Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

филтър за твърди частици


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 genovbg

genovbg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:varna
  • Автомобил:
    mb 220

Posted 02 February 2016 - 20:12

при 3000 об вдига налягане около 140 бар .Карах го 10 мин на 3000 об , не се регенерира.Чух че ги премахват ,но не знам къде и как. От Варна съм


  • 0

#2 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 03 February 2016 - 10:55

Няма нужда да е на 3000 об/мин. И нормално каране е достатъчно но по-дълго време /напр. 20-30 мин./ Ако регенерацията все пак е невъзможна има възможност за измиването му. Има нарочен препарат за тази цел и предлагат услугата на доста места. Важно е след измиването филтъра да е съвсем сух за да се монтира т.е. да постои на слънце а през зимата върши работа печка духачка...

Не бързай с премахването на DPF-a.


  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 03 February 2016 - 18:08

Не премахвайте DPF-a , не го подценявайте . Коли който са вървяли що - годе прилично после само пушат и не вървят .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 03 February 2016 - 19:36

Не е проблем да се свали, но се прави като хората! Трябва да се смени софтуера с такъв, който да не си търси филтъра и на негово място да се монтира гърне, а не тръба.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 03 February 2016 - 20:51

А как да познаем имаме ли DPF?

Аз лично за моята кола не знам, но пък често и се случва да се кара повече от 20 мин с над 3000 оборота, за мой късмет все на последна предавка...


  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 03 February 2016 - 21:02

По ВИН номера.
При 203 някъде 2005-6 почват да го слагат, но не знам на всички ли.
  • 0

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 03 February 2016 - 21:28

Ако дам VIN можеш ли да кажеш има или няма?


  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 03 February 2016 - 21:46

Дай го в темата за ВИН
То си пише ако има
Diesel particulate filter
  • 0

#9 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Posted 04 February 2016 - 11:24

Ако имаш тръбички за налягане преди и след катализатора това означава че имаш DPF-това са тръбите които дават информация на датчика за налягането които сравнява налягането преди и след филтъра за твърди частици.


  • 0

#10 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 04 February 2016 - 21:06

Проверих по вин, немам такава гадост.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#11 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Posted 11 February 2016 - 18:51

Смених стара 203-ка с фейслифтовата, ма законите на мърфи - пълно щастие няма. В общи линии съм доволен от автомобила като разход, екстри возия, но след като реших да махна ДПФ взе да ми дотяга от ходене и висяне на колата в сервиза. ДПФ ми го махна -софтуеарно Николай, а мехнично другаде. Всичко ок ма взе да гори 7,5-8 извън града с каране на темпомат 90 км/ч, градско 12/100- разхода е по борд и на колонка, на достатъчно дълги пробези. Нколко пътни ми се наложи да покарам около 160 км/ч и колата влзиаше в авриен режим, след гасене се оправяше.Грешки не записва, последния път я хванахме: Турбината малко надува в повече, Николай я понамали малко, но утре ще  пробвам дали ще влезе отново в вариен режим... , но интересното е:  прибирам се паркирам и поадавам газ и задържам крака на една позиция. Двигателя почва да мени оборотите. примерно забивам на 1500 оборота и стрелката почва да играе от 1000- 1100 до към 2000// или натискам до 2000 и почват да играчт от 1500 до 2400. - ей това ми отговаря на въпроса за високия разход, но на какво се дължи? Грешки няма. Отдавах го на лоша нафта, но пък карам и др. меркел дизел, зареден от същото място, същият ден- с него проблем с разхода нямам. Резервоарите ги пълня винаги до горе.
На празен ход оборотите са стабилни, двигателя мърка, не тресе даже когато температурата е под 7 градуса  и работи подгряването на двигателя.

 

И продължението:

Иначе през това време колата изпусна в двигателя над литър нафта и сега си е.а ма.ата.


  • 0

ABV


#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 12 February 2016 - 05:08

Ако турбината пренадува има причина.Не знам как може да се "намали".
Това с мененето на оборотите може да има връзка,а може и да е от помпа,регулатори на горивната рейка или др.Мисля,че всичко се "хваща" на диагностиката.
  • 0

#13 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Posted 14 February 2016 - 20:31

Всичко е в норма, нещо се беше шашнала. 
Сега турбината стигнели 1,5 бара и връща..., преди това отиваше на 2,9

Разхода от 7,5л/100км на автопилот с 90 км/ч си влезе в норма 4,6л/100км

... и маслото сменихме превантивно, че си беше доляло нафтица.


  • 0

ABV





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users