Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

почистване с водород


  • Please log in to reply
64 мнения по тази тема

#46 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 20 декември 2016 - 19:17

Колеги, извинявам се нямам време да чета цялата тема. Това почистване носи ли някакви опасности или рискове за колата?


  • 0

#47 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 20 декември 2016 - 19:44

Никакви рискове няма, по цял свят се прави. Бях скептичен, но наистина се усеща подобрение във вървежа.


  • 1

#48 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2016 - 19:59

Гледам печалбарството с хранителни добавки и здравословно хранене е засегнало и автомобилната индустрия. :).
Аз все още съм скептичен
  • 1

#49 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 20 декември 2016 - 21:51

Искаш да ми кажеш, че си въобразявам ли?


  • 0

#50 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2016 - 00:14

Незнам, както казах все още съм скептичен. Допускам, че може да има някаква степен на самонавиване или трайността на резултата да не е задоволителен.
  • 0

#51 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 декември 2016 - 11:11

Искаш да ми кажеш, че си въобразявам ли?

 

Да


  • 0

logo-600-1002.png


#52 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 декември 2016 - 21:43

но за хранителните добавки не сте прави :)


  • 0

#53 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 21 декември 2016 - 22:00

За да не си говорим празни приказки ето ви клип на моята кола след почистване с водород. Това е веднага след чистенето, без затапен ЕГР и др. Не съм правил клип на това как ускорява, но и това мога да направя. Колата ми е Е290 TD.

 

https://www.vbox7.com/play:0b07bcfb78


  • 1

#54 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 декември 2016 - 22:23

Аз мисля, че същият ефект се постига и с обикновена вода, но трябва да се спазват някои прости процедури за да не се хидролокне (воден удар) двигателя.

 

Не отричам, че водата, респективно водната пара, почиства. Но не съм съгласен, че тези машини чистят с водород или браунов газ. Според мен просто дозират вода.

 

Ако обикновен мотор можеше да работи нормално с водород, нямаше да си играят да правят специални двигатели. На някой ако му се чете, може да навлезе в подробности какви са предизвикателствата пред изпозлването на водород в конвенционален двигател.

 

Никой не можа да отговори и за Брауновия газ - кое му пречи да стане пак вода още преди да влезе в цилиндъра.

 

И на въпросите на Сами никой не отговори - къде отиват нагара и саждите.

 

Все пак 50лв. не са някаква колосална сума - всеки може сам да си прецени дали го устройва, или не.


  • 0

#55 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 21 декември 2016 - 23:10

Всъщност обикновен бензинов ДВГ може да работи бе проблеми с водород е разбира се промени на аванси ъгъл на запалване и тн. трябва да се направят, но иначе би трябвало да няма фундаментални промени. А за Брауновия газ до колкото казват трябва да работи на имплозия (тоест се свива при запалване)

Ето и опита на mythbusters относно водорода:

  • 0

#56 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2016 - 09:51

Аз лично съм критично и скептичен към откритията на т. нар Юл Браун и неговия необясним магически газ.

 

За радост, или за нещастие на някои, горенето протича при специфични условия и по специфичен начин, като винаги резултатът е отделяне на енергия - иначе не се нарича горене. Това е свързано с повишаване на температурта и обема на реагентите.

 

Поради тази причина смсятам, че митът за горенето с имплозия си е просто мит. Това би означавало, че нетния енергиен резултат от реакцията е негативен. Тоест - че се консумира  енергия.

 

Единственият пример от реалността на имплозия, за който се сещам в момента, е кавитацията на водата при центробежни турбини на водни помпи. Но и там процесът не може да протече без външна енергия, т.е. въртенето на турбината, и протича само над определена скорост на винта.

 

А относно автомобила на водород - водородът е изключително избухлив и нестабилен, с ниско моторно октаново число (MON), въпреки че теоритичното му октаново число би трябвало да е високо (RON). Преработката на обикновен двигател, който да работи на различни обороти и натоварвания, а не само на 1000 оборота с постоянен товар, ще е толкова скъпа, колкотo и нов двигател. Заради избухливостта на водородната горивна смес всякакви хлабини на клапаните трябва да бъдат много по-малки от конвенционалните ако искаме да сведем до минимум вероятността от гърмежи обратно в смукателния колектор. Газоразшределението също трябва да бъде с минимален овърлап на смукателната и изпускателната фаза, пак за да няма бум и сцепен колектор или дори по-зле.


  • 0

#57 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2016 - 10:05

Конкркетно този епизод на Митбъстърс не можах да го намеря в оригинал....но опитът да създадат HHO генератор с проект от Нета и дори да запалят автомобила е неуспешен. Затова после го запалват с директно подаване на водород от бутилка...но забележи - не го карат.

 

В тубата има обаче дузина филмчета на HHO ентусиасти с леймърски обяснения защо не им се е получило.


  • 1

#58 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 22 декември 2016 - 11:17

По въпроса с почистването е не е с Вода или с водород ,но да кажа.

 

Промивното масло на Приста върши отлична работа ,само естествено трябва да се спазват описанията на производителя. Първо не му се доверявах като имах естествено свойте страхове както и положителни мисли ,но въпреки това се реших. Няма магий няма мечти чиста химия просто. Сега нагласите са ми само положителни. Всяка кола до която имам достъп сега ще мине през тази потдръжка задължително.


  • 0

#59 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 декември 2016 - 14:12

https://www.toyota.c...-mirai/landing#

 

прочетете на какво гориво е колата...


  • 0

#60 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2016 - 14:24

https://www.toyota.c...-mirai/landing#

 

прочетете на какво гориво е колата...

Тук нали знаеш, че не става въпрос за двигател с вътрешно горене. Има водородна горивна клетка която произвежда електричество което движи автомобила.


  • 2




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни