Това ти го казвам съвсем приятелски.
Просто легендите за железните 290-ки са отпреди 10 години,а от тогава доста километра с завъртяха и ламарините доста отъняха.
Този пост е редактиран от daimler1: 19 май 2016 - 17:07
Публикувано 19 май 2016 - 16:59
Този пост е редактиран от daimler1: 19 май 2016 - 17:07
Публикувано 20 май 2016 - 22:10
Публикувано 21 май 2016 - 07:52
Давай 3 бона и я вземай.
Публикувано 21 май 2016 - 13:41
Публикувано 21 май 2016 - 14:54
Публикувано 21 май 2016 - 16:58
Няма нищо по скъпо от евтиния мерцедес.
Аз също съм на това мнение.Мога да дам няколко примера с които не обвързвам никого.
Първата Е290-ка е взехме от Австрия 2007 година на 185 000 реални километра произведена 1999г от представителство на Мерцедес във Вайц , цената и беше около 7 500 евро (и това е намалена цена , защото взехме две Е290) с докарването и до България излезе около 15 500 лв.Имаше малки козметични забележки с пребоядисването легна на 16 000(без обслужване и регистрация).Тук в България тогава бяха масово по 10 000лв. и като си сметнем ,че е имала надценка поне 1000 лв.Можем да си представим в какво състояние е била взета... и на какви километри.
Image(495).jpg 33,29K 12 Брой сваляния Image(496).jpg 32,58K 16 Брой сваляния Image(505).jpg 30,48K 14 Брой сваляния Image(506).jpg 35,71K 15 Брой сваляния Image(508).jpg 33,75K 17 Брой сваляния Image(516).jpg 31,64K 20 Брой сваляния
Наистина колата беше ценителска,карана от 1-човек - някакъв доктор беше по спомени.Бяхме изключително доволни докато при маневра изпреварване колата бе избутана от чисто ново БМВ Х5 без гражданска отговорност и руса водачка с 1 седмица стаж която избяга и бе намерана половин час по късно.....(нищо лично-просто факти)
1.jpg 117,48K 14 Брой сваляния 2.jpg 109,13K 13 Брой сваляния 3.jpg 105,19K 19 Брой сваляния 4.jpg 179,01K 17 Брой сваляния
Скоростта в момента на удара е била около 80км/ч в колона на мост ( до Сливен ),колата се доказа и като много здрава.Преди 3 години с голяма носталгия реших пак да си намеря Е290 след повече от 6 месеца търсене в Германия и Австрия,без претенции за екстри ,а само за състояние на мотора и ск.кутия.Намерих сегашната в Щутгард гаражна произведена 1997 на реални 181 000км (сега е на 235 000) с пълна сервизна история и е подържана в Мерцедес.Колата беше за пребоядисване, но без ръжда отдолу и по бомбетата, без нацепено табло,сменени дискове предни, задни плюс накладки и долят фреон, не е пушено вътре (поръчвана е без пепелници) и един собственик пак дядо доктор....
100820132169.jpg 161,06K 16 Брой сваляния 100820132171.jpg 128,04K 15 Брой сваляния 100820132172.jpg 153,48K 20 Брой сваляния 100820132173.jpg 118,13K 13 Брой сваляния 100820132175.jpg 151,65K 19 Брой сваляния 100820132176.jpg 163,42K 21 Брой сваляния 100820132177.jpg 181,76K 21 Брой сваляния
Цената и там беше 2000 евро, докарване до България стана почти 5 000лв, пребоядисване пак в оригиналния цвят с две ръце лак 1000лв станаха 6 000лв. Джанти и взех за 250лв ,смених маслото на ск.кутия двигател и диференциал ,смяна на ремък, регистрация, еко такса и стъпи на 7хил. и малко.
270320142355.jpg 130,94K 15 Брой сваляния 270320142354.jpg 141,27K 11 Брой сваляния 270320142350.jpg 148,97K 13 Брой сваляния 230220142321.jpg 190,09K 18 Брой сваляния 211120132238.jpg 172,63K 20 Брой сваляния 211120132234.jpg 116,81K 20 Брой сваляния 211120132232.jpg 178,64K 20 Брой сваляния 211120132231.jpg 146,96K 20 Брой сваляния 211120132230.jpg 182,17K 21 Брой сваляния P5160077.JPG 116,86K 19 Брой сваляния P5160117.JPG 141,56K 19 Брой сваляния
За мен това е реалната цена за реални километри и здрав Мерцедес за ежедневна употреба даже не говоря за УНИКАТИ с много екстри по на 100 000 км 50 000км там е страшно. Естествено "заваляха" и изреченията от сорта- Ти луд ли си? За тези пари има S-класи или пък очиларка с фейса с много повече екстри.Викам си на акъла за S класа в добро състояние и история Германеца иска по една кофа с пари.
За модела да кажа няколко думи- Много надежден автомобил особено белия е със стария ключ (половината части са ,като на 124-ка)
разход в града-в София 9,9 , в Бургас 9. Извън града в Германия с багаж и 140 на автопилот 5.88 в България без багаж 6.9 :-) .Максимална скорост 218км/ч и може да си подържа без проблем 200км/ч в продължения на много километри.Зимата имам чувство ,че колкото е по-студено по-лесно пали ;-) .Налагало ми се е да сменям предимно-консумативи, акумулатор 100Ah и нови гуми.Сега съм е оставил да се сменят спирачните тръби-оригиналните излизат около 300лв (леко са почнали да ръждясват сегашните ,а аз не чакам да стане късно)ремонтен комплект с бутала за спирачни апарати 2х 35-40лв, двойно вентилирани предни дискове Цимерман-около 240лв и нови накладки Текстар.Иначе горен носач Лемфьордер е около 120лв, долен-200лв, биалетката е 15лв тампони (предни на задния) мост 2 х 40лв
Този мотор съм го виждал на други коли, бусове и Г-класи по на 2 000 000 ,1 600 000, 900 000 км,а съм забелязал,че масово очиларките в България влизат над 350 000-400 000км и пак ги карат хората и са доволни.
