Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

През месец доливам по 1 литър антифриз W210 3.2 V6


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Posted 22 February 2016 - 20:33

Здравейте, колеги

 

Колата я имам от 4 месеца и всеки месец ми светва лампата, че нивото на антифриза е ниско и доливам по 1 литър горе-долу.Не тече от никъде, не пуши бяло.Къде може да го губи ? 


  • 0

#2 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
Garage View Garage

Posted 22 February 2016 - 20:35

Най-вероятно си за смяна на гарнитурата на главата.

Sent from my SM-G903F using Tapatalk
  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#3 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Posted 22 February 2016 - 22:29

Или спукана глава.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 22 February 2016 - 22:56

Обаче първо провери всички гумени съединения за напукване или разхлабени скоби.

 

Виж си и капачката.


  • 0

#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 23 February 2016 - 01:48

Тази кола газово има ли? Може да имаш теч по снадките на маркучите и като загрее колата да се изпарява моментално и да не може да го забележиш.

Също така понеже е малка загубата прегледай най-обстойно всички съединения, скоби, маркучи.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 23 February 2016 - 08:24

На 3.2 мотора е добре да се направи ревизия на главите,ако смяташ да я караш дълго.
Тогава и антифриза ще спре да се изпарява и маслото ще спре да го гори.
Ако решиш да го правиш си намери майстор който знае какво върши.
  • 0

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 24 February 2016 - 20:00

Ще ме прощавате за черния хумор, ама никъде не пише, че и налива гориво, а само масло и антифриз. Според модела си е такъв и върви на масло и антифриз, нема нужда от досадни посещения на бензиностанция.

Ако има проблем с главата, то поне разхода ще е по-нисък, щото тия течности няма как просто да изчезват.

 

В рамките на сериозното и крехките ми познания за ДВГ и аз бих заложил на проблеми около главата и гарнитурата и с блока.


  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 кичоне

кичоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W210 E320 224к.с
    E34 touring 525tds 240+к.с
    E30

Posted 14 February 2020 - 11:04

Извинявам се, че ползвам темата, но да не пускам нова...
Е320 v6 m112, за да сваля така наречения ангренажен капак... Какво се сваля.... Главите и картера или само капаците на клапани и картера... Като цяло процедурата каква е... Благодаря предварително!
  • 0

#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 14 February 2020 - 11:27

Мисля ,че главите не се свалят. Сваляш капаците на клапаните и картера и капака на ангренажа излиза напред. Разбира се преди да достигнеш до него си разкачил цялата периферия.


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#10 C180 :)

C180 :)

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes C180 w202
    BMW E39 523I
    Vw Golf 4 1.9 SDI

Posted 15 February 2020 - 12:18

Или спукана глава.


При бензиновите коли е много трудно да спукаш глава! Погледни тройника на главата ,радиатора ,казанчето ,капачката,тапите на блока качи колата на канал ,понеже моята гарнитура като изби изхвърляше антифриза навънка понеже я карах зима и лято с вода и затова изби.. :D! Погледни между главата и блока :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users