внос на коли втора употреба от САЩ и Япония
Започната от mbenz, 06 мар 2007 - 08:14:02
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 март 2007 - 08:14
Ето какво прочетох в последния брой на"Авто-пазар" на стр.3 :
...За доставките от САЩ,Япония и Китай от началото на годината се изисква сертификат за одобрение на типа автомобил,за да може да се движи в ЕС!Документът се издава от завода-производител,но много от продаваните автомобили нямат такъв документ и не отговарят на изискванията на ЕС.Ако вносител не е информиран,може да плати мито,ДДС и акциз,а после да е невъзможно да регистрира колата.Документът би могъл да се изиска от представителството на фирмата-производител в Б-я.Проблемът е,че офиц.вносители на нови автомобили са в сериозни разногласия с търговците на употребявани возила и не е необяснимо защо отказват сътрудничество
Ето какво прочетох в"Авто-пазар" на стр.3 последния брой:
...За доставките от САЩ,Япония и Китай от началото на годината се изисква сертификат за одобрение на типа автомобил.Документът се издава от завода-производител,ако има интерес колата да се движи в ЕС.Но много от продаваните в САЩ коли нямат такъв документ и не отговарят на изискванията на ЕС.Ако вносител не е информиран може да плати ДДС,мито/и акциз/,а после да е невъзможно да регистрира колата.Документът би могъл да се изиска от официалните вносители на нови автомобили,но проблемът е,че те са в сериозни разногласия с търговците на употребявани возила и не е необяснимо защо отказват сътрудничество.Също може да се поиска и от Министерството на транспорта,но успехът ще бъде нулев на този етап,коментират запознати.Препатили съветват автомобилите внасяни от държави извън ЕС да се регистрират първо в Германия,и след това да се легализират у нас!
Без коментар!
Дано съм бил полезен някому!
.
...За доставките от САЩ,Япония и Китай от началото на годината се изисква сертификат за одобрение на типа автомобил,за да може да се движи в ЕС!Документът се издава от завода-производител,но много от продаваните автомобили нямат такъв документ и не отговарят на изискванията на ЕС.Ако вносител не е информиран,може да плати мито,ДДС и акциз,а после да е невъзможно да регистрира колата.Документът би могъл да се изиска от представителството на фирмата-производител в Б-я.Проблемът е,че офиц.вносители на нови автомобили са в сериозни разногласия с търговците на употребявани возила и не е необяснимо защо отказват сътрудничество
Ето какво прочетох в"Авто-пазар" на стр.3 последния брой:
...За доставките от САЩ,Япония и Китай от началото на годината се изисква сертификат за одобрение на типа автомобил.Документът се издава от завода-производител,ако има интерес колата да се движи в ЕС.Но много от продаваните в САЩ коли нямат такъв документ и не отговарят на изискванията на ЕС.Ако вносител не е информиран може да плати ДДС,мито/и акциз/,а после да е невъзможно да регистрира колата.Документът би могъл да се изиска от официалните вносители на нови автомобили,но проблемът е,че те са в сериозни разногласия с търговците на употребявани возила и не е необяснимо защо отказват сътрудничество.Също може да се поиска и от Министерството на транспорта,но успехът ще бъде нулев на този етап,коментират запознати.Препатили съветват автомобилите внасяни от държави извън ЕС да се регистрират първо в Германия,и след това да се легализират у нас!
Без коментар!
Дано съм бил полезен някому!
.
#2
Публикувано 06 март 2007 - 12:17
Ето какво прочетох в последния брой на"Авто-пазар" на стр.3 :
...За доставките от САЩ,Япония и Китай от началото на годината се изисква сертификат за одобрение на типа автомобил,за да може да се движи в ЕС!Документът се издава от завода-производител,но много от продаваните автомобили нямат такъв документ и не отговарят на изискванията на ЕС.Ако вносител не е информиран,може да плати мито,ДДС и акциз,а после да е невъзможно да регистрира колата.Документът би могъл да се изиска от представителството на фирмата-производител в Б-я.Проблемът е,че офиц.вносители на нови автомобили са в сериозни разногласия с търговците на употребявани возила и не е необяснимо защо отказват сътрудничество
Ето какво прочетох в"Авто-пазар" на стр.3 последния брой:
...За доставките от САЩ,Япония и Китай от началото на годината се изисква сертификат за одобрение на типа автомобил.Документът се издава от завода-производител,ако има интерес колата да се движи в ЕС.Но много от продаваните в САЩ коли нямат такъв документ и не отговарят на изискванията на ЕС.Ако вносител не е информиран може да плати ДДС,мито/и акциз/,а после да е невъзможно да регистрира колата.Документът би могъл да се изиска от официалните вносители на нови автомобили,но проблемът е,че те са в сериозни разногласия с търговците на употребявани возила и не е необяснимо защо отказват сътрудничество.Също може да се поиска и от Министерството на транспорта,но успехът ще бъде нулев на този етап,коментират запознати.Препатили съветват автомобилите внасяни от държави извън ЕС да се регистрират първо в Германия,и след това да се легализират у нас!
Без коментар!
Дано съм бил полезен някому!
.
По принцип сертификат за одобрение на типа автомобил се изисква от 2003 г. при регистрацията на внесени коли. От 01.01.2007г. има общ ЕО сертификат, който се изисква за коли, внесени от страна извън ЕС. Досега обаче това се прилагаше само за НОВИ коли, а не втора ръка. Никой никога не е искал досега в КАТ такъв сертификат за внос на коли втора ръка.
Проблемът е, че в наредбата, където това е уредено, действително не се прави разлика между нови и стари коли. Т.е., това, че не са искали такъв сертификат досега, нищо не означава - по всяко време може да почне да се прилага за внос на коли 2 ръка от Япония, САЩ и т.н. Не съм специалист, но погледнах бегло процедурата, по която се издават сертификатите, и ми настръхнаха косите! Изобщо няма да ви занимавам, щото и на мен самия ми е трудно да се ориентирам, но ако някой е решил да осъществява такъв внос от страна извън ЕС, горещо препоръчвам първо да провери дали ще му трябва такъв типов сертификат, после да се запознае с процедурите /и чувала с изискуеми документи!/ и тогава да действа.
#3
Публикувано 13 март 2007 - 06:36
Здравейте,
Как става това регистриране в Германия?
Добре, моята кола като пристигне от САЩ и мине митница каква да правя с нея след това? Как да иа закарам до Германия без регистрация?
Благодаря Ви за вниманието.
Елена
Как става това регистриране в Германия?
Добре, моята кола като пристигне от САЩ и мине митница каква да правя с нея след това? Как да иа закарам до Германия без регистрация?
Благодаря Ви за вниманието.
Елена
#4
Публикувано 13 март 2007 - 06:56
Добре дошла вав форума.
Малко повече информация ще им трябва за отговор.На мен лично не ми стана ясно тази кола каде пристига и каква е идеята с Германия?
Ако ще я караш там ще ти трябват немски номера ако не се льжа,ако е само за разходка до Гемания с колата и после обратно в БГ може да минеш с БГ номера.
Дай малко повече инфо ако може.
Ако не е тайна - каква е колицата,кофти коли от тук никой не вкарва,това ще да е някоя кукла.
Малко повече информация ще им трябва за отговор.На мен лично не ми стана ясно тази кола каде пристига и каква е идеята с Германия?
Ако ще я караш там ще ти трябват немски номера ако не се льжа,ако е само за разходка до Гемания с колата и после обратно в БГ може да минеш с БГ номера.
Дай малко повече инфо ако може.
Ако не е тайна - каква е колицата,кофти коли от тук никой не вкарва,това ще да е някоя кукла.
.
#5
Публикувано 13 март 2007 - 07:50
Здравей,
Аз също живея в Сан Диего и shipvam моя собствена кола Toyota Camry за България, която е за лично ползване.
В по-горните постинги четох, че било трудно да се регистрира кола произведена за Америка в БГ тъй като се изисквало някакъв сертификат, че отговаря на ЕО стандарти,който напрактика не било възможно да се извади. Заради това било по-лесно първо да се регистрира в Германия. Това ми е идеята с Германия.
Елена
Аз също живея в Сан Диего и shipvam моя собствена кола Toyota Camry за България, която е за лично ползване.
В по-горните постинги четох, че било трудно да се регистрира кола произведена за Америка в БГ тъй като се изисквало някакъв сертификат, че отговаря на ЕО стандарти,който напрактика не било възможно да се извади. Заради това било по-лесно първо да се регистрира в Германия. Това ми е идеята с Германия.
Елена
#6
Публикувано 13 март 2007 - 18:27
Момчета помагайте,тук колите си покриват всички норми а изгорели газове,с години са пред Европейските норми.Пасивна безопасност и какви ли не други магарии сащо са им варха,няма начин това да не мине в Европа.Вапроса е каде и как става това,колко време отнема и какви пари приблизително струва ако правилно сам разбрал.
Прегледах МОБИЛЕ в БГ и доста от големите и скьпи коли са внос от тук,явно има начин,но каде и как става???Аиде,че САН ДИЕГО е на зор,аз сащо имам такава идея ма ще чакам някои друг да повлече крак.
Ще поровя из нета,ако намеря нещо ще го пускам тук.
Света е малак или Сан Диего е голямо.Елена,аз сам единия от двамата близнаци които се занимават с разни лодки тук,имах проблеми с единия крак преди 3 годони ако помниш случая,известен сам някак си из тукашните среди Имам познат Сьрбин които с това се занимаваше,ако го видя ще го питам кое и как става.
Поздрави от...............саседния квартал.
Прегледах МОБИЛЕ в БГ и доста от големите и скьпи коли са внос от тук,явно има начин,но каде и как става???Аиде,че САН ДИЕГО е на зор,аз сащо имам такава идея ма ще чакам някои друг да повлече крак.
Ще поровя из нета,ако намеря нещо ще го пускам тук.
Света е малак или Сан Диего е голямо.Елена,аз сам единия от двамата близнаци които се занимават с разни лодки тук,имах проблеми с единия крак преди 3 годони ако помниш случая,известен сам някак си из тукашните среди Имам познат Сьрбин които с това се занимаваше,ако го видя ще го питам кое и как става.
Поздрави от...............саседния квартал.
.
#7
Публикувано 13 март 2007 - 18:59
За питането на Елена...какъв е случая: жената е натоварила на кораб колицата си Тойота Камри за България и прочела писанията ми тук за вноса на коли от САЩ,Япония и Китай и се попритеснила...Оказа се,че с пълно основание!Говорих с познат от Тойота,който каза,че тъй-като този модел никога не е бил хомологизиран за ЕС,единствено в немско може да и се издаде такъв документ/или както се казваше м...а му/,за да може колата да се движи в ЕС!Най-малкото ще трябва да си смени фаровете!Това било нещо като TUV-минава пълен преглед в Германия,дават и се предписания и се почва едно изваждане...!Та най-добре е да промени мястото на доставка на колето и да си я чака в Германия,или от Б-я с временни номера на собствен ход дотам!Номерата важат един месец!цялата разправия не си заслужава,май!И-това е изискване на ЕС,а не нашата бюрокрация,затова досега не е било проблем вноса от тези държави!Мисля,че няма майтап и проблема не е за подценяване!
#8
Публикувано 14 март 2007 - 04:15
Така един Баварец гледах в Розенхаим / близо до Австрия / и с всичко което му е нужно за да се регистрира тук излизаше двоен на парите.
Колежката е в беда,ако беше Мерцедес май нямаше да има проблем,но Камрита в Европа верно няма.Много ми е чудно какьв им е зора с фаровете,какви ще сложи и как?Ако искат с лупи или подобни е лесно,пращаме от тук,но ако ги искат квадратни с теслата ли да ги прави?
Ей майка им ниедна,Москвича ОК,Камрито киораво било.
Продалжавам да ровя.
Колежката е в беда,ако беше Мерцедес май нямаше да има проблем,но Камрита в Европа верно няма.Много ми е чудно какьв им е зора с фаровете,какви ще сложи и как?Ако искат с лупи или подобни е лесно,пращаме от тук,но ако ги искат квадратни с теслата ли да ги прави?
Ей майка им ниедна,Москвича ОК,Камрито киораво било.
Продалжавам да ровя.
.
#10
Публикувано 15 март 2007 - 07:58
Момчета, супер сте! MBENZ, благодаря ти много, че си попитал твоя познат.
Вярно и аз не мога да си представя как може Москвичите да се движат, а Camry да не може, ама - на.
Аз вече не мога да я върна, колата пътува. Като пристигне в БГ ще се оправям по някакъв начин.
Ще ви държа в течение.
Вярно и аз не мога да си представя как може Москвичите да се движат, а Camry да не може, ама - на.
Аз вече не мога да я върна, колата пътува. Като пристигне в БГ ще се оправям по някакъв начин.
Ще ви държа в течение.
#12
Публикувано 15 март 2007 - 10:23
Мой съвет. Сигурно колата е със сънтиментална стойност, но не мисля, че финансово ще си заслужава. ПО добре я продай и си купи тукашна кола, демек европейска. Грубо казано, не мисля, че си заслужава толкова много нерви и пари за купчина ламарина................
успех все пак
успех все пак
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни