Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

w124 CE загрява


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Posted 05 April 2016 - 17:14

Колеги здравейте,
от около седмица температурата на охладителната течност на колата ми (W124 CE, m111.940, 136коня, 93г., газ-бензин) започна да се повишава драстично спрямо преди.
До колкото знам, нормалния диапазон на температурата варира между 80 и 90 градуса в зависимост от условията и натоварването.
При мен достига 100 и почти постоянно си стои между 95 и 100 без значение дали се движа или не, дали е вечер или през деня на топлото по задръстванията.
Сутрин като я запаля бързо си достига работна температура малко над делението на 80градуса и после много бавно и постепенно си отива към 100те. Над 100 градуса обаче не качва!
Първото което направих е да сменя виското с марково и скъпо защото не чувах старото да се включва, а и можех да спра перката и на ръка.
След смяната вече виското определено работи коректно но температурата пак стига до 100 градуса.

Проверих питите на радиатора но не са задръстени, самия радиатор си е горещ, няма студени зони по него. Тествах и термостата, който отваря напълно. Дори замених датчика, който дава сигнал за стрелката на арматурното табло.
Карам с висок клас червен антифриз сменен миналата есен. По системата няма никакви течове, парното си работи нормално.
Като пусна климатика колата пак не вдига над 100 градуса. Перката на климатика също включва когато е нужно.

Остава като вариант водна помпа или гарнитура...
Гумените маркучи ми се струват леко твърди но си го обяснявам с високата температура която развива течността вътре.

Някакви предположения или съвети преди да започна да давам крупни суми за водна помпа или подмяна на гарнитура на главата...?
 


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 05 April 2016 - 18:52

Аз лично мисля, че ти е заминала водната помпа. Опитай, като загрее около 100-те да я изфорсираш мъжката, ако температурата пада, значи отиваш към водна помпа. На колко градуса ти отваря термостата?
  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#3 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 06 April 2016 - 16:15

Погледни и капачката.


  • 0

#4 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Posted 06 April 2016 - 19:53

Колега, ако имаш предвид капачката на разширителния съд е здрава и уплътнява идеално.


  • 0

#5 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 06 April 2016 - 22:47

Нея имам предвид ,да. Прекрасно. Щом уплътнява. Не се плаши не са чак крупни сумите за помпа водна и ако си малко по сръчен може и сам да си е сложиш. Уплътнение едва ли. Имай предвид ,че двигател може да грее и от неправилно изгаряне. Не сменяй нещо преди да си сигурен ,че е неработещо то.

 

Късмет.


  • 0

#6 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Posted 30 May 2016 - 22:10

Моята ги прави същите номера. Ама само в задръствания или при товар... Например като качвах Шипка с включен климатик... Градско с климатик пак грее но пък Ел перката се включва и си пада бързо. Извънградско нямам проблем. Помпата не знам на колко километра е но скоро ми предстои влизане в сервиз та може и да я сменя
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users