Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Клаксона и пръскалките се пускат без причина


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 ivondy

ivondy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 200 kompressor 2000 г.

Публикувано 22 февруари 2016 - 18:27

Здравейте, отскоро съм собственик на CLK 200 kompressor 163 к.с.. Всичко по колата работи перфектно без никакви проблеми и вчера докато пътувах без причина започнаха да ми пръскат пръскалките на предното стъкло. Когато изгася колата пръскането спира и когато запаля отново започва. Като извадих и сложих наново бушона не го е правило отново, но малко след това пък клаксона се активира и свири без спирка. Изгасих колата запалих я и след няколко минути отново се започна непрестанно свирене без причина. Издърпах крачетата на кабелите, които го захранват и нямам проблем, но искам да попитам някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация и към кого бих могъл да се обърна за ремонт, ако е някой блок за управление на електрониката по колата. Благодаря предварително. Потърсих но не открих тема, в която да има подобен проблем. 


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2016 - 21:27

Koфти, някой ти е мазал сериозно по инсталацията на колата.

Не съм чувал за подобен проблем преди, колега.

 

Ако някой има добър човек за ел.инсталации, ще го напише със сигурност. Просто тъжното е, когато някоя кола е омазана по инсталацията, понеже това е мнооого трудно за възстановяване (за малко пари) :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2016 - 23:01

Проверете предния сам модул да не започнал да плува. Описаните проблеми стават при наличието на вода около електрониката.


  • 0

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 23 февруари 2016 - 01:46

Всичко, което казаха колегите. Но най-вече побългарена инсталация, или рушаща изолация на кабели.

Може да има някъде протрити кабели от неправилен монтаж от някой пишман техник.

Много неприятен проблем и трудно откриваема причина.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 ivondy

ivondy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 200 kompressor 2000 г.

Публикувано 23 февруари 2016 - 13:42

Благодаря! Колата е нов внос от Германия, но това не е предпоставка, че не е възможно да е имало некачествен ремонт. Ще погледна този модул. От неделя досега всичко си е нормално и все едно не е имало проблем.


  • 0

#6 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 февруари 2016 - 14:58

Колега аз имах подобен проблем с моята кола (w164) с клаксона. На една от сбирките с колегите от форума го мъчиха 2 часа и гледахме залепнало реле и четоха със стар и нищо конкретно, просто показваше грешка във волана. Оказа се, че проблема е в пукната платка която се намира под еърбега на волана. Така даваше постоянен сигнал, че клаксона е натиснат и си свиреше когато е на контакт и когато е в движение. Възможно е колата да е имала удар и след това при поставянето на нов бег да не е навързано правилно. Поне аз такова обяснение имам, защото и двете функции първоначално се включват от волана (кормилната уредба). Но със сигурност проблема е електрически и както казаха другите, някоя оголена жица или замасяване някъде. За всеки случай провери и за залепнало реле.


Този пост е редактиран от Klimfilt: 23 февруари 2016 - 15:06

  • 0

#7 ivondy

ivondy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 200 kompressor 2000 г.

Публикувано 29 юни 2016 - 10:56

Здравейте отново :) проблемът с пръскалките и клаксона се разреши. На накой може да му е полезно, ако се сблъска с подобен проблем. Извесно време след като писах за проблема тези дефекти да ги нарека продължаваха да се появяват, но след като един ден не успях да запаля колата и не ми разпознаваше ключа се оказа, че заключването на волана има проблем и подава грешни сигнали и ми трупа грешки в компютъра, които на свой ред според ключарите са довели до тези проблеми. След като смених заключването с емулатор, който да подава правилните сигнали вече успешно около 2 месеца не съм имал никакъв проблем и карам колата в перфектно състояние. Хубав ден!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни