Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

много слабо парно C200 2004г.няма парно


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 ecskae

ecskae

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    C200 CDI S203 2004г.

Публикувано 22 януари 2016 - 17:40

Здравейте колеги,да ви запозная с моят проблем колата е C200 комби 2004г. 122к.к

Колата ми загрява нормалко малко над 80 но парно никво,продуха вътрешното радиаторче нищо не излезе,някво моторче има на казанчето и той работи .....сега от къде е? ПОМОООООООООЩ Жената замръзна хахаха

 


  • 0

#2 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 22 януари 2016 - 22:11

Клапи на парното. Тестват се със Стар диагностика и се ремонтира или подменя моторчето на блокиралата.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#3 ecskae

ecskae

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    C200 CDI S203 2004г.

Публикувано 25 януари 2016 - 11:05

Клапи на парното. Тестват се със Стар диагностика и се ремонтира или подменя моторчето на блокиралата.

Благодаря !!! Това остана да видя и имали нещо общо с "печката" !!!!


  • 0

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 25 януари 2016 - 19:29

Печката си е отделна система.

Ама от клапите зависи какво ще става вътре при положение, че двигателя поддържа нормална работна температура.

Прави ги да не ядеш бой от жената.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 trol

trol

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Ц220 2000г.

Публикувано 26 януари 2016 - 08:47

Сигурен ли си, че имаш печка? Твоят автомобил трябва да е с ел. нагревател, а щом загрява нормално, както колегата ти е написал, вероятно проблем ти е в клапата за смесване на топъл и студен въздух. Обикновено когато е счупено рамо или заседне клапа, управлението на климатроника неможе да намери положенията на клапите, те остават в някаква позиция - в твоя случай клапата за смесване стои на отворен студен и затворен топъл въздух. Със Стар най лесно ще фиксирате проблема, но в крайна сметка ще се разглабя някой ден:).


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 януари 2016 - 09:20

Явно колегата под "печката"визира парното.
  • 0

#7 ecskae

ecskae

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    C200 CDI S203 2004г.

Публикувано 26 януари 2016 - 10:31

Благодаря Ви........Днес жена ми като я карала до работата на 3 степен с включен АC и вътрешно на 3 степен духало много топло но като завърти на 3.5,4,4.5.5 почва да е хлдно ????? А между другото нали само се разглобява конзолата или цялото табло ??!?!


  • 0

#8 trol

trol

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Ц220 2000г.

Публикувано 26 януари 2016 - 12:18

Цялата централна конзола, жабката, кората под волана - зависи къде ще се окаже проблема.Ако си ок с английския поразрови се и ще намериш схеми и упътвания Сваляне на цялото табло се налага по-рядко и особено ако трябва достъп към моторче и задвижка за обдухването на стъклото.


  • 0

#9 ecskae

ecskae

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    C200 CDI S203 2004г.

Публикувано 26 януари 2016 - 12:42

Благодаря


  • 0

#10 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 февруари 2016 - 16:08

за клапите на парното : разглобява се само средната конзола ( дето е клима.,радиото) ,кората в краката на шофера и на пасажера.Цялото табло няма смисъл да се разглабя или маха. Като махнеш облицовката на централната конзола няма скелето дето се държи радиото има болтчета от към шоф. и пасаж. .Развиваш ги и махаш скелето.Под него има облицовка махаш я и стигаш до клапите.

Това го правиха пред мен на мойта кола за да ми сменят едната клапа.

Сега обаче трябва да го правя на баща ми на W203 - ката.


  • 0

#11 ZF haho

ZF haho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    c200 komprresor W203

Публикувано 23 февруари 2016 - 18:47

както е на пиал колегата-------КЛАПА -РЕГУЛАТОР-ТОПЛО/СТУДЕНО

с номер А2038201642 И СИ СМЕНИ И ГЛУПАВИТЕ ВОДАЧИ ПОД № А2038300038

така и така ще се отваря работа зад ц конзола,провери и др клапи как са,простичко с две кабелчета и +/- и движението им

успех


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни