Привет колега,личният ми опит е с няколко различни марки автомобили,WV.Mercedes.Jaguar.Toyota.Honda.
вс бяха бензинови и имаха нещо което дразнеше не само собствениците а и мен,та тоя метод го знам от 2010г
през времето от тогава доста коли минаха през тази процедура,значи----когато двигатела е загрят/например 90 гр/ и при впръскването тои си работи като си поема и гориво и въздух,компонента вода идва като мн силен охладител при ниво клапани и глава,въпросните налепи около шииките на клапаните се задвижени и това движение/вибрация /и то на достатъчно високо ниво на оборотите 2000 об/м се махат като малки твърди частици от главата и през ауспуха
с две думи ------намесата на студеното в врялото прави тази операция перфектна ,РЯЗКАТА СМЯНА В ГОРИВНАТА КАМЕРА ИЗХВЪРЛЯ НАНОСИТЕ,
оборотите----заспиват,в по голяма част от упражнениет падат с около 100,150 обр надолу, рязко се усеща разхода на гориво/нали все пак този разход зависи от газоразпределителната с-ма и неината динамика/клапаните/
НЕ ИСКАМ ДА СЪМ НАЙ ВЕЛИКИЯ И НАЙ УМНИЯ,СПОДЕЛЯМ ПРОСТО КАКВО Е ПОЛОЖЕНИЕТО ОТ ТАЗИ ОПЕРАЦИЯ,НЕ КАРАМ НИКОИ ДА ГО ПРАВИ НАСИЛА, ИЗВИНЯВАЙТЕ ,ЧЕ СПОДЕЛИХ
ПРОСТО ЗАБРАВЕТЕ НАПИСАНОТО ПО ГОРЕ, С УВАЖЕНИЕ КЪМ ВСИЧКИ ,,,,,,,,,,,ZF haho