Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата въртеше на стартер дори без ключ.


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5184 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 декември 2015 - 20:02

Имам абукати по ръцете исъм на химиотерапия..иначе досега да бях легнал под нея мамичката и мръсна хаха :( иначе в колата нямам нищо..дори и 2 жички..ама вече ще си взема това онова...за 2г и 60хил км само поддръжка и вече взе да се чупи по нещо :D дано проблема си остане в стартера , а релето да е изгоряло от продължителното въртене,че ще е филм


Много здраве ти желая и с новата година да забравиш всякакви болести!
  • 0

#17 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 22 декември 2015 - 22:25

О имам подобрение. Благодаря ви :) ще пиша като я оправя. За утре намерих кой да ме дръпне да запаля :) ако се окаже кабел здраве да е :) сложих новото реле и е същата работа ,но поне не мирише на горяло :) ще замерим първо и ще видим. Майстора ми каза че и друг път е попадал на подобен проблем и вътре в стартера нещо се чупело и замасявало като излезе бендикса
  • 0

#18 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 22 декември 2015 - 23:16

Не мисля, че проблема е в стартера, а в контактния ключ. Няма какво да се счупи в стартера и да замаси.

Но майстора ще премри и ще види какво се случва.

Дано да излезне най-малката беля.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#19 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 22 декември 2015 - 23:50

Еми досега ключа дерт не е правил...ще видим :) основното му занимание са жиците и редовно прави или наводнени или коли със странни проблеми...ще се чуе. Има логика в думите ти ,защото стартера си върти много отчетливо и правилно. На 2 пъти обаче беше като запекал докато го охлабим( светлините в купето замаляха и след лашване завърташе ). Ако имам дерт с ключалката в какво би се изразило и като ремонт да ме подготвите ...нова ключалка с ключове?

Този пост е редактиран от mupk0: 23 декември 2015 - 00:35

  • 0

#20 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 23 декември 2015 - 01:03

Не! В никакъв случай.

Сменя се само контактния пакет на ключалката, но това ако ключа ти е с метално перо.

Ако е рибка нещата са по-сложни вече.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#21 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 23 декември 2015 - 07:48

Ем той има опит с рибките...ще видим :)
  • 0

#22 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 13:42

Така колата я диагностицирахме преди няколко дни , а ще я правим най-вероятно понеделник. Стартера е проблема. Проверихме ключалки,кабели,връзки и релета и всичко работи супер. Стартера когато е на хубаво загрял автомобил върти всеки път и се прибира нормално. Изстине ли повече от 2-3 часа колата и само бутане я пали. На студен стартер колата завърта,пали,тока към бендикса изчезва,но стартера продължава да върти. Ключалката спрямо релето винаги пуска идеални сигнали. На горещ мотор всичко е наред. Ще се чуе какво му е като го свалим. Новото реле грам не се нагрява спрямо старото

Този пост е редактиран от mupk0: 26 декември 2015 - 13:44

  • 0

#23 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 декември 2015 - 23:33

Най-вероятно блокира бендикса във включено положение.

Повредата е механична.

Това, че релето е нагоряло точно в този момент е чисто и просто съвпадение.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#24 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 23:50

Най-вероятно нагоря от продължителното въртене. Понеделник ще се чуе :)
  • 0

#25 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 28 декември 2015 - 16:39

Стартера вече е бомба...сменихме кажи речи всичко. Четките почти бяха свършили,контактора беше се заварил,сменихме четкодържача че беше пукнат,вилки а у всичко без стагора и ротора кажи речи :) сега е пушка,но вече ще имам 13 в багажника
  • 0

#26 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 28 декември 2015 - 18:14

Браво!

Радвам се, че всичко е наред вече!

:beer


  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#27 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 03 януари 2016 - 20:51

На 31.12.2015 стартера отново направи същият проблем.Бях при моя авер в сервиза като го направи.Оставихме я така с забил стартер и започнахме да мерим. Оказа се ,че между 2 намотки на стартера има късо.Тъй тъй видяхме че проблема е в ротора ( малшанс,че не замерихме ротора по-рано) , решихме да му пуснем директно ток и "проблема" изби :) Звъннах на 2-3 обяви за стартери...искат им по 80лв ,а в магазина е 110лв. Тъпото е ,че пак изгори пътеките на релето,но много по-малко и го побългарихме. Стартера идва утре уж (новия). Кога ли му е вървяло на сиромах човек :D


  • 1

#28 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 04 януари 2016 - 20:19

Проблемът се оказа в замасил кабел. Глупаците от Мерцедес са решили кабелите за стартера да излезнат от снопа около колектора и да минат между рейката и металният горипровод.Резултата е замасил кабел ,който много лесно се откъсва от тръбата и спират проблемите. Старият стартер и ремонтираното реле и колата е чук.....глупава история :D


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни