Здравейте на всички! Нов съм във форума и бих искал да Ви помоля за мнение. Насочил съм се към покупка на W210. Варианта към който съм се насочил е E200 136 к.с. бензинов двигател с газова уредба. Търся нещо между годините 1996-1999. Интересува ме дали този двигател на модела е читав и като цяло разумна ли е цената за поддръжката. Много положителни мнения изказаха мои приятели които са карали мерцедес от тези години и казват че са наистина здрави. Предишната ми кола беше с дизелов двигател и имах доста сериозни проблеми. Може би затова сега реших да си купя бензинов. Разгледах варианта с компресор,но дали не създава проблеми като цяло. Ще съм Ви бъда много благодарен да ме посъветвате нещо по въпроса. Благодаря!
Избор на W210
Започната от georgi937, 19 яну 2016 - 13:11:58
78 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 януари 2016 - 13:11
#2
Публикувано 19 януари 2016 - 13:18
Нищо им няма, за 15-20 годишни коли, без пари, са просто чудни.
#3
Публикувано 19 януари 2016 - 13:56
111 мотор си е класика, газифицира се без проблеми и при правилна експлоатация и най-вече поддръжка е вечен мотор.
#4
Публикувано 19 януари 2016 - 14:20
Колеги, а за дизел какво ще кажете? Например тази http://www.cars.bg/c1486254? Какво да гледам евентуално при оглед?
#5
Публикувано 19 януари 2016 - 14:46
Колеги, а за дизел какво ще кажете? Например тази http://www.cars.bg/c1486254? Какво да гледам евентуално при оглед?
Ще ти кажа моето мнение по въпроса.
Ако ще вземаш дизел, гледай да е CDI 220, демек фейс. Мощността ще е същата като при 290TD (ако не и повече защото са няколко варианта), разхода значително по-малък, а радостта от шофирането по-голяма. Комби варианта е много грозен и трудно продаваем след време, затова и цените им са доста по-ниски от седаните.
Вероятността да намериш читав е много малка, предвид това, че вече са доста стари и километрите на повечето са над 350 000км.
Поддръжката на стар и неподдържан дизелов двигател е знаеш
Затова аз лично бих взел бензинката, простичкия мотор, газчицата и с останалите пари да инвестирам в хубави гуми.
Този пост е редактиран от grosmaster: 19 януари 2016 - 14:46
#6
Публикувано 19 януари 2016 - 14:51
Цената в сервиз също би била по висока за дизела
#7
Публикувано 19 януари 2016 - 14:59
Цената в сервиз също би била по висока за дизела
Респективно
#8
Публикувано 19 януари 2016 - 15:03
http://www.carmarket...t=1&extras[]=16Това е един от екземплярите,които съм харесал за сега
#9
Публикувано 19 януари 2016 - 16:55
290 винаги ще е по добрия вариант от което и да е CDI на 210 купе. Обосновка в момента няма да правя, но повечето колеги ще се съгласят с мен.
#10
Публикувано 19 януари 2016 - 17:09
Бих казал,зависи от състоянието и пробега на конкретния автомобил.290 винаги ще е по добрия вариант от което и да е CDI на 210 купе. Обосновка в момента няма да правя, но повечето колеги ще се съгласят с мен.
ЦДИ-то в едно с АСК-то си е доста по-модерна концепция даваща повече динамика и по-малък разход.
В случая атмосферния четирицилиндров бензин е най-евтиното решение,а компресорния такъв даже носи и удоволствие.
На тия коли най-големия проблем е корозията.Казват,че след фейса тоя проблем е решен.
#11
Публикувано 19 януари 2016 - 22:13
А решен...имах Е320 CDI и ръждата се хранеше с него!
Аз също съм за 290 ТД! Имам такъв, имах и цди! С цди-то само кахъри срещнах! Тия мотори не са правени да вървят с БГ нафта и маслата, които продават по магазините!
#12
Публикувано 21 януари 2016 - 22:03
Ако си намериш читав CDI мотор нямаш проблеми. 203-ката ми е на близо 250 000 км, карана 50 000 км в България без проблем с двигателя.
М111 е много здрав мотор - но 136 коня за това купе са малко. CDI-то е избора според мен, след него компресор или 300TD.
Този пост е редактиран от rado_penev: 21 януари 2016 - 22:04
#13
Публикувано 22 януари 2016 - 11:30
Аз пък си харесвам турбодизелите ,към моя съм с престъпно нехайство на 380 000км е ,от година и половина е при мен и дори маслото не съм му сменял (не че е за хвалба ,но ми е писнало да давам пари за коли и те никога да не се оценяват и връщат) ,никакви ядове не ми е давал ,върви учудващо добре ,хаби си като турбодизел ,автомат сега няма какво да се лъжем градско 10л/100 км извънградско 7-8л/100км. Сутрин дори при минус 18 тия дни пали от четвърт оборот ,така че нямам право да измрънкам грам по отношение на мотора , сега като се постопли малко ще го обслужа ,ама сега ми е студено , та на пролет ще дишне малко фреш еър (ако не издиша до тогава де )
Компресора върви културно , ама е по-тегав на газ ,а на бензин хаби доста , атмосверния бензинов е муден ,CDI-тата са капризни ,общо взето ако си взимаш кола само да я караш без да я обгрижваш особенно си взимаш "добрия стар турбодизел" и се возиш.
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 24 януари 2016 - 11:46
Колега погледни тази:
http://www.mobile.bg...448570258989053
Тази е феислифт но ми се струва прекалено надута цената предвид, че за тези пари се взима регистрирана с газ.
http://www.mobile.bg...440259600746610
Ето още една.
http://www.mobile.bg...451819466979058
Интересно ми е кои ще регистрира кола,ще и плати гражданска,каско,еко такса, прегледи и всички други глупости и веднага ще я пусне за продажба...Много ми е съмнително.
http://www.mobile.bg...450770192897996
Тази последната ходих да я гледам наживо,волана е скъсан при въртене на място се опитва да изгасне и се усеща вибрация и шум който не е нормален.С железни джанти и малки гуми уж хубави зимни но дот 2005г.
Ако някой колега е ходил да гледа колите по-горе нека да сподели мнение.
Този пост е редактиран от nbajani: 24 януари 2016 - 11:47
#15
Публикувано 25 януари 2016 - 00:05
Благодаря за предложенията. По късно ще постна линк към една която съм харесал.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни