Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Сменен SBC


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 Ilian4o

Ilian4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 февруари 2016 - 13:38

Здравейте колеги, имам едно питане за въпросната спирачна система.Имам w211 автоматик E270 докарана от Италия.От изчетеното до сега за въпросната спирачна система разбрах, че когато са били гаранционни колите, Мерцедес е предприел подмяната на проблемния модул и поне на повечето автомобили трябва да е сменен гаранционно.Проверих в Балкан Стар и се оказа, че на моята е сменен въпросния модул на 110 000 км.Колата сега е сигурно на 300 000, въпреки че пише 167 000  :unsure защото е въртян километража.Та останах с впечатление, че като е сменен модула вече не би трябвало да има проблеми и да се подменя.От Балкан Стар ми казаха, че не било точно така и на около 300 000 натискания пак дава грешка и се сменя, а от прочетеното разбрах, че когато е започнала гаранционната подмяна с нов е променен и софтуерно и вече не брои тези натискания и не дава тази грешка.Къде е истината и да очаквам ли пак подмяна на въпросния модул с нов по някое време (4600 лв. в Баллкан Стар).Въпроса ми е много важен, защото освен мен си возя и детето и трябва да знам от степен на безопаснот какво да очаквам.Дълги години, таман 10 карах W210 и колата не ме предаде нито веднъж, но с тая система SBC нещо взе да ми се изправя косата.Дали не сбърках с модела :dry


  • 0
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.

#2 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 22 февруари 2016 - 15:16

Щом нищо не ти свети на таблото - не се шашкай, карай си колата и си свиркай.
  • 0

#3 Ilian4o

Ilian4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 февруари 2016 - 17:11

Е аз си се надявам и никога да не светне за този проблем колата, но най-вече ме интересува един път сменен с нов уж оправен технически и софтуерно SBC дали пак е масово да дават индикация след известен период или е отстранен като цяло проблема.Щото един едно говори, друг друго и вече и аз не знам какво да мисля.А както казах по-горе ме касае съществено.Аз така и се радвах на колата и сега малко някак си ме отрезви тая работа. 


  • 0
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.

#4 Jorkyyy

Jorkyyy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 Е220 CDI 2003

Публикувано 23 ноември 2016 - 00:13

И аз се чудя дали щом не се визуализира проблема на компа всичко е окей... Защото колата я имам отскоро и ми се струва, че не спира добре... Налага ми се да опражня доста голямо физическо усилие за да спра. Тоест спирачката е доста твърда. Изглеждаше ми, че има нужда от обезвъздушаване и го напомпах набързо... След което се почна странно трептене на педала за известно време. Не знам какво да предпирема. Някакви идеи?


  • 0

#5 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 23 ноември 2016 - 06:57

Да педала наистина е по-твърд,но това ти дава възможност да усещаш спирачното усилие което прилагаш.Особено при спиране от много висока скорост това чувство е незаменимо.Аз лично с по-добри спирачки от тази система не съм карал автомобил,а и от невъзможни ситуации съм спирал без проблеми.

   Карай си колата и не го мисли толкоз много.


  • 0

#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 23 ноември 2016 - 09:55

Не искам да внасям смут и паника, системата наистина е супер интелигентна и напредничава и много е изпреварила времето си! Обслужване обаче все пак има!!!

Дали ще е превантивно или когато се осветка избора е изцяло ваш. Налягането в модула се създава от електромотор, като всеки такъв той има живот, и износване най-малкото има четки които се износват... Педала не би трябвало да е прекалено твърд, особено като се има предвид че е електронен. Системата следи доста показатели и дори при скъсан спирачен маркуч може да те прибере или най-малкото да спре на 3 апарата като преразпределя спирачното усилие и то така че колата да не поднася.

 

За лошото спиране което е писал колегата това може да се дължи на много неща, едно от тях са самите апарати, виждал съм на много 211ки, дори на моята беше така, предните апарати за почти блокирали, задържат и скърцат но колата спира! Съвета ми би бил да се проверят от човек който разбира, ако се налага да се подменят или рециклират. В никакъв случай тук не може да пипа квартален майстор, дори за обезвъздушаването е нужна Стар Диагностика. Когато откаже SBC-то, то има достатъчно налягане за да спре колата, дори от висока скорост.

 

Аз лично си бях планирал да си поръчвам ново SBC от Германия но вместо това си харесах друга кола съответно продадох моята. За хората които се интересуват по онлайн магазините е от 690евро нагоре, в тукашни онлайн магазини почва от около 1500 лева. Може и сами да потърсите в гугъл под този номер:

 

0 986 483 002

 

Все пак преди покупка е хубаво да се свери дали частта е подходяща за вашата кола/мотор/скорости и оборудване.


Този пост е редактиран от gelevp: 23 ноември 2016 - 09:56

  • 2


#7 Denkata

Denkata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Goce Delchev
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI 2004

Публикувано 05 февруари 2018 - 15:47

Здравейте ! Някой ми беше казал , че sbc може да се познае дали е сменян или не по щампираните номера , които се намират отгоре на sbc . Гледало се последните две числа като те показвали годината на съответното sbc. Нека някой по запознат да сподели ако знае и има информация! Благодаря!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2018 - 16:46

Оригиналния номер на SBC-то започва с 005, а ако е сменен (с нов, не с втора употреба или рециклиран) първите три цифри са 009


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#9 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 06 февруари 2018 - 16:47

Има и 004 които са най скапани ;)


  • 0

#10 xpl0d

xpl0d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gotse Delchev
  • Автомобил:
    E270 CDI W211

Публикувано 18 май 2020 - 15:00

Здравейте, на моя започва с 009, това значи ли, че няма да имам ядове с този модул? Според което разбирам, че е подменен.


  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 май 2020 - 15:53

Здравейте, на моя започва с 009, това значи ли, че няма да имам ядове с този модул? Според което разбирам, че е подменен.

Ако прочетеш темата отначало,би трябвало да ти стане ясно че зависи от броя натискане на педала след подмяната на модула.
Говори се че "новите" са по-износоустойчиви,но така или иначе сигурно някога ще се стигне до подмяна на електрическата част.Тя обаче е евтиния вариянт за поправка.
  • 0

#12 xpl0d

xpl0d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gotse Delchev
  • Автомобил:
    E270 CDI W211

Публикувано 18 май 2020 - 16:02

Благодаря за отговора.


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 май 2020 - 18:33

Благодаря за отговора.

Пропуснал съм да добавя че на диагностика излиза процентно колко е натискан педала до момента.
Чрез този процент може да се ориентираш колко живот има още.
Така или иначе би трябвало да е достатъчно много.
Модулите вече се ремонтират успешно и в рамките на 5-600лв.мисля.
Ако се разровиш с търсачката има още теми където подробно се разискваха и цените.
  • 0

#14 xpl0d

xpl0d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gotse Delchev
  • Автомобил:
    E270 CDI W211

Публикувано 18 май 2020 - 19:40

И аз така мисля, да се види на диагностика, че да няма изненади. Това като си помисля, че мога да остана без спирачки по пътя и настръхвам...


  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 май 2020 - 22:12

И аз така мисля, да се види на диагностика, че да няма изненади. Това като си помисля, че мога да остана без спирачки по пътя и настръхвам...

Това е малко вероятно.
Все пак смисъла на тази система е акумулирането на спирачна сила.
Така че не трябва да се кара със страх и още по-малко да се щадят спирачките с цел да не се изхабят! :)
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни