Jump to content

  •  

Photo

Проблем със запалването на CDI


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 05 March 2007 - 22:17

Имам следния проблем с C200 CDI. Когато е студен моторът пали перфектно, но когато загрее не иска. Пали при дърпане с друга кола и работи супер. Стартера върти, мотора пали, но работи все едно е на 1-2 цилиндъра и се тресе цялата. Работи около 3-4 секунди и после гасне, като се натиска газта мотора въобще не реагира. Сменявах втулките на стартера и 1 ден работи добре, но после пак същата работа. Възможно ли е страртера да дърпа тока и електрониката да не може да сработи? Моля, помогнете ми и ми кажете, ако знаете къде е проблема!
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 05 March 2007 - 22:36

Нещо нищо не ми се връзва...!Ако може по-ясно и точно,ок?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 05 March 2007 - 23:08

Нещо нищо не ми се връзва...!Ако може по-ясно и точно,ок?

Новите втулки, които сложих на ротора бяха 8 мм и отзад 10 мм, а оста беше леко изхабена и имаше почти същата хлабавина, като старите. Понякога, рядко се случва, но и шалтера изпуска. Акумулатора също май не е много читав. След 4-5 завъртяния сдава багажа. Това е, ако има нещо спечифично, което испускам, питай.
  • 0

#4 Alx

Alx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:

Posted 05 March 2007 - 23:27

Нещо по управлението на горенето ми се струва да е, некой датчик, ама най-добре го закачи на тестера - всичко ше си каже. Това, че пали на студено може би се обяснява че като е студен двигателя работи на друг режим. Най-добре на диагностика - тия коли са фрашкани с електроника...
  • 0

#5 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 06 March 2007 - 11:12

Прав е колегата Alx.Заминавай на тестер да го закачат Мерца,но преди това си купи нов акумолатор. ;)
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#6 ДИДО

ДИДО

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Posts:

Posted 17 May 2007 - 22:26

колеги вижтеси до горивния филтър от към мотора има идна малко филтърче но входящата нафта там ви е проблема аз кви кинти смъкнах от тоз проблем няма дави кажа но малко хора го знаят дори цял дв бяха разглобили и тн
  • 0

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 17 May 2007 - 23:17

Ма кви токове,кви 5 лева - това като запали можеш да му харлиш батерията.Провери си снадките на маркучите за нафтата,имаш едни рингове които пускат въздух като загрее колата,просто омекват маркучите и почва да му вкарва въздух в системата.Потърси из форума,имаше теми със снимки даже. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#8 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Posted 17 May 2007 - 23:52

Ето това е последователността за проверка при трудно палене при топъл двигател според Autodata.
Публикувано изображение

Както се вижда, на 1 място е връзките към акумулатора, а на 2-ро да засмуква отнякъде въздух и т.н.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 18 May 2007 - 02:24

Съгласен,че ако не му се пали е едно,но да му е терсене само когато е топъл..........нещо ми се вижда като гориво или по-точно въздух.Кабелите или батерията ако са лабави ще го прави и топъл и студен,най-вече студен,ако са помпи,филтри,инжектори и каквото там има ще ти трови нервите и студена.Малко неща се променят на топъл мотор и едно от тях са меки маркучи - ни батерия,ни кабел,ни връзка..........може да дава толкова голяма разлика в студен и топъл мотор.Да не споменавам,че точно за тоя мотор,точно такава е една от причините които го тормозят най-често. :friends:
  • 0
.

#10 Черноглав

Черноглав

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 18 May 2007 - 13:52

а може и мотора да сдава багажа по-малко, по-малко... Кой го знае на какви км. е
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 18 May 2007 - 18:43

ЦДИ да го таковаш,на колкото и да е няма причина студен да пали,а топъл да мрънка. :rolleyes: :dontknow: Колега кажи какво му е куцало като го намерите :icon_coolgrin:
  • 0
.

#12 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 18 May 2007 - 20:42

Акумолатор, ДЮЗИИИ....., Разтегнат ангренаж, Темперетурен датчик, ... Пробвайте да затворите обратната нафта и вижте дали ще запали, след което я отворете.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users