Към съдържанието

  •  

Снимка

Малко въпроси за предницата124-ка


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 05 март 2007 - 11:58

Колеги преди време, още като взех колата усещах някакво странно потропване отпред, няколко пъти я карах да я прегледат и все ми казваха, че всичко отпред си е нормално и че няма проблеми, но като че ли има леко почукване на моменти и най-много се усеща на волана, особенно като караш някъде на павета например. Аз което забелязвам е, че има доста луфт като въртиш волана на изгасен двигател и трака даже ако по силно го въртиш наляво, надясно, от какво може да е според вас? Някакви кутии имаше там някакви чудеса, някой имал ли е тоя проблем? И другото нещо много странно.. от доста време насам се усеща някакво пукане от дясната страна, шума идва горе долу от мястото на говоритела на таблото от дясно.. като е мокро навън спира, което ме кара да мисля, че не е от купето, по рано го барниках там ама не мога да усетя промяна, един майстор ми каза, че тва за него било от шарнира, аз не знам дали има чак такава връзка, кво ще кажете? Попитах го да го сменим направо, каза си е здрав и какъвто и да сложим няма да е по хубав от тоя.. и незнам честно от кво така и какво да правя, някой имал ли е такива проблеми?
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#2 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 05 март 2007 - 17:10

Абе сега ме подсети. Аз това пукане от дясно съм го чувал само веднъж, т.е. два пъти веднага един след друг на два десни завоя. За съжаление тогава седях на задната седалка и не можах да установя точно от къде се чу чукането. Малко след това пробвах пак, в почти същите условия, но повече не се чу никакво чукане и оттогава не се е появявало. Все пак беше много странен звук - няколко пъти подред - чук, чук, чук, по бавно, отколкото един оборот на гумата. Шарнири, щанги, пружини, всичко е ново и оригинално по предницата, така че отпада. За сега нямам обяснение.
За другото потропване, трябва още малко да обясниш.
Кога се получава, като си караш по павета или като слизаш примерно от бордюри, минаваш през легнали полицаи и тнт?
Волана играе ли, докато потропва или не реагира този момент? По-силно изявен ли е, ако минеш през неравност като си навил волана?
Сигурен ли си, че наистина имаш луфт? Луфт имаш, когато можеш да си въртиш волана насам-натам в определени граници (няколко градуса), а гумите не помръдват изобщо. Ако наистина имаш такъв луфт, значи кормилната кутия се е разтропала. Неприятно е. Може да се натегне малко, но си трябва опитна ръка. Иначе ремонт или нова.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#3 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 05 март 2007 - 17:38

Чувал съм,че пипа ли се там/кутията/и си заминава доста бързо след това.Реглажа трябва да е доста прецизен,а всички знаете,че прецизни майстори с необходимата техника тук в БГ няма.При мен положението с кормилната кутия е същото/може би малко по-слабо изразено/ от доста време и симптомите не се увеличават.Обикновенно за това потропване е виновен хебела,има вариянт и да си с износени водачи на сп. апарати и те да ти потропват/при мен след няколко месечно цъкане и чудене се оказа ха сп.апарати.
  • 0

#4 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 05 март 2007 - 18:13

Ами честно да кажа не знам, не ми е направило впечатление точно кога почуква повече но имам чувството, че на павета и на дупки е най-много на полицай ако минавам го няма май.. а за онова почукване дето е отпред звука е нещо като на.. как да го кажа като на някаква твърда пластмаса и поскръцва едновременно.. а за волана има луфт защото като е изгасена няма хидравлика и гумите трудно въртят, като почна да го въртя наляво надясно и се усеща луфта, даже при по силно въртене се усеща и потропване, пак ще се опитам да ги забележа тия неща и ще кажа, но това знам засега..
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#5 tatuncho

tatuncho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 05 март 2007 - 19:57

Кормилните накрайници как са ти?
Питам, защото това почукване което описваш го имах и аз, даже луфта във волана го усещах най-осезаемо при опиране на някоя от предните гуми в бордюр. Проблемните накрайници ги разкрих когато си сменях летните със зимните гуми, като ги хванеш с ръка направо си халтавеха :o , което не би трябвало да е възможно . Веднага си купих два накрайника-комплект AS Metal по 35лв/бр и с/у още 50лв. ги смених и ми направиха реглажи на предният и задният мост. Майстора даже ми каза, че имам лек луфт в паразитния хебел, но не бил сериозен. От тогава колата спи на пътя, не се чува абсолютно ник`во чукане, а си мислех, че щом и хебела е тръгнал чукането няма да изчезне, но го няма :0_yahoo:
  • 0

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 05 март 2007 - 20:11

Като говорим за хидравликата на волана искам да напомня,че МБ използва течност,която не отговаря на познатите хидравлични масла!Литъра струва 35 лв./толкова е необходима/,в разфасовки по 0.5л.Цедесите по принцип не страдат от хифравликата на волана,за разлика от почти всички други марки,но ако маслото не е сменявано с години/което е мнооо вероятно/,или е сменено с неподходящо рискът е голям!Най-малкото искам да изглеждам като рекламен агент на Балканстар!!!Още повече,че вчера платих там за диф.масло 45лв.за литър! :angry:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни