Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Нов акумулатор, но какъв


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Posted 02 January 2016 - 21:20

Здравейте колеги, честита да е новата 2016г. на всички нека ни донесе много здраве, щастие, късмет и безаварий километри, а защо не и по нови бенцове :) имам въпрос към вас понеже дойде време да сменя старата 11 годишна VARTA с нова и чуденето започна, по всички каталози в магазини в които питах на  W211 320cdi 2004г. дават акумулатора да е между 90 и 100Аh, а старият ми е VARTA  70Ah и 760EN VRLA та въпроса е да вярвам на каталозите или на тези глупави немци които са сложили тая VARTA и е изкарала 11 години, спрял съм се на това чудо 

http://www.planetbat...prod.php?id=356 но бих се вслушал и във Вас


Edited by niki76, 02 January 2016 - 21:21 .

  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 02 January 2016 - 22:15

Това е твоя акумулатор ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 02 January 2016 - 22:22

Мериш мястото и на него слагаш възможно най-мощния, който се побира.

Ще си надживее гаранцията многократно.

Лично аз предпочитам 100АН и отгоре. Другите са за бензинки.

:beer


Edited by sv_trener, 02 January 2016 - 22:23 .

  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001

User's Awards

4
2
3
2
Garage View Garage

Posted 02 January 2016 - 23:31

Определено 100-та, колата е дизел, има нужда от силен стартов ток, освен това мерцедесите имат доста ел.консуматори и по-добре с по-мощен. Най-добре виж в книжката какъв дават. На 320 бензин е 100Ah.


Edited by Marukian, 02 January 2016 - 23:57 .

  • 0

#5 x_ground

x_ground

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W210 Е 200 Компресор 186к.с. 2001г. Авангард
    Мерцедес W203 C 220 CDI 150к.с. 2006г. Класик
Garage View Garage

Posted 03 January 2016 - 18:50

ако може да ползвам темата колеги, аз преди 2 месеца смених моя с 100АН колата е 320 бензин в момента ми изписва след горе долу 10км. пробег следното: "Malfunction Electrical consumers switched off". Хванах мултицета, колата зарежда на 14.05 при включена музика и парно. При палене сутрин я усещам как повече върти от обикновенно докато запали, колата нощува в гараж да се има предвид.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0

#6 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 04 January 2016 - 00:56

Проблема ти определено не е в акумулатора.

Закачете и една Стар диагностика и ще си покаже.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#7 samsung87lenovo

samsung87lenovo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 04 January 2016 - 06:25

Ок благодаря, още днес ще го направя.

Sent from my Samsung Galaxy note 4
  • 0

#8 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Posted 05 January 2016 - 15:57

Триковете на нашите търговци: на тая кола и дават 95 Аh по нашите каталози, ако искаш по-малък, на твоя отговорност, но без гаранция. Та това ме принуди да взема ето тоя дзвер :) http://www.acdc.bg/А...Technology-G14,и знаейки, че е скъпичък, ми беше ясно, че бая е постоял и по складовете. Интуицията не ме излъга, мернах го с мултицета и 11,9V сложих го та поизкара 5 часа на зарядното на 2А и сега вече си държи 12,9V което е идеалният вариант за един нов AGM акумулатор. 

 Колегата със новия 100А и съобщение на дисплея, колата си ти зарежда съвсем нормално, но ако и ти си попаднал на нов и разреден акумулатор, пътувал си на къси разстояния с много консуматори, успешно си го доразредил и от там и съобщението, свали, дозареди и няма да имаш проблем.

 Колеги не винаги най-голямото е най-доброто, всяка кола и инсталацията и, алтернатора, и консуматорите и са доста добре сметнати, не малко хора работят само по това в тия фабрики. Един акумулатор 70 Аh при алтернатор 200А дори и при каране на къси разстояния, винаги ще се зарежда много по-бързо от колкото 100А акумулатор. Дано съм бил полезен по темата.


  • 2

#9 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 05 January 2016 - 19:27

Ники, но и обратното е вярно.

Един акумулатор 100АН ще се разрежда много по-бавно от малкия и съответно алтернатора ще си го зареди нормално.

Друг е въпроса за простотията да се кара постоянно с включени фарове.

Зимата си е направо ад за акумулаторите. Фарове, чистачки, парно, отоплител на стъклата и какво ли още не.

Затова е добре акумулатора да се зарежда поне един път в месеца през зимния сезон. Така ще си надживее гаранцията.

Естествено при зареждане от алтернатора в нормите.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#10 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Posted 05 January 2016 - 20:06

sv_trener, прав си за по-бавното разреждане, но пак повтарям, много зависи от режима на каране, моя стар акумулатор 70А е на 11 години, колата е при мен от 7 години, а поне 5 години - последните съм свалял, акумулатора всяка есен за да го дозаредя, нищо, че близо 3 години съм минавал не по-малко от 2 - 3000 км месечно, може повече, но не по-малко. Сигурен съм, че ако го заредя ще изкарам до другата зима- другото за което няма да си говорим е, че едва ли има някой с купен акумулатор от БГ да е изкарал повече от 8-9г. Ако искаш като ходя по Плевен може да се видим на по-бира и да побъбрим. 


  • 0

#11 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 05 January 2016 - 20:22

sv_trener, прав си за по-бавното разреждане, но пак повтарям, много зависи от режима на каране, моя стар акумулатор 70А е на 11 години, колата е при мен от 7 години, а поне 5 години - последните съм свалял, акумулатора всяка есен за да го дозаредя, нищо, че близо 3 години съм минавал не по-малко от 2 - 3000 км месечно, може повече, но не по-малко. Сигурен съм, че ако го заредя ще изкарам до другата зима- другото за което няма да си говорим е, че едва ли има някой с купен акумулатор от БГ да е изкарал повече от 8-9г. Ако искаш като ходя по Плевен може да се видим на по-бира и да побъбрим. 

Разбира се, че ще се обадиш да се видим и да си побъбрим. Винаги съм отворен на всякакви регламентирани и нерегламентирани срещи по всяко време. Личните ми телефони ги има в профила ми.

То точно заради това, че си го зареждал акумулатора и ти работи алтернатора в норми и всичко по ел. инсталацията е както трябва, точно затова акумулатора е на тази възраст.

Много ясно, че акумулатор, закупен в чужбина е доста по-издръжлив. Всякаква стока тук за съжаление не е с необходимото качество, произведена за България.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 05 January 2016 - 22:10

При Exide и Moll до последно нямаше грижи с ментета, но и цената им е по-различна.

 

Аз лично влача един Bosch S5 вече 7-8 години м/у различни коли и тази гад се държи отлично.

 

Но... си имам навика, когато не карам колата известно време, да я пускам да се зареди с едно CTEK-че... и съм имал проблеми само с батериите на колите на жената. Просто като игнорираш тази процедура, при кола която се кара основно градско и не много, дори и да не пада под 11V, пак си умира много бързо.

Говорим за изрядни коли.

 

При AGM-ите нямам представа.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 vanky

vanky

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Burgas
  • Автомобил:
    w211

Posted 26 January 2016 - 20:23

Отскоро съм собственик на МБ W 211 2.2cdi , излизаха ми различни грешки, смених големия с Бош 100А и малкия с Фиам 12А и всичко се оправи. Това съобщение според мен е от малкия, но направи една проверка с мултицета и всичко ще си дойде на мястото.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users