Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

S203 автоматик не превключва


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 plunge

plunge

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    S203 2001

Публикувано 02 януари 2016 - 18:43

Здравейте, от скоро съм собственик на S203 270 CDI 2001 година. От няколко дни се появиха странни особености в скоростната кутия. Първо при палене и тръгване  на загрят мотор скоростите не превкллючват дори и да вдигне 4 хил оборота. Оправя се след рестарт на системата и слагане на скоростния лост в положене Р. Второ отново след палене на загрята кола потегля адски бавно и държи постоянно 2 хил оборота. Оправя се по същия начин след рестарт на системата.

Автомобилът е на реални 315к км като маслото и филтъра на скоростите не съм ги сменял. Нивото на маслото е в нормата. Според вас какво може да причинява тези симптоми.


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 02 януари 2016 - 22:26

Преди смяната имаше ли тези симптоми?

Какво масло и сложи?

Как реши че маслото в кутията е в нормата, при положение че нямаш щека?


  • 0

logo-600-1002.png


#3 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2016 - 22:42

Звучи като за електронен модул на скоростите, но това е като да си болен и да искаш да ти поставят диагноза през интетнет. Иска си майстор колата, а смяната на масло, филтър, гарнитура са задължителни. Ако колата е италианка, може никога да не са сменяни...

Sent from my Lenovo A536 using Tapatalk
  • 0

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 януари 2016 - 23:48

Автомобилът е на реални 315к км като маслото и филтъра на скоростите не съм ги сменял.

 

 

Преди смяната имаше ли тези симптоми?

Какво масло и сложи?

Как реши че маслото в кутията е в нормата, при положение че нямаш щека?

 

Колегата пише, че не е сменял маслото на скоростите. Най-добре е първо да направи точно това. Смяна на масло и филтър и евентуално на буксата на скоростите, преди да се предприемат други ремонти. И да проверят дали има някакви грешки в компютъра на скоростите.


Този пост е редактиран от madwifi: 03 януари 2016 - 00:02

  • 0

#5 plunge

plunge

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    S203 2001

Публикувано 03 януари 2016 - 22:00

Благодаря за отговорите. Колата е италианска от Удине, но съдейки по състоянието й външно и вътрешно смея да твърдя, че собственикът й се е грижел добре за нея (което не значи че е сменял маслото на скоростите :)) Ще сменя въпросната букса, масло и филтър с гарнитура и да видим също Стар диагностика какво ще каже. Искам да попитам дали на някой друг колега с автоматик му се е случвало подобно нещо.


  • 0

#6 m_sm

m_sm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz - C-klasse T-mod (S203) - C 220 CDI 2005

Публикувано 26 януари 2016 - 10:30

Здравей,

след като ударих картера в бурдюр,  при смяна на позицията на скоростия  лост имаше леко придърванер което преди го нямаше, но продължих да я карам още 2000 км.   Е остави ме една неделя в Румъния със симптомите които описваш. Бях изминал доста километри паркирах и изгасих двигателя, което е грешно, трябва да поработи доколкото пишат из форумите ако е загряла. След 3 часа тръгвам и до там.  Късмет, че намерих човек след две преки каране на първа, който си ремонтираше колата на улицата, а и  имаше диагностика. Изчете я, оказа се грешка от температурен датчик на платката на скоростната кутия. Изчисти грешката, направи 3 пергела на главната,  каза че ще се случи скоро (200-300) отново, разделих се с 20 евра за спешния фикс. Случи се, но  си бях в София :).

Отново датчик на платката и от там смяна на масло филтри букса, но не се оправи, и вече смяна на  платка. Сега е ок. Но това е

Ако е като моя случай може да прегледаш за  механични увреждания по корпуса и корите.


  • 0

#7 ZF haho

ZF haho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    c200 komprresor W203

Публикувано 23 февруари 2016 - 18:54

колега горе те насочи и то коректно,виж първо за външни видими удари и охлузвания с дълбоки резки и после вече сваляи капака и модула,ако става за нещо го отремонтираите и погледни задължително буксата/командната/да не нещо кенц

нов филтър,масло и т,н и си ти


  • 0

#8 plunge

plunge

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    S203 2001

Публикувано 09 март 2016 - 23:03

Колеги след куп експертни мнения и диагностики от "майстори, които цял живот са правили мерцедеси" се оказа, че селектора е бил зацапан и стоп машинката не е работила коректно. Свалих и изчистих скоростния лост и смених стоп машинката и всичко се оправи.


  • 1

#9 ilianch

ilianch

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C270 S203 AT 2004

Публикувано 02 април 2016 - 19:51

От 3 дена имам C270 S203 автомат 2004г.Днес и при мен се получи същия  или подобен проблем,колата вървеше нормално,спрях за една минута и при опит да тръгна,проблем.Оборотите се повишават а колата не помръдва.При смяна на позицията на скоростния лост индикацията на таблото се променя но никаква реакция от скоростната кутия.Гася,изчаквам (можеби температурата на кутията се понижава) паля премествам селектора на D или R и колата тръгва,минава няколко стотин метра и все едно минавам на свободна,форсира се но до там.

plunge при теб при преместване на селектора,индиказията на таблото променяше ли се ?
  • 0

#10 ilianch

ilianch

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C270 S203 AT 2004

Публикувано 16 април 2016 - 08:30

Здравейте!

 Закарах колата за дигностика и евентуален ремонт в МиД Ауто-Варна ,диагнозата е антифриз в скоростната кутия.Ремонта ще струва близо 2500лв.Дано само всичко да е наред след ремонта!


  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 април 2016 - 09:08

Здравейте!
 Закарах колата за дигностика и евентуален ремонт в МиД Ауто-Варна ,диагнозата е антифриз в скоростната кутия.Ремонта ще струва близо 2500лв.Дано само всичко да е наред след ремонта!

Здравей,кои са тия МиД Ауто?Да не са от Практикер на долу,синкава сграда и пише че са сервиз за АСК?Цанко Докторов се казва шефа.Ако са същите,препоръчвам ти второ мнение.
  • 1

#12 ilianch

ilianch

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C270 S203 AT 2004

Публикувано 16 април 2016 - 10:02

Да,те са!Вече е късно за второ мнение,кутията е на части,ще се поставя допълнителен охладител за скоростната кутия.Моля се само повече да нямам проблеми със скоростната кутия.


  • 0

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 април 2016 - 12:05

А аз му препоръчвам да не дава на никой който му поиска 2500лв. за ремонт на тази кутия!

 

Може и да не му стигнат, явно човека знае за какво иде реч ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 април 2016 - 17:35

След като е такъв случая ти препоръчвам да поискаш удължена гаранция като се позовеш на високата сума.Те дават шест месечна гаранция и карта,като те задължават да си сменяш маслото при тях два пъти и се стремят да изглеждат точни на приказки.Практика е да казват,че няма проблем и да мине гаранцията ако се случи нещо ще го направят, но друго си е да го има това черно на бяло.Цанко по принцип е точен мъж но истината е че не разбира много и се надява на техниката с която разполага и на връзките които има жена му.
Всъщност много е възможно всичко да мине благополучно за теб,пожелавам ти го!
  • 1

#15 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 17 април 2016 - 09:02

Кой човек визираш,този който взима парите или този който ги дава?!

 

Този които ги дава :)

Има само 15л минимум масло, ако налива оригинално сам прецени какви пари е, да не говорим за другите части, манипулации, определено монтьора явно знае за какво иде реч и затова му е обадил тази цена, защото явно е ял дървото.

Не са малко случаите на тези греди и е нормално за си върже кончето.

Не го познавам колегата и не знам как работи, но от цената която е обадил ме навежда на тази мисъл.


  • 0

logo-600-1002.png





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни