Аз си мисля халогените да ги преработя на дневни светлини и да си карам с тях, но с компютъра незнам как ще се оправя...

Габарити на 209
Started by NAV1, 12 Feb 2016 - 14:36:01
19 replies to this topic
#16
Posted 04 May 2016 - 22:13
#17
Posted 04 May 2016 - 22:28
Има лед крушки, които не дават грешка. Друг е въпросът колко са здрави 
https://m.youtube.co...h?v=p8vSmQ-XSNE

https://m.youtube.co...h?v=p8vSmQ-XSNE
#18
Posted 05 May 2016 - 00:30
Аз си мисля халогените да ги преработя на дневни светлини и да си карам с тях, но с компютъра незнам как ще се оправя...
Никак, палиш си на габарит и пускаш халогените.
На жената Ибиза-та така се кара, че пуснеш ли му фаровете през деня, така и така си пали халогените при завой, а самите фарове са големи и високо... малко е прекалено да се кара на тях денем.
Идеята е, че просто го правиш ръчно.
#19
Posted 05 May 2016 - 19:50
Никак, палиш си на габарит и пускаш халогените.
На жената Ибиза-та така се кара, че пуснеш ли му фаровете през деня, така и така си пали халогените при завой, а самите фарове са големи и високо... малко е прекалено да се кара на тях денем.
Идеята е, че просто го правиш ръчно.
аз така карам за момента ама ме съмнява че могат да се заядат понеже нали халогените са забранени освен ако няма мъгла и намалена видимост...
#20
Posted 05 May 2016 - 23:06
аз така карам за момента ама ме съмнява че могат да се заядат понеже нали халогените са забранени освен ако няма мъгла и намалена видимост...
Цялата тази традиция води началото си през 1967г. от Швеция.
Там настъпва така нареченият Dagen Högertrafik (дясно движение) в един ден и определен час всички транспортни средства спират и сменят посоката си на движение.
В този ред на мисли, за да компенсират разликата, шофьорите били задължени да включат светлините.
И по ,,Ефект на Доминото'' ни е достигнало и нас, обаче тук в Скандинавието е позволено шофирането на габарити в комбинация с фарове за мъгла.
Аз винаги карам по този начин навсякъде в Европа, в светлата част на денонощието.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users