Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

дюзи за w210 220 cdiНагар около дюзата на 4 цилиндър?


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 yotko yotov

yotko yotov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 200D, W210 E220 cdi AVANTGARDE

Публикувано 05 април 2016 - 22:08

След като свалих корите за да си огледам маслото в хидравликата видях,че към 3 и 4 цилиндър има нагар.От известно време като се опитам да настъпя педала на газта не ми работи кикдауна и ми изписва грешка есп.Има ли вероятност дюзата на 4 цилиндър да е на път за смяна?


  • 0

#2 yotko yotov

yotko yotov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 200D, W210 E220 cdi AVANTGARDE

Публикувано 05 април 2016 - 22:12

След като свалих корите за да си огледам маслото в хидравликата видях,че към 3 и 4 цилиндър има нагар.От известно време като се опитам да настъпя педала на газта не ми работи кикдауна и ми изписва грешка есп.Има ли вероятност дюзата на 4 цилиндър да е на път за смяна?

Колата е W210 E220 cdi 2000година 143 кс.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 април 2016 - 09:02

Мисля,че няма общо грешката на ЕСП и дюзата.Сиреч дюзата не е за смяна,но това не значи,че не трябва да се свали и да се сменят уплътнителите.Също да се почисти леглото на дюзата,а бе общо взето всичко необходимо да не прави нагар или по-точно клей.
Неработещия кикдаун може да има общо с ЕСП и все пак не знам от кога имаш колата,защото в зависимост от скоростта и предавката на която си не всеки път се чувства отчетливо включването му(свалянето на две предавки)
  • 0

#4 yotko yotov

yotko yotov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 200D, W210 E220 cdi AVANTGARDE

Публикувано 06 април 2016 - 12:07

Колата я имам почти година,в началото си работеше както трябва без значение скоростта,сега на малка скорост като натисна кикдауна за да включи изписва грешка ЕСП и колата не ускорява,като отпусна малко педала на газта ускорява това го прави на ниска скорост скорост,при висока скорост като натисна да включи кикдауна ако колата е над 2000 оборота изписва същата грешка и сваля оборотите на 2000,след като отпусна малко педала на газта  да изключи кикдауна вдига оборотите и започва да ускорява.Грешката която се появя се чисти като изгася колата.


  • 0

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2016 - 12:41

ESP или EPC пише. Защото двете са различни неща


  • 0

#6 yotko yotov

yotko yotov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 200D, W210 E220 cdi AVANTGARDE

Публикувано 06 април 2016 - 13:47

EPC


  • 0

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2016 - 13:59

EPC - electronic power control. Може да е и проблем с дюза както описваш. Може някоя дюза да изпуска и да не държи налягане в рейла. Тогава светва EPC. Ама за да разбереш какво е точно трябва да я закачиш на диагностика. Може и друго да е като турбина, ЕГР и т.н.


  • 0

#8 yotko yotov

yotko yotov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 200D, W210 E220 cdi AVANTGARDE

Публикувано 06 април 2016 - 14:13

Турбината доколкото знам от стария собственик е нова(поне така каза като купих колата и ми показа старата,ако тава е истина) преди време когато смених маслото се опитаха да ми нулират километрите до новата смяна закачиха някакъв уред но бил със стар софтуер и не се получи ми  се беше появила тази грешка ECP ми казаха за някакъв датчик но не ми казаха кой и за какво е.От форума намерих разни теми подобни на моя случай но нито един не е точно такъв.


  • 0

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2016 - 14:35

Така по форуми няма как да си оправиш колата. Ако искаш компетентно мнение трябва да си подготвен с информация. Колата била ли е връзвана към диагностика и какво показва диагностиката като грешки. Тогава като имаш грешките и симптомите на проблема, някой може да даде компетентно мнение. Това EPC те приканва да идеш в сервиз и да я вържете към диагностична апаратура. Дори и запаметените грешки не винаги отговарят на истината. Може да ти даде проблем с датчик а да се окаже, че датчика си е здрав обаче кабелите към които е закачен не са.


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 април 2016 - 14:45

Да,нещата леко се промениха с ЕПС-а :)
При всички положения трябва да си оправиш дюзите(нямам предвид сам)
  • 0

#11 yotko yotov

yotko yotov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 200D, W210 E220 cdi AVANTGARDE

Публикувано 06 април 2016 - 15:56

Благодаря за информацията. :beer


  • 0

#12 Toshe

Toshe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Dupnitsa
  • Автомобил:
    Mercedes benz w211 E200 2004 avangarde

Публикувано 06 април 2016 - 18:21

Здравейте днеска бях в сервиз за смяна на масло филтри и във сервиза ми казаха че на едната дюза е развалена някаква медна втулка или уплътнение и че не трябва много да я карам майстора каза,че е препоръчително даже да не я карам и ми записаха час във вторник да я оправят и искам да попитам опасно ли е това за автомобила и сложен ли е ремонта.


  • 0

#13 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2016 - 18:25

Най-вероятно ти е заминала медната дихтунга. От там започва да избива нагар или цилиндъра губи компресия и издиша. Сменят се комплект 4 дихтунги и 4 болта на дюзите. Не са много скъпи.


  • 0

#14 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 06 април 2016 - 18:40

Здравейте днеска бях в сервиз за смяна на масло филтри и във сервиза ми казаха че на едната дюза е развалена някаква медна втулка или уплътнение и че не трябва много да я карам майстора каза,че е препоръчително даже да не я карам и ми записаха час във вторник да я оправят и искам да попитам опасно ли е това за автомобила и сложен ли е ремонта.


Опасно е защото те и така някой път трудно се вадят заради нагар отдолу а пък така може да се стигне до сваляне на главата и чупене на дюзите с 2 думи голямо мазало.
  • 1

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 април 2016 - 22:29

За няколко дена нищо не може да стане освен да започне да ти гасне колата.
Кой знае колко нагар допълнително няма да се набие.Това всичко освен ако не минаваш стотици километри дневно.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни