След като свалих корите за да си огледам маслото в хидравликата видях,че към 3 и 4 цилиндър има нагар.От известно време като се опитам да настъпя педала на газта не ми работи кикдауна и ми изписва грешка есп.Има ли вероятност дюзата на 4 цилиндър да е на път за смяна?

дюзи за w210 220 cdiНагар около дюзата на 4 цилиндър?
Started by yotko yotov, 05 Apr 2016 - 22:08:46
14 replies to this topic
#1
Posted 05 April 2016 - 22:08
#2
Posted 05 April 2016 - 22:12
След като свалих корите за да си огледам маслото в хидравликата видях,че към 3 и 4 цилиндър има нагар.От известно време като се опитам да настъпя педала на газта не ми работи кикдауна и ми изписва грешка есп.Има ли вероятност дюзата на 4 цилиндър да е на път за смяна?
Колата е W210 E220 cdi 2000година 143 кс.
#3
Posted 06 April 2016 - 09:02
Мисля,че няма общо грешката на ЕСП и дюзата.Сиреч дюзата не е за смяна,но това не значи,че не трябва да се свали и да се сменят уплътнителите.Също да се почисти леглото на дюзата,а бе общо взето всичко необходимо да не прави нагар или по-точно клей.
Неработещия кикдаун може да има общо с ЕСП и все пак не знам от кога имаш колата,защото в зависимост от скоростта и предавката на която си не всеки път се чувства отчетливо включването му(свалянето на две предавки)
Неработещия кикдаун може да има общо с ЕСП и все пак не знам от кога имаш колата,защото в зависимост от скоростта и предавката на която си не всеки път се чувства отчетливо включването му(свалянето на две предавки)
#4
Posted 06 April 2016 - 12:07
Колата я имам почти година,в началото си работеше както трябва без значение скоростта,сега на малка скорост като натисна кикдауна за да включи изписва грешка ЕСП и колата не ускорява,като отпусна малко педала на газта ускорява това го прави на ниска скорост скорост,при висока скорост като натисна да включи кикдауна ако колата е над 2000 оборота изписва същата грешка и сваля оборотите на 2000,след като отпусна малко педала на газта да изключи кикдауна вдига оборотите и започва да ускорява.Грешката която се появя се чисти като изгася колата.
#5
Posted 06 April 2016 - 12:41
ESP или EPC пише. Защото двете са различни неща
#6
Posted 06 April 2016 - 13:47
EPC
#7
Posted 06 April 2016 - 13:59
EPC - electronic power control. Може да е и проблем с дюза както описваш. Може някоя дюза да изпуска и да не държи налягане в рейла. Тогава светва EPC. Ама за да разбереш какво е точно трябва да я закачиш на диагностика. Може и друго да е като турбина, ЕГР и т.н.
#8
Posted 06 April 2016 - 14:13
Турбината доколкото знам от стария собственик е нова(поне така каза като купих колата и ми показа старата,ако тава е истина) преди време когато смених маслото се опитаха да ми нулират километрите до новата смяна закачиха някакъв уред но бил със стар софтуер и не се получи ми се беше появила тази грешка ECP ми казаха за някакъв датчик но не ми казаха кой и за какво е.От форума намерих разни теми подобни на моя случай но нито един не е точно такъв.
#9
Posted 06 April 2016 - 14:35
Така по форуми няма как да си оправиш колата. Ако искаш компетентно мнение трябва да си подготвен с информация. Колата била ли е връзвана към диагностика и какво показва диагностиката като грешки. Тогава като имаш грешките и симптомите на проблема, някой може да даде компетентно мнение. Това EPC те приканва да идеш в сервиз и да я вържете към диагностична апаратура. Дори и запаметените грешки не винаги отговарят на истината. Може да ти даде проблем с датчик а да се окаже, че датчика си е здрав обаче кабелите към които е закачен не са.
#10
Posted 06 April 2016 - 14:45
Да,нещата леко се промениха с ЕПС-а 
При всички положения трябва да си оправиш дюзите(нямам предвид сам)

При всички положения трябва да си оправиш дюзите(нямам предвид сам)
#11
Posted 06 April 2016 - 15:56
Благодаря за информацията.
#12
Posted 06 April 2016 - 18:21
Здравейте днеска бях в сервиз за смяна на масло филтри и във сервиза ми казаха че на едната дюза е развалена някаква медна втулка или уплътнение и че не трябва много да я карам майстора каза,че е препоръчително даже да не я карам и ми записаха час във вторник да я оправят и искам да попитам опасно ли е това за автомобила и сложен ли е ремонта.
#13
Posted 06 April 2016 - 18:25
Най-вероятно ти е заминала медната дихтунга. От там започва да избива нагар или цилиндъра губи компресия и издиша. Сменят се комплект 4 дихтунги и 4 болта на дюзите. Не са много скъпи.
#14
Posted 06 April 2016 - 18:40
Здравейте днеска бях в сервиз за смяна на масло филтри и във сервиза ми казаха че на едната дюза е развалена някаква медна втулка или уплътнение и че не трябва много да я карам майстора каза,че е препоръчително даже да не я карам и ми записаха час във вторник да я оправят и искам да попитам опасно ли е това за автомобила и сложен ли е ремонта.
Опасно е защото те и така някой път трудно се вадят заради нагар отдолу а пък така може да се стигне до сваляне на главата и чупене на дюзите с 2 думи голямо мазало.
#15
Posted 06 April 2016 - 22:29
За няколко дена нищо не може да стане освен да започне да ти гасне колата.
Кой знае колко нагар допълнително няма да се набие.Това всичко освен ако не минаваш стотици километри дневно.
Кой знае колко нагар допълнително няма да се набие.Това всичко освен ако не минаваш стотици километри дневно.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users