Колеги, извинявам се нямам време да чета цялата тема. Това почистване носи ли някакви опасности или рискове за колата?
почистване с водород
Започната от trika, 18 яну 2016 - 21:14:11
64 мнения по тази тема
#46
Публикувано 20 декември 2016 - 19:17
#47
Публикувано 20 декември 2016 - 19:44
Никакви рискове няма, по цял свят се прави. Бях скептичен, но наистина се усеща подобрение във вървежа.
#48
Публикувано 20 декември 2016 - 19:59
Гледам печалбарството с хранителни добавки и здравословно хранене е засегнало и автомобилната индустрия. .
Аз все още съм скептичен
Аз все още съм скептичен
#49
Публикувано 20 декември 2016 - 21:51
Искаш да ми кажеш, че си въобразявам ли?
#50
Публикувано 21 декември 2016 - 00:14
Незнам, както казах все още съм скептичен. Допускам, че може да има някаква степен на самонавиване или трайността на резултата да не е задоволителен.
#51
Публикувано 21 декември 2016 - 11:11
Искаш да ми кажеш, че си въобразявам ли?
Да
#52
Публикувано 21 декември 2016 - 21:43
но за хранителните добавки не сте прави
#53
Публикувано 21 декември 2016 - 22:00
За да не си говорим празни приказки ето ви клип на моята кола след почистване с водород. Това е веднага след чистенето, без затапен ЕГР и др. Не съм правил клип на това как ускорява, но и това мога да направя. Колата ми е Е290 TD.
https://www.vbox7.com/play:0b07bcfb78
#54
Публикувано 21 декември 2016 - 22:23
Аз мисля, че същият ефект се постига и с обикновена вода, но трябва да се спазват някои прости процедури за да не се хидролокне (воден удар) двигателя.
Не отричам, че водата, респективно водната пара, почиства. Но не съм съгласен, че тези машини чистят с водород или браунов газ. Според мен просто дозират вода.
Ако обикновен мотор можеше да работи нормално с водород, нямаше да си играят да правят специални двигатели. На някой ако му се чете, може да навлезе в подробности какви са предизвикателствата пред изпозлването на водород в конвенционален двигател.
Никой не можа да отговори и за Брауновия газ - кое му пречи да стане пак вода още преди да влезе в цилиндъра.
И на въпросите на Сами никой не отговори - къде отиват нагара и саждите.
Все пак 50лв. не са някаква колосална сума - всеки може сам да си прецени дали го устройва, или не.
#55
Публикувано 21 декември 2016 - 23:10
Всъщност обикновен бензинов ДВГ може да работи бе проблеми с водород е разбира се промени на аванси ъгъл на запалване и тн. трябва да се направят, но иначе би трябвало да няма фундаментални промени. А за Брауновия газ до колкото казват трябва да работи на имплозия (тоест се свива при запалване)
Ето и опита на mythbusters относно водорода:
Ето и опита на mythbusters относно водорода:
#56
Публикувано 22 декември 2016 - 09:51
Аз лично съм критично и скептичен към откритията на т. нар Юл Браун и неговия необясним магически газ.
За радост, или за нещастие на някои, горенето протича при специфични условия и по специфичен начин, като винаги резултатът е отделяне на енергия - иначе не се нарича горене. Това е свързано с повишаване на температурта и обема на реагентите.
Поради тази причина смсятам, че митът за горенето с имплозия си е просто мит. Това би означавало, че нетния енергиен резултат от реакцията е негативен. Тоест - че се консумира енергия.
Единственият пример от реалността на имплозия, за който се сещам в момента, е кавитацията на водата при центробежни турбини на водни помпи. Но и там процесът не може да протече без външна енергия, т.е. въртенето на турбината, и протича само над определена скорост на винта.
А относно автомобила на водород - водородът е изключително избухлив и нестабилен, с ниско моторно октаново число (MON), въпреки че теоритичното му октаново число би трябвало да е високо (RON). Преработката на обикновен двигател, който да работи на различни обороти и натоварвания, а не само на 1000 оборота с постоянен товар, ще е толкова скъпа, колкотo и нов двигател. Заради избухливостта на водородната горивна смес всякакви хлабини на клапаните трябва да бъдат много по-малки от конвенционалните ако искаме да сведем до минимум вероятността от гърмежи обратно в смукателния колектор. Газоразшределението също трябва да бъде с минимален овърлап на смукателната и изпускателната фаза, пак за да няма бум и сцепен колектор или дори по-зле.
#57
Публикувано 22 декември 2016 - 10:05
Конкркетно този епизод на Митбъстърс не можах да го намеря в оригинал....но опитът да създадат HHO генератор с проект от Нета и дори да запалят автомобила е неуспешен. Затова после го запалват с директно подаване на водород от бутилка...но забележи - не го карат.
В тубата има обаче дузина филмчета на HHO ентусиасти с леймърски обяснения защо не им се е получило.
#58
Публикувано 22 декември 2016 - 11:17
По въпроса с почистването е не е с Вода или с водород ,но да кажа.
Промивното масло на Приста върши отлична работа ,само естествено трябва да се спазват описанията на производителя. Първо не му се доверявах като имах естествено свойте страхове както и положителни мисли ,но въпреки това се реших. Няма магий няма мечти чиста химия просто. Сега нагласите са ми само положителни. Всяка кола до която имам достъп сега ще мине през тази потдръжка задължително.
#59
Публикувано 22 декември 2016 - 14:12
#60
Публикувано 22 декември 2016 - 14:24
Тук нали знаеш, че не става въпрос за двигател с вътрешно горене. Има водородна горивна клетка която произвежда електричество което движи автомобила.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни