Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Електрическа перка на вентилатора


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 25 декември 2015 - 23:37

Защо усилени скоби? Нали ще срежеш маркуча и ще сложиш снадката? Предлагам ,че тръбата я правите с засечка като щуцери...или аз поне винаги снадките си ги карам на стругар за засечка и берт :) някакъв номер на датчика имате ли? Ейдега видях тея от бмв е36 320ка са с 14 резба и ще станат супер ,защото са на добри градуси( 95 и 105гр )

Този пост е редактиран от mupk0: 25 декември 2015 - 23:39

  • 0

#17 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 декември 2015 - 08:59

Усилени скоби, защото е по-сигурно.

Резбата на гайката се прави естествено по резбата на датчика.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#18 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 09:11

Моята идея беше датчика да е по-фин просто :) след празниците трябва да се заема
  • 0

#19 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 26 декември 2015 - 09:53

Усилените скоби са при липса на направа на засечка в краищата...просто ако правим толкоз време ел перка :)
Щом ти е двустепенен рермошалтера направи и перката така.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от mitkofitnes: 26 декември 2015 - 09:55

  • 0

#20 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 11:58

Смятам след праниците да си поръчам перка от Радо за "модела". Тя май е едностепенна ( с 2 кабела само ми се вижда ). Вие с нея какви шалтери използвате ?( като номер или от какво по-точно)

Този пост е редактиран от mupk0: 26 декември 2015 - 11:58

  • 0

#21 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 декември 2015 - 12:27

Може да се използва и двустепенен термошалтер, като едната степен се прекара през резистор с реле.

По същия начин се прекарва и втората степен.

Аз сложих термошалтер, който включва на 92 и изключва на 87 градуса едностепенен.

През реле, което се командва по маса от термошалтера, а плюс от предпазител през контакт, за да не се включва, когато двигателя не работи.

Релето управлява масата на перката, а плюса е постоянен.

За реле използвах 70А реле от Ауди. На плюсовия захранващ кабел съм сложил предпазител 40А.

Все пак съм дизел, който работи на малко по-ниска температура.


Този пост е редактиран от sv_trener: 26 декември 2015 - 12:30

  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#22 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 13:39

Дам електрическото изпълнение и аз мисля да е същото. Дори кутията за подгревните свещи на ваг групата е с 40а предпазители и дебели контакти :) ще си харесам явно термошалтер от бмв специално аз. Загледах ги че са няколко типа и основно са около 95 и 100гр . само над едно се чудя като се замисля...дали да не го сложа фланчето на изходящия маркуч с температуререн шалтер около 90гр,защотокогато втория маркуч стане топъл,значи че термостата е отворил нацяло,а горния маркуч и на затворен термостат става горещ.

Иначе виското си ми работи,но идеята ми е уж да махна натоварването от мотора пеи зацепването му,защото лятото като се зацепи се усеща
  • 0

#23 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 декември 2015 - 16:28

Горния маркуч на изправен термостат се затопля, но не става горещ. Теб те интересува температурата на двигателя да се контролира.

На изходящия маркуч на радиатора течността е охладена вече и няма да ти включва нормално перката, а след като е станало вече късно.

Не случайно производителя от Мерцедес е монтирал датчиците на самата глава.

Ако сложиш термошалтера на долния маркуч кога ще стане той 100 градуса, че да ти включи перките?

Когато двигателя отдавна е подминал 120 и си духнал гарнитурата на главата.

Тогава и да се включи перката е след дъжд качулка.

Ако ще го монтираш на долния маркуч термошалтера трябва да ти включва на 85 градуса примерно.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#24 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 18:36

Да прав си. Даже сега като ти прочетох поста се сетих ,че имам 2 свободни гнезда до оригиалния темперстурен датчик на главата,който е м14 и той..тря да разпробия и направя резба само и няма да режа маркучите :)
  • 0

#25 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 декември 2015 - 18:57

Няма нужда нищо да се разпробива.

Тапите на главата на двигателя са на резба.

Отвиваш и навиваш датчика.

Малко гадно е да се бръкне, но става перфектно.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#26 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 19:46

Няма тапи при мене :)

 

https://mercedesdata...793196592_o.jpg

 

Ето колегата Крум като пример....трите места са празни...нямат резба и не са тапи :) Но се пробиват и навива резба без дерт :)

 

Шалтера дето харесах е  :

 

http://www.autopower...-i23366676.html

 

Ще ползвам първата му степен явно.Ще загрява до 91гр и пада до 86 което е 1:1 с термостата ми.Тея дни ако намеря още по-добър ( да спира на около 88гр и да тръгва от около 92-93).


Този пост е редактиран от mupk0: 26 декември 2015 - 19:51

  • 0

#27 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 декември 2015 - 21:24

Имаш тапи.

Я погледни под всмукателния колектор.

Има термошалтер, който включва на 92 и изключва на 87 градуса.

Аз го взех за 9 лв с отстъпката. И резбата му е точно като на тапите М 22х1,5.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#28 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 26 декември 2015 - 23:49

Еее там може и да има..не съм гледал. Тапите там на резба ли са или са набити?
  • 0

#29 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 27 декември 2015 - 00:55

До колкото знам са на резба и тя е като за този тип термошалтер.

http://www.amazon.co...ce6da9c1ea385_S


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни