS-а за мен е един от най-сполучливите модели на МБ последно време. Просто имам много големи симпатии към този модел (W219), много красива визия, просторен и супер стабилен при високи скорости. В същото време габаритите не са му чак толкова големи и можеш и по центъра на града да влезнеш с него. Когато се возих, километража показваше 198 км/ч. и колата просто си вървеше съвсем нормално, не се усещаше високата скорост, неравностите ги обираше еърматика. Спортна кола за 4ма, която можеш да я караш, и като 70 годишен неделен дядо, и като 23 годишен спортист...
За съжаление нямам някакви наблюдения относно проблеми за този модел. Единственото което знам е че е със същия двигател (M272 (350)) и има проблемът с износването на зъбците, но като гледам ти си се спрял на по-големият, 500 които казват, че е много здрав и може и до милион да откара с правилна поддръжка.
Съжалявам за дългия пост, дано да съм бил полезен.
Този пост е редактиран от Klimfilt: 19 април 2016 - 08:37
#11
Публикувано 19 април 2016 - 09:31
Този двигател е М113, който гледа колегата.
Извинявам се за малко неадекватния предишен мой пост. В профила ти пише България и като видях картинка, която няма нищо общо с БГ, просто предположих, че си сложил първата от нета, която си хванал, за да покажеш кой е модела.
Аз също харесвам този CLS невероятно много. Като го видях за първи път в едно градче в Англия (сигурно е била една от първите бройки), просто седнах на тротоара и я гледах поне половин час, да й се радвам на формите. Много красива кола.
Колкото до мотора: нищо особено, прост двигател, но достатъчно Nm да те издърпа от всяка ситуация в нормалния живот.
Има по 2 свещи на цилиндър, време ти е за смяната им
16 свещи... винаги слагай NGK, че афинитета на Бенц към Бошове никога не ми е допадал (това е моята гледна точка)
Текат капаците на главите, ако не греша част от тях бяха лепени, част от тях имат специфични гарнитури. Нищо особено, поправя се бързо и евтино.
Единствено може да те остави на пътя от датчик на колянов вал. Просто спира и не можеш да запалиш. Поливаш в основата на двигателя с вода, палиш и тръгваш бързо да го сменяш.
Не се разбира хубаво с газта, но предполагам в НЗ няма да се занимаваш с такива глупости.
#12
Публикувано 19 април 2016 - 09:53
Скоростната кутия понякога прави разни дертове по отношение на сензорите. Аз на моя МЛ 350, преди 2 месеца му оправих скоростите.
Съжалявам за дългия пост, дано да съм бил полезен.
Поста си е Супер! Ще си го копна и пейстна в Уърд да си го имам под ръка за наръчник особено коментара за скоростната кутия, че това ми е дерта! Ще пиша после, че със тази часова разлика се разкъсвам! Поздрави! Жив и здрав! Милиони Блгаодарности!
#13
Публикувано 19 април 2016 - 09:57
Този двигател е М113, който гледа колегата.
Извинявам се за малко неадекватния пост. В профила ти пише България и като видях картинка, която няма нищо общо с БГ, просто предположих, че си сложил първата от нета, която си хванал, за да покажеш кой е модела.
Аз също харесвам този CLS невероятно много. Като го видях за първи път в едно градче в Англия (сигурно е била една от първите бройки), просто седнах на тротоара и я гледах поне половин час, да й се радвам на формите. Много красива кола.
Колкото до мотора: нищо особено, прост двигател, но достатъчно Nm да те издърпа от всяка ситуация в нормалния живот.
Има по 2 свещи на цилиндър, време ти е за смяната им
16 свещи... винаги слагай NGK, че афинитета на Бенц към Бошове никога не ми е допадал (това е моята гледна точка)
Текат капаците на главите, ако не греша част от тях бяха лепени, част от тях имат специфични гарнитури. Нищо особено, поправя се бързо и евтино.
Единствено може да те остави на пътя от датчик на колянов вал. Просто спира и не можеш да запалиш. Поливаш в основата на двигателя с вода, палиш и тръгваш бързо да го сменяш.
Не се разбира хубаво с газта, но предполагам в НЗ няма да се занимаваш с такива глупости.
NGK няма проблем, че доколкото знам, са от Япония и ми е близко тук да купувам японски агрегати и детайли. Даже всички ме съветват да взема Лексус или Инфинити, обаче пуста краста по европейското... Не мога да си сменя засега профила, защото влизам само от айфона,че ми е по-лесно. Иначе живея и работя в Нова Зеландия. Извинявайте за сконфузената ситуация, не е умишлено. От този продавач, смятам да си купя кола. Поздрави и Благодаря за поста. Всяка информация ми е от полза в момента и то доста!
#14
Публикувано 19 април 2016 - 10:00
Опа, да сега погледнах и аз годината и снимките. Прав е KDL, че е с по-стария двигател. За съжаление нямам наблюдение върху него и единственото което мога да помогна е че наистина е супер красива.
Този пост е редактиран от Klimfilt: 19 април 2016 - 10:03
#15
Публикувано 19 април 2016 - 10:07
Вече и в Европа се внасят коли втора ръка от Япония, но с ляв волан и по-скоро клонящи към йънгтаймер модели, на мерцедес, бмв, порше. Отличават се с много изрядна поддръжка и в доста добро състояние. Там сняг почти не вали (изключваме северните острови), тоест няма луга и форсиране на кафявата чума, японците са много дисциплинирани и отдадени хора и си спазват предписанията по книга, ограниченията на скороста са строги и ако не ме лъже паметта е 120км/ч на магистрала, тоест не се "юркат", просто движението е много спокойно и толерантно. Един приятел си взе бмв 7-а серия, Е38, 2001г на 27 000км, колата е като нова! Така че, няма да сбъркаш ако вземеш "японска" кола. А колкото до инфинити и лексус, това са пластмасови играчки за деца.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни