Добър ден колеги, имам проблем с изтичане на нафта и не мога да разбера от къде е. Кората под мотора цялата е в нафта от шофьорския край и вижда че единият от маркучите целия е в нафта и мисля че е маркуча за обратната нафта, но има нафта и по целия смукател и по тампона на мотора. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем колата е Mercedes-Benz E 220 CDI 2005г.
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-29661.jpg?_r=1451384746)
Изтичане на нафта.теч на нафта при E220CDI 2005г.
Started by rbelchev, 29 Dec 2015 - 12:34:23
Mercedes нафта дизел cdi е220 е220cdi 2005
12 replies to this topic
#1
Posted 29 December 2015 - 12:34
#2
Posted 29 December 2015 - 15:58
Сваляй кората отгоре и гледай.
Принципно трябва да се огледат горивните маркучи, често протичат тези на горивния филтър, от некадърно вадене при смяната му.
#3
Posted 29 December 2015 - 16:28
Имаш О пръстен на обратната нафта на рейката.
Смени го и си готов.
Внимавай да не строшиш ключалката на щуцера.
Задължително си вземи оригинален О пръстен. С друг обикновен не става, дори може да стане доста по-зле.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#4
Posted 29 December 2015 - 17:29
Оглеждах всички маркучи нямаха наранявания на пръв поглед ще ги огледам пак и ще сменя О-Пръстена благодаря.
#5
Posted 29 December 2015 - 18:54
Първо изчисти всичко идеално и после пали и гледай!
#6
Posted 29 December 2015 - 19:04
Огледай и тези двата където идват от резервоара, отдолу в лявата част на колата, вървят две тръби до коша, оттам нагоре са меки маркучи.
Огледай тези две скоби, ако са оригиналните няма проблем, но ако по някаква причина са слагали винтови е проблем.
С две думи иска гледане, няма как да е сухо пък да ти прави локва под колата.
#7
Posted 29 December 2015 - 21:10
Точно тези маркучи, за които пише колегата прегледай да не са напукани.
Може да е едва-едва видимо, но ефекта от такова напукване е направо ужасяващ понякога.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#8
Posted 30 December 2015 - 08:53
Ясно благодаря ще ги огледам добре, ще измия всичко и ще видя от къде тече.
#9
Posted 31 December 2015 - 00:16
Внимавай с миенето да не се намокрят купищата електроника изцвъкани по тези коли.
Най-добре забърши много хубаво с домакинска или тоалетна хартия. Те попиват прекрасно и няма опасност да се повреди нещо допълнително.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#10
Posted 31 December 2015 - 11:48
Внимавай с миенето да не се намокрят купищата електроника изцвъкани по тези коли.
Най-добре забърши много хубаво с домакинска или тоалетна хартия. Те попиват прекрасно и няма опасност да се повреди нещо допълнително.
Не го плаши човека, да пръска хубаво с обезмаслител и после с топла водичка да измива, ако има под ръка и въздух после да подуха няма да е никак зле.
#11
Posted 31 December 2015 - 14:37
Е не го плаша човека, ама да има едно на ум.
Да не вземе да олее юнашки двигателя с вода. Ял съм подобна попара.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#12
Posted 08 January 2016 - 11:57
Ако ще миеш мотора задължително разкачи релето на подгревните свещи и се увери че всичко е сухо преди да го свържеш наново! То най-често изгаря при миенето на двигателя. намира се под казанчето на охладителя хванато е за преден ляв рог. На мен когато ми беше текла нафта беше точно от кривите маркучи около горивния филтър... Не внимават когато ги разкачат, те вече са и старички и налягането е доста голямо там!
#13
Posted 20 January 2016 - 11:22
Отстраних проблема миналата седмица и сега се сетих да напиша един два реда за други колеги с този проблем. Оказа се че теча е от маркуч за обратната нафта бяхте прави. Бе сцепен където се захваща със скобата! Проблема беше отстранен за 10 минути.
Also tagged with one or more of these keywords: Mercedes, нафта, дизел, cdi, е220, е220cdi, 2005
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
Проблем при студен старт E320 CDI (W211)Неравномерна работа на двигателя (видео) Started by lilweezy, 06 Mar 2023 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Съединител, скорости и диференциал →
![]() Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211Started by richard96, 30 Jul 2020 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
S-класа →
Проблеми и ремонти →
W220 320cdi вибрации в купето при определени оборотиStarted by BBRemapping, 08 Jul 2020 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
![]() Проблем с ЕГР и турбо? w211Started by richard96, 03 Jul 2020 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
B-класа →
Проблеми и ремонти →
W245 B180 CDI - Странен шум от мотора при топъл стартStarted by Bor, 01 Jul 2020 ![]() |
|
![]() |
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users