Проблем със запалването на CDI
Started by pagoda, 05 Mar 2007 - 22:17:20
11 replies to this topic
#1
Posted 05 March 2007 - 22:17
Имам следния проблем с C200 CDI. Когато е студен моторът пали перфектно, но когато загрее не иска. Пали при дърпане с друга кола и работи супер. Стартера върти, мотора пали, но работи все едно е на 1-2 цилиндъра и се тресе цялата. Работи около 3-4 секунди и после гасне, като се натиска газта мотора въобще не реагира. Сменявах втулките на стартера и 1 ден работи добре, но после пак същата работа. Възможно ли е страртера да дърпа тока и електрониката да не може да сработи? Моля, помогнете ми и ми кажете, ако знаете къде е проблема!
#3
Posted 05 March 2007 - 23:08
Новите втулки, които сложих на ротора бяха 8 мм и отзад 10 мм, а оста беше леко изхабена и имаше почти същата хлабавина, като старите. Понякога, рядко се случва, но и шалтера изпуска. Акумулатора също май не е много читав. След 4-5 завъртяния сдава багажа. Това е, ако има нещо спечифично, което испускам, питай.Нещо нищо не ми се връзва...!Ако може по-ясно и точно,ок?
#4
Posted 05 March 2007 - 23:27
Нещо по управлението на горенето ми се струва да е, некой датчик, ама най-добре го закачи на тестера - всичко ше си каже. Това, че пали на студено може би се обяснява че като е студен двигателя работи на друг режим. Най-добре на диагностика - тия коли са фрашкани с електроника...
#6
Posted 17 May 2007 - 22:26
колеги вижтеси до горивния филтър от към мотора има идна малко филтърче но входящата нафта там ви е проблема аз кви кинти смъкнах от тоз проблем няма дави кажа но малко хора го знаят дори цял дв бяха разглобили и тн
#7
Posted 17 May 2007 - 23:17
Ма кви токове,кви 5 лева - това като запали можеш да му харлиш батерията.Провери си снадките на маркучите за нафтата,имаш едни рингове които пускат въздух като загрее колата,просто омекват маркучите и почва да му вкарва въздух в системата.Потърси из форума,имаше теми със снимки даже.
.
#8
Posted 17 May 2007 - 23:52
Ето това е последователността за проверка при трудно палене при топъл двигател според Autodata.
Както се вижда, на 1 място е връзките към акумулатора, а на 2-ро да засмуква отнякъде въздух и т.н.
Както се вижда, на 1 място е връзките към акумулатора, а на 2-ро да засмуква отнякъде въздух и т.н.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#9
Posted 18 May 2007 - 02:24
Съгласен,че ако не му се пали е едно,но да му е терсене само когато е топъл..........нещо ми се вижда като гориво или по-точно въздух.Кабелите или батерията ако са лабави ще го прави и топъл и студен,най-вече студен,ако са помпи,филтри,инжектори и каквото там има ще ти трови нервите и студена.Малко неща се променят на топъл мотор и едно от тях са меки маркучи - ни батерия,ни кабел,ни връзка..........може да дава толкова голяма разлика в студен и топъл мотор.Да не споменавам,че точно за тоя мотор,точно такава е една от причините които го тормозят най-често.
.
#10
Posted 18 May 2007 - 13:52
а може и мотора да сдава багажа по-малко, по-малко... Кой го знае на какви км. е
#11
Posted 18 May 2007 - 18:43
ЦДИ да го таковаш,на колкото и да е няма причина студен да пали,а топъл да мрънка. Колега кажи какво му е куцало като го намерите
.
#12
Posted 18 May 2007 - 20:42
Акумолатор, ДЮЗИИИ....., Разтегнат ангренаж, Темперетурен датчик, ... Пробвайте да затворите обратната нафта и вижте дали ще запали, след което я отворете.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users