скорости w203skorosti w203
Започната от denislav123, 18 фев 2016 - 12:31:13
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 февруари 2016 - 12:31
Колеги имам проблем със скоростите колата е ц200 компресор 6 степенна 2001г както си карах изведнъж изчезна 3 скорост отвориха кутията и имаше счупена пласмаса и паднала на зъбите на 3 скорост изчистихме я сипахме масло и дотук ок но сега трудно. Превклюва 1 ва и 2ра не можем да го ре гулираме от жилото
#2
Публикувано 19 февруари 2016 - 09:31
Никой ли не знае как се регулират тези скорости от жилото влизат 1 ва и 2ра с натиск останалите са си добре като бутнем жилото едвам го оправяме развалят се повече имали някъв начин
#3
Публикувано 19 февруари 2016 - 10:20
Какво масло сложихте?До къде го напълнихте?
Има много готови теми тук,може да прочетеш.
Добре бе!Четири темички под твоята!Само да плъзнеш погледчето!http://forums.mbclub...ес-ц-класа-203/
Има много готови теми тук,може да прочетеш.
Добре бе!Четири темички под твоята!Само да плъзнеш погледчето!http://forums.mbclub...ес-ц-класа-203/
Този пост е редактиран от daimler1: 19 февруари 2016 - 19:57
#4
Публикувано 19 февруари 2016 - 16:20
Колега маслото е Тотал 75w80 нали има пробка до там сме пълнили
#5
Публикувано 19 февруари 2016 - 19:54
Има тема тук за 203,където се обяснява защо се пълни по-надолу от пробката.Колега маслото е Тотал 75w80 нали има пробка до там сме пълнили
Не казвам че проблема идва от това!
http://forums.mbclub...ес-ц-класа-203/
Този пост е редактиран от daimler1: 19 февруари 2016 - 19:58
#6
Публикувано 19 февруари 2016 - 20:24
Не ми се вярва да е от това но ше пробвам
#7
Публикувано 23 февруари 2016 - 18:27
няма да стане с реглаж,по добре синхрото на 1-3-4та ги сменете и си караите колата с кеф,не си писал попадналата пласмаса от къде е е в кутията,а сихронизаторите ги поогледаите абсолютно внимателно,има спукан такъв
успех,,,,,,маслото трябва да е 1,200 л не 1,100л
#8
Публикувано 26 февруари 2016 - 13:09
Мерси колега до отварянято на кутията нямаше проблем с 1ва и 2ра само не влизаше на 3та отворихме изчистихме вапросната пласма но не разбрахме от къде е попаднала само я изчистихме друго не сме пипали сипахме масло до пробката и сега е проблема 1ва и 2ра влизат със силен натиск. Благодаря
#9
Публикувано 26 февруари 2016 - 20:35
Привет колега,сега разбираме ,че сте отваряли кутията на ПАНДОРА,и таз пласмаска където само сте я почистили ще ми напишеш ли тоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооочно къде се намира и какво има около нея,особенно на 5 см около нея
#10
Публикувано 26 февруари 2016 - 23:04
Абсолютно има логика да е от нивото на маслото или от неточен блат (грешна спецификация), а най-вероятно и двете....до отварянято на кутията нямаше проблем с 1ва и 2ра...
...сипахме масло до пробката и сега е проблема 1ва и 2ра влизат със силен натиск. Благодаря
Знаеш ли със сигурност преди отварянето на кутията (когато 1ва и 2ра са включвали нормално), нивото на маслото до къде е било? Ако си прочел в темата от линка по-горе, някои от ръчните скоростни кутии имат въпросния дефект - трудно включване на 1ва и 2ра, което според производителя се овладява с по-различно ниво на маслото, което значи, че страничната пробка не се явява мерило за нивото и така си излиза от завода.
Разбира се, няма как да знаем дали твоята кутия е една от въпросните и съответно дали при теб това е проблема, но нищо не ти пречи да провериш. Във въпросната тема съм постнал една таблица с ръчните кутии и там е отбелязано точно кои страдат от този проблем и съответно коя кутия с колко точно масло всъщност трябва да бъде. Ако не си знаеш номера на кутията, можеш да си декодираш VIN-а и така да го разбереш.
Ако не знаеш как, постни го тук.
Сега като се замисля, щом колата е W203, 95% кутията ще започва с 716.6, което ще значи, че освен грешно ниво е грешно и самото масло, а тя милата е много чувствителна към тия неща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 26 февруари 2016 - 23:27
#11
Публикувано 27 февруари 2016 - 13:36
WDB2030451F060865
#12
Публикувано 27 февруари 2016 - 16:25
Да, така излезе, номера на кутията ти е 716.630, което ще рече, първо че сте сипали грешно масло, второ и нивото е грешно - по-горе казваш. че сте пълнили до страничната пробка.
Не знам защо сте сложили този Тотал, но с блат 235.10 (необходим за твоята кола) има само две масла - оригиналното и Gear Oil MB317 на Exxon Mobil:
Този пост е редактиран от Bokouser: 27 февруари 2016 - 16:28
#13
Публикувано 27 февруари 2016 - 19:06
Благодаря ти колега ще пробвам първо с нивото на маслото ако не стане сменям маслото...
#14
Публикувано 27 февруари 2016 - 21:45
Благодаря ти колега ще пробвам първо с нивото на маслото ако не стане сменям маслото...
Добре е че от втория път се вслушваш от съветите.
#15
Публикувано 28 февруари 2016 - 07:46
235.10 има и на titan fuchs ,не знам защо не е отразено в листа.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни