Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с турбо ML270


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 pisko

pisko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен

Публикувано 14 април 2016 - 17:09

Здравейте колеги, проблемът е следния, миналата седмица потегляйки на зелен светофар едно тракане се чу колата почна да клати и да пуши много и не вървеше. Установиха, че се е чупило турбото, колата е на близо 500 000 от 8 години го караме и сме изминали около 350 000 и не сме имали проблеми с турбина преди това. Оня ден купих турбо от една автоморга, в добро състояние си беше турбото, махнахме старото монтирахме новото запалихме колата работеше се и след 4-5 минути едно тракане пак и.... спря работа, свалихме го не ставаше за нищо. Въпросът ми е каква може да е причината, къде сгрешихме че се повтори и то на момента? Помислих си че не е нещо сложно смяната но скъпо ми излезе. Да добавя че и в двата случая турбините бяха доста омаслени.


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 април 2016 - 20:57

Така както обясняваш ми се струва че проблема не е в турбината.
По какъв начин се чупи турбината? Какво и е счупено?На първата и на втората?
За пет минути да се чупи турбина предварително проверена!?
И не ми казвай че през тези пет минути колата е работила на празен ход..!
Дай повече информация.
  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2016 - 07:40

Проверете маслото за мазането на турбината ,за да го счупи толкова бързо и без зор ,за мен това е единствения начин да се върти турбото без да има мазане. Започнете от там!


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 pisko

pisko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен

Публикувано 22 април 2016 - 15:22

Оказа се, че е от някакви стружки вътре във турбопътищата.... :wacko  


  • 0

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2016 - 17:39

Мой съвет е цялото масло да се източи и да се промие системата ,тия стружки може и да не са от турбината .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 април 2016 - 19:35

Да са ти сменяли запекли подгревни свещи в близкото минало?Смяна на масло и ревизия на кратера ще е добре.Не знам дали твоята пробката е с магнит,но ако е може от там да започне прегледа.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни