при 3000 об вдига налягане около 140 бар .Карах го 10 мин на 3000 об , не се регенерира.Чух че ги премахват ,но не знам къде и как. От Варна съм
филтър за твърди частици
Започната от genovbg, 02 фев 2016 - 20:12:02
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 февруари 2016 - 20:12
#2
Публикувано 03 февруари 2016 - 10:55
Няма нужда да е на 3000 об/мин. И нормално каране е достатъчно но по-дълго време /напр. 20-30 мин./ Ако регенерацията все пак е невъзможна има възможност за измиването му. Има нарочен препарат за тази цел и предлагат услугата на доста места. Важно е след измиването филтъра да е съвсем сух за да се монтира т.е. да постои на слънце а през зимата върши работа печка духачка...
Не бързай с премахването на DPF-a.
#3
Публикувано 03 февруари 2016 - 18:08
Не премахвайте DPF-a , не го подценявайте . Коли който са вървяли що - годе прилично после само пушат и не вървят .
#4
Публикувано 03 февруари 2016 - 19:36
Не е проблем да се свали, но се прави като хората! Трябва да се смени софтуера с такъв, който да не си търси филтъра и на негово място да се монтира гърне, а не тръба.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 03 февруари 2016 - 20:51
А как да познаем имаме ли DPF?
Аз лично за моята кола не знам, но пък често и се случва да се кара повече от 20 мин с над 3000 оборота, за мой късмет все на последна предавка...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 03 февруари 2016 - 21:02
По ВИН номера.
При 203 някъде 2005-6 почват да го слагат, но не знам на всички ли.
При 203 някъде 2005-6 почват да го слагат, но не знам на всички ли.
#7
Публикувано 03 февруари 2016 - 21:28
Ако дам VIN можеш ли да кажеш има или няма?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 03 февруари 2016 - 21:46
Дай го в темата за ВИН
То си пише ако има
Diesel particulate filter
То си пише ако има
Diesel particulate filter
#9
Публикувано 04 февруари 2016 - 11:24
Ако имаш тръбички за налягане преди и след катализатора това означава че имаш DPF-това са тръбите които дават информация на датчика за налягането които сравнява налягането преди и след филтъра за твърди частици.
#10
Публикувано 04 февруари 2016 - 21:06
Проверих по вин, немам такава гадост.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 11 февруари 2016 - 18:51
Смених стара 203-ка с фейслифтовата, ма законите на мърфи - пълно щастие няма. В общи линии съм доволен от автомобила като разход, екстри возия, но след като реших да махна ДПФ взе да ми дотяга от ходене и висяне на колата в сервиза. ДПФ ми го махна -софтуеарно Николай, а мехнично другаде. Всичко ок ма взе да гори 7,5-8 извън града с каране на темпомат 90 км/ч, градско 12/100- разхода е по борд и на колонка, на достатъчно дълги пробези. Нколко пътни ми се наложи да покарам около 160 км/ч и колата влзиаше в авриен режим, след гасене се оправяше.Грешки не записва, последния път я хванахме: Турбината малко надува в повече, Николай я понамали малко, но утре ще пробвам дали ще влезе отново в вариен режим... , но интересното е: прибирам се паркирам и поадавам газ и задържам крака на една позиция. Двигателя почва да мени оборотите. примерно забивам на 1500 оборота и стрелката почва да играе от 1000- 1100 до към 2000// или натискам до 2000 и почват да играчт от 1500 до 2400. - ей това ми отговаря на въпроса за високия разход, но на какво се дължи? Грешки няма. Отдавах го на лоша нафта, но пък карам и др. меркел дизел, зареден от същото място, същият ден- с него проблем с разхода нямам. Резервоарите ги пълня винаги до горе.
На празен ход оборотите са стабилни, двигателя мърка, не тресе даже когато температурата е под 7 градуса и работи подгряването на двигателя.
И продължението:
Иначе през това време колата изпусна в двигателя над литър нафта и сега си е.а ма.ата.
ABV
#12
Публикувано 12 февруари 2016 - 05:08
Ако турбината пренадува има причина.Не знам как може да се "намали".
Това с мененето на оборотите може да има връзка,а може и да е от помпа,регулатори на горивната рейка или др.Мисля,че всичко се "хваща" на диагностиката.
Това с мененето на оборотите може да има връзка,а може и да е от помпа,регулатори на горивната рейка или др.Мисля,че всичко се "хваща" на диагностиката.
#13
Публикувано 14 февруари 2016 - 20:31
Всичко е в норма, нещо се беше шашнала.
Сега турбината стигнели 1,5 бара и връща..., преди това отиваше на 2,9
Разхода от 7,5л/100км на автопилот с 90 км/ч си влезе в норма 4,6л/100км
... и маслото сменихме превантивно, че си беше доляло нафтица.
ABV
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни