За първите екземпляри съм чувал, че имат проблеми с електрониката. Скоростите са му здрави, но трябва да може да се сменят предавките от селектора и това да се индикира на таблото и когато превключва предавка, не трябва да рита. Двигателя е слаб, както се изказа колегата от по-горе. Три мотора са с този код M112 2,6 - 177к.с., 2,8 - 196 к.с. (май не се слага на W211) и 3,2 - 224 к.с. Всичко им е еднакво, масло - 6,5л, антифриз 8л, само кубатурата е намалена. Тоест при едни експлоатационни разходи - различна мощност, като разхода на гориво няма да е много по-различен, най-много 1-2л надолу. Аз карам S210 - 320, 4matic, тоест комби, на газ, разхода градско, в зависимост от маршрут, натоварване, трафик и естествено от къде съм заредил газ, варира между 15 и 17л на 100 км. На магистрала е 12, а на извънградски, нормален път, с лек крак съм падал и до 9. За бензин свали 20%. Та 240-та ще върви, но спокойно, на магистрала ще може да вдига със зор 200-210 и това ще му е. В градски условия ще е муден и за динамично каране трябва да се натиска до високи обороти, което ще се отрази негативно на разхода. Та по-добре е по-голямата кубатура или компресорен мотор. Дали е сменян модула, евентуално ще могат да кажат в Балкан Стар, срещу номера на шасито. Но не е болка ако не е сменян, има доста втора употреба, а тук ще намериш помощ. Хубава кола, има си проблеми, но всичко е отстранимо с добро желание и средства. За посочената обява, автомобила изглежда добре, но естествено трябва да се види на място и да се покара, в най-добрия случай да се провери от майстор на подемник и да се закачи стар диагноза. Не е "бъкан" с екстри, но има необходимите неща. Успех в търсенето!