Този пост е редактиран от /////AMG: 21 май 2016 - 17:05
Публикувано 21 май 2016 - 17:12
Публикувано 22 май 2016 - 00:29
Пичове парите не са проблем проблема е там че трябва да закарам първо колата обслужване което е стандартно за всяка кола това се знае след това колата трябва да я вкарам при тапицер шифьорската седалка е бон бок пасежерска също задната нея ме боли шмайзера там няма да се возя той още не е оправил документите на самата кола а иска да му я платя и след това да оправя документи регистрации и още един куб лайна
Публикувано 22 май 2016 - 07:18
Този пост е редактиран от drjivago: 22 май 2016 - 07:18
Публикувано 22 май 2016 - 10:46
И аз така мисля просто колата е много добра за тези пари няма нищо замаскирано 5 други гледах вчера прикрита ръжда прикрити течове на масла и още милион щуротии
Публикувано 22 май 2016 - 13:02
хайде и аз да кажа нещо.моята е ноември 1997 ръчка. 290тд. купена е от представителство на бенц в германия, по вин излиза, че е платена от немските власти. взех я на 4 септ 2012г и съм сменил десен шарнир, 2 пъти дясна биелета, един ел. маг. клапан на гнп за спиране на нафтата (65лв), когато върнеш ключа и паразитната шайба на алтернатора (85лв с работата) едно дуфре между смукателните колектори и въздуховода от турбината (4 пръста е, но струваше 100 лв). телените въжета на заден десен прозорец и нищо друго! само сипвам нафта и карам, още не знам как се вдига задната седалка за акумулатора и радиатора на климатика ми пуска фреон по малко, но изкарва с 1кг лятото. на магистрала ми е слизала до 5.8-100км, иначе в пловдив около7-8/100. вдигал съм 210км/ч. седалките ми са без калъфи, чаршави и каквито и да било протектори и са като нови. само топката на скоростния лост ми е изядена, но не я сменям, защото не мога да намеря читава елеганс, а боклуци не ми се слагат. след време салонаджията стана зет на един познат и ми каза, че е била на 382к км, а аз я взех на 182к и са я пребоядисали цялостно.чак тази зима започна да надига калниците ниско долу зад предните гумите под лайсната. кой каквото иска да ми говори, аз не вярвам да има по икономична дизелова 210-ка със същите възможности при 4 човека, багаж и климатик на магистрала или баири! на мен ми излезе с регистрацията 7 хил лв и съм решил да я карам докато не се разпадне или не я забия в нещо. до сега ми е показала, че си струва всеки лев и заслужава всеки лев бъдещо вложение. имам приятели, които караха италиански боклуци бензинови и дизели цди, но хич не са доволни. ако ще е кола да е мерцедес, ако ще е мерцедес да е дизел, ако ще е дизел да е 290! в труд предлагат предимно "италианки" на смешни цени и върнати км, пълен смях. кола на 18 години само да я вадиш от гаража ще направи 2-300 хил км. та моят съвет е не си купувайте евтини бенцове, защото ще ревете и купувайте бенцове карани в германия, въпреки всичко.
Този пост е редактиран от grafgin: 22 май 2016 - 13:04
Публикувано 22 май 2016 - 15:57
Моя майстор който ще прави колата я огледа доста обстойно при запалването каза че има проблем в долната част на двигателя има теч горната била измита и доста старателно почистена климатроника не работел като хората и започнахме преговори и под 3200 лв не искал да я даде извадих му 3000 и каза че пак нямал да я даде и аз му изкарах един лист и написах като я купя какво трябва да сменя и гуми трябва да се вземат нови и казвам че на мен ми излиза минимум 5000 тази кола момчето вика качваш се и караш нищо няма да правиш и да сменях дори не знае кога е сменяно маслото на двигателя и кутията резил голям
Публикувано 22 май 2016 - 21:47
разликата между 290тд и 300тд е огромна. първо разликата в разхода е от порядъка на няколко литра. после данъкът единият е 100лв , а другия клони към 200. едната има ръчни модели, а другата е само автомат. автомат на тия години не знам дали е добър вариант, а и оскъпява поддръжката на колата като цяло. като идеш да гледаш кола нов внос те съветвам да си направиш следната сметка. идването на ход е около 1000лв, извади ги от цената и и виж за остатъка по сайтовете какво се предлага, ако състоянието и пробега ти допадат се пазари за 3000лв. в тая сума не влиза и горницата на вносителя. моят съвет е да търсиш някое "бившо величие". имам предвид регистрирана, карана в България и гледана от заможни собственици, които са я купили за доста пари преди години, пазили са я и сега я продават, защото са си купили 211 или по-нова красавица. все още има и такива, но иска търпение... както ми каза един салонаджия " спокойно, момче, винаги можеш да се удавиш."
личното ми впечатление е, че хубава четириочка на цената на добра 124 или 190 просто трудно може да има, най-малкото, защото качеството си има цена.
Публикувано 23 май 2016 - 01:36
Само да вметна едно лирично отклонение в надъхващите постове
Хубава 124ка или 190ка струват поне 2х цената на хубава 210ка.
Ама говорим за хубави, не за някакви...
Публикувано 23 май 2016 - 19:34
Мислех да кажа горното ,ама викам сега чакай да си мълча и да не креща където ми не е работа по добре. Обаче вече е казано и поне да го подкрепя. Та така подкрепям казаното от КДЛ аз.
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни