Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата въртеше на стартер дори без ключ.


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 19 декември 2015 - 09:50

Здравейте..искам да разкажа за един проблем и дали на някой се е случвало. Колата е цедка компресор 192коня 1999г. До този момент не съм имал никакви проблеми. Заредих на бензиностанцията ,запалих и чух ромолене. Помислих че е ролка,загасих я и установих,че стартера върти дори с изваден ключ и не спира. Избутах колата ,но той не спираше. За мое съжаление нямах ключ 13 и реших да извадя малко бушони ( в паниката забравих ,че релето на стартера е в кутията с буксата за диагностика ) . след като се усетих ,че не са тея предпазители с едни клещи успях да махна минуса на акумулатора. Колата въртя на стартер грубо 5мин. За мое учудване стартера не изкъдя. Извиках мой авер майстор на коли и той веднага отвори релето ( главното на колата,което е в кутията при компютъра) и от долната му страна имаше изгоряла пътека. Управляващото реле не беше запекло. Запоихме платката и колата запали. Сега си купих друго и го смених,защото трябваше да пътувам сутринта и това беше временно решение. Та мисълта ми е поради какви пеичини това реле е запекло и изгорило платката си?
  • 0

#2 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 19 декември 2015 - 20:31

Провери си цялата инсталация за ронеща се изолация на кабелите.

Повредата в релето е следствие, а не е причина за проблема.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#3 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 19 декември 2015 - 21:12

В кутията нямам нито един ронещ се кабел. Около фаровете и като по инсталацията нямам изронен кабел. Като и слагахме газ я прегледахме. Отделно и уж след фейса нямат проблем с кабелите
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 декември 2015 - 22:12

Пробвай след като е покарана колата да пипнеш новото реле дали грее.Може да сравниш с друго реле.Не е задължително да има драма,възможно е просто на релето да му е дошло времето.
  • 0

#5 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 19 декември 2015 - 23:16

Еми новото реле е в Стара Загора. Аз сега съм в София в една болница и колата е с запоеното реле. Чак да грее не бих казал. За разстоянието от стз до софия с обикалянето и престоя по бензиностанциите ( не я гасих ) релето беше топло,но не и парещо на допир с ръка. Доколкото разбрах е сравнително чест проблем това реле да изгаря.
  • 0

#6 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 19 декември 2015 - 23:53

Е това реле е под напрежение само когато е включен стартера. През останалото време няма напрежение на управляващата намотка.

Няма никаква логика да е топло релето при липса на напрежение.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#7 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 19 декември 2015 - 23:55

Под релето визирам черната кутия в която влизат няколко бушона и един голям 40амперов. Отделно едно 6-7 букси влизат в таз кутия ;)

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от mupk0: 19 декември 2015 - 23:58

  • 0

#8 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 20 декември 2015 - 00:08

Щом няма проблеми с кабелите следващата причина за греенето са хлабави връзки.

Предполагам, че си ги проверил всичките обстойно.

Гледам, че работиш с поялника професионално, значи имаш техническа грамотност и няма да имаш проблем с тези работи.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#9 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 20 декември 2015 - 08:19

Ще видя с новото реле как е...възможно е това от топлината да е нагоряло и от по-труднодосръпната страна. Просто реших да пиша,защото ми стана интересно дали и на друг се е случвало. Попринцип би трябвало да е леко топло винаги след време,но не знам колко е нормалното
  • 0

#10 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 20 декември 2015 - 23:05

Днес реших да я припаля..но уви. Същата работа 3 поредни пъти. Извадих главното реле ,огледах букси,кабели...няма закачен или прегорял кабел. Вторник ми идва здравото реле...ако пак не спира да върти....явно съм за стартер . бендикса явно не се връща и стартера остава под напрежение
  • 0

#11 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 21 декември 2015 - 20:26

Провери преди всичко дали на тънкия управляващ кабел има напрежение.

Ако има проблема не е в стартера.

На този кабел трябва да има напрежение само при положение стартер на контактния ключ.

Да не ти се е прецакал електропакета на ключа.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#12 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 21 декември 2015 - 22:28

За жалост в болницата нямам нищо освен 2-3 ключа и отвертка :) а и няма как да бръкна до стартера на място...с бутане иначе си пали..днес я размърдах малко. Сряда я бутам и директно в СтЗ :)
  • 0

#13 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 22 декември 2015 - 09:50

За жалост в болницата нямам нищо освен 2-3 ключа и отвертка :) а и няма как да бръкна до стартера на място...с бутане иначе си пали..днес я размърдах малко. Сряда я бутам и директно в СтЗ :)

Нищо от тези инструменти не ти трябва.

Само пробна лампа, която може да си я направиш сам с една обикновена 5W крушка и два кабела.

Просто ти остава да измислиш как да бръкнеш до малкия болт на стартера покрай въздушния колектор без да разглобяваш абсолютно нищо.

Не е трудна задачата.

Ех, как не е тук при мен да я видя тая кола. Тези ситуации са ми любимите.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#14 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 22 декември 2015 - 10:14

Имам абукати по ръцете исъм на химиотерапия..иначе досега да бях легнал под нея мамичката и мръсна хаха :( иначе в колата нямам нищо..дори и 2 жички..ама вече ще си взема това онова...за 2г и 60хил км само поддръжка и вече взе да се чупи по нещо :D дано проблема си остане в стартера , а релето да е изгоряло от продължителното въртене,че ще е филм

Този пост е редактиран от mupk0: 22 декември 2015 - 10:15

  • 0

#15 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 22 декември 2015 - 17:30

Най-важно е здравето.

Пожелавам ти като свалят абокатите да не се налага повече никога да ги слагаш.

Всички други неща се оправят.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни