Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Грешка Р0100 - Дебитомер


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 poko_colov

poko_colov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Botevgrad
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor

Публикувано 02 март 2016 - 17:53

Здравейте,колеги! Имам Мерцедес w203 c200 kompressor 2000g. - колата няма мощност,на диагностика ми излиза въпросната грешка Р0100 - смених дебитомера с оригинален WDO и проблемът не се оправя,трия грешката колата започва да си ускорява бързо,след 100 метра вече е записала пак грешката,но продължава да ускорява бързо до следващия ден....на сутринта като я запаля отново няма мощност. Дайте някакви съвети. Благодаря предварително!


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 март 2016 - 13:54

Ти като палиш колата подаваш ли газ? недей .

Като палнеш колата сутрин изчакай да паднат оборотите ((15-20 секунди) падат от един път със 100-200 оборота и се променя звука).

Опитай това и кажи дали губи мощност.Ако пак загуби мощност сигурно ще е от кюмбето след изпускателните колектори(то има няква клапа вътре).


  • 0

#3 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 март 2016 - 16:17

Възможно е и теч по турбо пътищата,пак така дава грешка дебитомер при здрав,провери.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 ZF haho

ZF haho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    c200 komprresor W203

Публикувано 03 март 2016 - 23:14

Здравейте колеги,,,,,,,,,,,

относно въпроса на колегата за дебитомера,,,,,,,,,,

1   сваляш дрос / клапата пред шофьора,измиваш я до блясък/не се притеснявай за кабела към нея- в компа за управление само за нея има модификатор които си я самонастроива /адаптира/ след 7 секунди от запалването,ако ти се занимава отвори ел блока на клапата и и го забърши/пистите/ с подходящо парче плат и препапарат за ел почистване, EL-CLEAR И сглобяваш

2   малкото късо маркуче / 5 см / което влиза в клапата обезателно го смени /да влиза със сила в клапановата тръбичка

3   по този вакум път гледаики от клапата натам имаш 1 бр механичен едно-посочен клапън тип пупа,на вх и изхода на този малък кръгъл еднопосочен клапън също смени гумените маркучета

4 сложи си оригиналния дебитомер

5 изчисти чека

6 караи си колата с кеф и виж какво масло има в двг-то,мисля че трябва да го смениш с по добро,примерно,,,,

7  двете клапи ще се самоадаптират единствено и само ако гората клапа е на 6 а тя е затлачена от маслен нанос,като грешката е и или ниско подаване на налягане към MAFa  

8 друго което може да ти се яви като грешка е също МАР сензора на смукателните тръби

опитаи това което съм написал в началото и ще имаш ефект

тези манипулаций се правят с вкл акумулатор/тои не се раскача по време на работа,преди да почнеш изчистете грешката и тогава почваите

успех


  • 1




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни