
Този пост е редактиран от mupk0: 25 декември 2015 - 23:39
Публикувано 25 декември 2015 - 23:37
Този пост е редактиран от mupk0: 25 декември 2015 - 23:39
Публикувано 26 декември 2015 - 08:59
Усилени скоби, защото е по-сигурно.
Резбата на гайката се прави естествено по резбата на датчика.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 26 декември 2015 - 09:11
Публикувано 26 декември 2015 - 09:53
Този пост е редактиран от mitkofitnes: 26 декември 2015 - 09:55
Публикувано 26 декември 2015 - 11:58
Този пост е редактиран от mupk0: 26 декември 2015 - 11:58
Публикувано 26 декември 2015 - 12:27
Може да се използва и двустепенен термошалтер, като едната степен се прекара през резистор с реле.
По същия начин се прекарва и втората степен.
Аз сложих термошалтер, който включва на 92 и изключва на 87 градуса едностепенен.
През реле, което се командва по маса от термошалтера, а плюс от предпазител през контакт, за да не се включва, когато двигателя не работи.
Релето управлява масата на перката, а плюса е постоянен.
За реле използвах 70А реле от Ауди. На плюсовия захранващ кабел съм сложил предпазител 40А.
Все пак съм дизел, който работи на малко по-ниска температура.
Този пост е редактиран от sv_trener: 26 декември 2015 - 12:30
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 26 декември 2015 - 13:39
Публикувано 26 декември 2015 - 16:28
Горния маркуч на изправен термостат се затопля, но не става горещ. Теб те интересува температурата на двигателя да се контролира.
На изходящия маркуч на радиатора течността е охладена вече и няма да ти включва нормално перката, а след като е станало вече късно.
Не случайно производителя от Мерцедес е монтирал датчиците на самата глава.
Ако сложиш термошалтера на долния маркуч кога ще стане той 100 градуса, че да ти включи перките?
Когато двигателя отдавна е подминал 120 и си духнал гарнитурата на главата.
Тогава и да се включи перката е след дъжд качулка.
Ако ще го монтираш на долния маркуч термошалтера трябва да ти включва на 85 градуса примерно.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 26 декември 2015 - 18:36
Публикувано 26 декември 2015 - 18:57
Няма нужда нищо да се разпробива.
Тапите на главата на двигателя са на резба.
Отвиваш и навиваш датчика.
Малко гадно е да се бръкне, но става перфектно.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 26 декември 2015 - 19:46
Няма тапи при мене
https://mercedesdata...793196592_o.jpg
Ето колегата Крум като пример....трите места са празни...нямат резба и не са тапи Но се пробиват и навива резба без дерт
Шалтера дето харесах е :
http://www.autopower...-i23366676.html
Ще ползвам първата му степен явно.Ще загрява до 91гр и пада до 86 което е 1:1 с термостата ми.Тея дни ако намеря още по-добър ( да спира на около 88гр и да тръгва от около 92-93).
Този пост е редактиран от mupk0: 26 декември 2015 - 19:51
Публикувано 26 декември 2015 - 21:24
Имаш тапи.
Я погледни под всмукателния колектор.
Има термошалтер, който включва на 92 и изключва на 87 градуса.
Аз го взех за 9 лв с отстъпката. И резбата му е точно като на тапите М 22х1,5.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 26 декември 2015 - 23:49
Публикувано 27 декември 2015 - 00:55
До колкото знам са на резба и тя е като за този тип термошалтер.
http://www.amazon.co...ce6da9c1ea385_S
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни