Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ц класа w203 грешки?


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2016 - 18:27

Здравейте колеги, карам W203 c200 cdi 2005g комби.

Вчера тръгвайки си от работа на таблото ми изписа грешка - oil sensor faulty visit workshop. След рестартиране на мотора грешката не се появява пак и пробвах да измеря нивото на маслото през борда и всичко си работи.

След няколко часа я карах пак и ми даде нови две грешки - да проверя нивото на антифриза и нивото на течността за чистачките. След рестартиране не светеха и те, а тази сутрин проверих течностите (антифриза си беше наред, а добавих малко течност за чистачки).

Каква е причината за появата на тези грешки и възможно ли е акумулатора да си е тръгнал и при палене на колата да пада напрежението и колата да се шашка и да дава такива грешки? Питам това защото в големия студ един път запали от втори опит и изписа грешка в датчика за светлината, след което повече не се е появявала и тя.

Благодаря предварително на тези, който ще дадат мнение по въпросите ми.


  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2016 - 18:36

Възможно е да е от акумулатора. Аз съм имал така грешка в лайт сензор. За чистачките и антифриза датчика е един и може, ако нямаш течност да ти свети и за антифриз.
  • 0

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2016 - 18:42

На мен light sensor ми го даваше като бях за смяна на акумулатор. След смяната не е излизало. Иначе при някои колеги като няма течност за чистачки пищи и за антифриз. При мен не се е случвало.


  • 0

#4 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2016 - 19:39

Туй с антифриза не се случва винаги. На мен ми го е правила веднъж отдавна и така. Оказа се това.
За лайтсензор точно това имах предвид, при слаб акумулатор
  • 0

#5 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2016 - 19:54

Light sensor - а светна веднъж. Това с датчика за маслото по ме притесни, но незнам дали при палене някой път се разрежда повече акумулатжра и да се шашка.
При палене от менюго го гледах - даде 10v, другия път 9 и нещо, след което зарежда с 14.3-14.4.
  • 0

#6 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2016 - 20:06

Не се притеснявай, ами започни от нов акумулатор
  • 0

#7 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2016 - 20:29

Този на колата е 74ah Варта с лепенка Мерцедис (незтам дали не е набор на колата). Дали при смяна да е пак 74 или 100ah?
  • 0

#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2016 - 20:38

И моят оригинален на 203 беше 74. Те са си го сметнали, но аз бих сложил по-голям. Нещо 80-90 или 100. Не знам дали е от такова голямо значение стига да е качествен. На мен по едни или други причини ми сложиха Варта 78 и три години не съм имал проблеми, подле продадох колата :)
Зависи и от екстрите на автомобилът, колкото повече толкова повече.

Този пост е редактиран от drjivago: 12 февруари 2016 - 20:43

  • 0

#9 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 12 февруари 2016 - 21:04

Поставяйки по-мощна акумулаторна батерия от монтираната заводска - не знам дали алтернаторът ще успява да я зарежда,

сиреч е възможно да недозарежда и/или да се претоварва.


Този пост е редактиран от Д. Пеев: 12 февруари 2016 - 23:18

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#10 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 13 февруари 2016 - 07:58

Няма никакъв проблем при поставянето на по-мощна батерия. ще се зарежда напълно нормално.

Производителя казва какъв е минималния капацитет на батерията.

Всеки по-мощен акумулатор е по-добре за колата и би си надживял гаранцията многократно.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#11 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 15 февруари 2016 - 18:59

Днес при първо палене пак даде грешката с датчика за маслото. Утре ще ми видят гъстотата на акумулатора и ще мине диагностика.
Ще споделя резултата утре.
  • 0

#12 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 18 февруари 2016 - 17:58

Днес колата е минала диагностика (баща ми я е карал, че съм на работа и не мога): изчистени са грешките и е казал, че датчика за маслото е дефектирал и е за смяна. Също така е изписало, че дюза на 4-ти цилиндър "е замърсена" и е имало разлика в корекция ли е и аз зн била е 2 и нещо, а на другите по едно и нещо. Дали е за рециклиране или да не ровя където не мирише?
  • 0

#13 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 18 февруари 2016 - 20:15

Не рови там дето не мирише.Тоя голям спец го извади с диагностиката"разбра",че е замърсена дюзата(ще припадна)На Стар диагнозата пише,че корекцията ако е надвишила 5 тогава е за смяна дюзата-до сега такава дюза не съм срещал.


  • 0

#14 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 18 февруари 2016 - 20:45

Питам, защото ми казаха, че горели буталата при заминала дюза и така. А май в самата програма някаде го давало това, че е замърсена ама не съм сигурен, не съм бил там.
  • 0

#15 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 19 февруари 2016 - 20:00

Полудявам с тая кола: Грешката с датчика за маслото не излиза всеки път. Преди малко взех колата и викам да видя ще измери ли маслото или няма : От скритото меню ми показа, че има 3.4 л. масло и от другото ми показа да добавя 2 литра до максимум и си помислих, че е ясна работата. След малко спирам пред нас пробвам пак и ми показва, че има 5.0 литра.....

Грешката днес не е светкала..

Възможно ли е проблема да идва от другаде и да не е датчика?

Маслото с което е сега е Петронас Синтиум 5/30 и е на 12000 (мисля след около 1000км да го сменям), 

Ако някой си е блъскал главата да споделя, че не ми се кара на принципа : акумулатор -мне; датчик - мне и т.н.

Благодаря предварително и се извинявам, ама тая кола вече ме нерви.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни