Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изтичане на нафта.теч на нафта при E220CDI 2005г.

Mercedes нафта дизел cdi е220 е220cdi 2005

  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 rbelchev

rbelchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mitsubishi Lancer Evolution 8, Audi A3/A6 Mercedes-Benz E-Class W211 220cdi

Публикувано 29 декември 2015 - 12:34

Добър ден колеги, имам проблем с изтичане на нафта и не мога да разбера от къде е. Кората под мотора цялата е в нафта от шофьорския край и вижда че единият от маркучите целия е в нафта и мисля че е маркуча за обратната нафта, но има нафта и по целия смукател и по тампона на мотора. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем колата е Mercedes-Benz E 220 CDI 2005г.


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 29 декември 2015 - 15:58

Сваляй кората отгоре и гледай.

Принципно трябва да се огледат горивните маркучи, често протичат тези на горивния филтър, от некадърно вадене при смяната му.


  • 0

logo-600-1002.png


#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 29 декември 2015 - 16:28

Имаш О пръстен на обратната нафта на рейката.

Смени го и си готов.

Внимавай да не строшиш ключалката на щуцера.

Задължително си вземи оригинален О пръстен. С друг обикновен не става, дори може да стане доста по-зле.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 rbelchev

rbelchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mitsubishi Lancer Evolution 8, Audi A3/A6 Mercedes-Benz E-Class W211 220cdi

Публикувано 29 декември 2015 - 17:29

Оглеждах всички маркучи нямаха наранявания на пръв поглед ще ги огледам пак и ще сменя О-Пръстена благодаря.


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 декември 2015 - 18:54

Първо изчисти всичко идеално и после пали и гледай!
  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 29 декември 2015 - 19:04

Огледай и тези двата където идват от резервоара, отдолу в лявата част на колата, вървят две тръби до коша, оттам нагоре са меки маркучи.

Огледай тези две скоби, ако са оригиналните няма проблем, но ако по някаква причина са слагали винтови е проблем.

С две думи иска гледане, няма как да е сухо пък да ти прави локва под колата.


  • 0

logo-600-1002.png


#7 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 29 декември 2015 - 21:10

Точно тези маркучи, за които пише колегата прегледай да не са напукани.

Може да е едва-едва видимо, но ефекта от такова напукване е направо ужасяващ понякога.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#8 rbelchev

rbelchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mitsubishi Lancer Evolution 8, Audi A3/A6 Mercedes-Benz E-Class W211 220cdi

Публикувано 30 декември 2015 - 08:53

Ясно благодаря ще ги огледам добре, ще измия всичко и ще видя от къде тече. 


  • 0

#9 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 31 декември 2015 - 00:16

Внимавай с миенето да не се намокрят купищата електроника изцвъкани по тези коли.

Най-добре забърши много хубаво с домакинска или тоалетна хартия. Те попиват прекрасно и няма опасност да се повреди нещо допълнително.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 31 декември 2015 - 11:48

Внимавай с миенето да не се намокрят купищата електроника изцвъкани по тези коли.

Най-добре забърши много хубаво с домакинска или тоалетна хартия. Те попиват прекрасно и няма опасност да се повреди нещо допълнително.

 

Не го плаши човека, да пръска хубаво с обезмаслител и после с топла водичка да измива, ако има под ръка и въздух после да подуха няма да е никак зле.


  • 0

logo-600-1002.png


#11 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 31 декември 2015 - 14:37

Е не го плаша човека, ама да има едно на ум.

Да не вземе да олее юнашки двигателя с вода. Ял съм подобна попара.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#12 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 08 януари 2016 - 11:57

Ако ще миеш мотора задължително разкачи релето на подгревните свещи и се увери че всичко е сухо преди да го свържеш наново! То най-често изгаря при миенето на двигателя. намира се под казанчето на охладителя хванато е за преден ляв рог. На мен когато ми беше текла нафта беше точно от кривите маркучи около горивния филтър... Не внимават когато ги разкачат, те вече са и старички и налягането е доста голямо там!


  • 0


#13 rbelchev

rbelchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mitsubishi Lancer Evolution 8, Audi A3/A6 Mercedes-Benz E-Class W211 220cdi

Публикувано 20 януари 2016 - 11:22

Отстраних проблема миналата седмица и сега се сетих да напиша един два реда за други колеги с този проблем. Оказа се че теча е от маркуч за обратната нафта бяхте прави. Бе сцепен където се захваща със скобата! Проблема беше отстранен за 10 минути. 


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: Mercedes, нафта, дизел, cdi, е220, е220cdi, 2005

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни