Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

почистване с водород


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1 trika

trika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград

Posted 18 January 2016 - 21:14

http://www.vita-motors.com/#vitamotors


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 19 January 2016 - 08:16

Това изглежда интересно на пръв поглед , някой пробвал ли е и има ли резултат?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 19 January 2016 - 09:53

Звучи ми на нещо като дуралюб или производни.Плащаш за ефект който не виждаш.Всеки който е виждал механичен шлайф на глава,клапани и пр.би се замислил как тоя водород би им премахнал нагара.Те се застраховат естествено със 75% ефективност.
  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 19 January 2016 - 10:08

Това е пълен ташак, много искам да видя как ще почисти всмукателните колектори на ОМ629 на 200 000км. пробег и къде ще иде цялата тази мизерия....

 

036493687.jpg

 

036493688.jpg


  • 2

logo-600-1002.png


#5 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 641 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Posted 19 January 2016 - 10:43

Ами на запад това е доста популярно, а и цените са доста по-високи. Във Франция- 70 евра и всеки втори гараж предлага тази услуга.


  • 1

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 January 2016 - 13:03

И на мен ми попадна наскоро, дори изгледах едно черно-Голф-клипче по темата с голям интерес.

 

 

И сходна тема в друг форум:

https://www.physicsf...or-fact.793344/

(това не значи, че ще го направя на моята) :)

 

А иначе сайтът от първия пост е уникален. Обичам бла-бла с красиви картинки и някоя друга анимацийка ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 19 January 2016 - 13:13

Това последното клипче с водата ме разби :D 


  • 0

logo-600-1002.png


#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 January 2016 - 13:17

O това е нищо. Има друго клипче от темата в поста ми, където някакъв американски V8 на Форд го наливат директно с градинския маркуч. :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 19 January 2016 - 13:37

Ами на запад това е доста популярно, а и цените са доста по-високи. Във Франция- 70 евра и всеки втори гараж предлага тази услуга.

За да има тарикати трябва да има и балъци :)
Тези добавки сигурно вършат моментна работа при проявил се проблем,като чистят задръстените отвори,магистрали.Но след като не са изчистили абсолютно всичко никой на дава гаранция,че след много скоро неизчистената гняз няма да се премести там където не трябва.По белия свят цялостните ремонти са много скъпи и е нормално да се търси евтин и бърз начин за решаването на такива проблеми.Аз имам една доста стара тема-http://forums.mbclub...ащите-цди-та/-вкоято съм споделил опита си при чистене на всмукателни колектори първо механично с разглобяване,а после с добавка.Подчертавам,че не съм имал никакъв проблем,а съм го правил профилактично,като първия път го правих по препоръка на човек занимаващ се със силов тунинг(TST Тони(келеша)).
Почистващия ефект с препарата беше в пъти по-слаб от този с разглобяването и то само до където се виждаше!
  • 0

#10 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 19 January 2016 - 21:07

И на мен ми попадна наскоро, дори изгледах едно черно-Голф-клипче по темата с голям интерес.

 

 

И сходна тема в друг форум:

https://www.physicsf...or-fact.793344/

(това не значи, че ще го направя на моята) :)

 

А иначе сайтът от първия пост е уникален. Обичам бла-бла с красиви картинки и някоя друга анимацийка ;)

 

Това упражнение (вода в смукателния колектор) съм го правил и определено има силен ефект. Колата сега върви значително по-добре, не харчи масло, а вибрациите намаляха.

 

С друг двигател е, но категорично е много по-добре :) Та, да не отхврърляме горния метод с лека ръка.


  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 19 January 2016 - 21:21

Това упражнение (вода в смукателния колектор) съм го правил и определено има силен ефект. Колата сега върви значително по-добре, не харчи масло, а вибрациите намаляха.
 
С друг двигател е, но категорично е много по-добре :) Та, да не отхврърляме горния метод с лека ръка.

Искаш да кажеш,че преди колата не е вървяла,имала е вибрации и е харчила масло,а след пръскането с вода се е оправила?
Каква вода използваш?Гледам на клипа е някаква морска,може и да бъркам.
  • 0

#12 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 19 January 2016 - 21:23

Искаш да кажеш,че преди колата не е вървяла,имала е вибрации и е харчила масло,а след пръскането с вода се е оправила?
Каква вода използваш?Гледам на клипа е някаква морска,може и да бъркам.

 

при мен беше с дъждовна вода.


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 19 January 2016 - 21:41

при мен беше с дъждовна вода.


Жалко,трябва да изчакам до пролетта значи!:)
  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 January 2016 - 21:58

Не беше ли точно морска дъждовна? :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 19 January 2016 - 22:20

Не беше ли точно морска дъждовна? :)

Ха-ха,да!
Само бях чувал някъде,че трябва да се внимава с количеството и!:)
http://www.insbook.i...oden_udar_1.jpg
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users