Здравейте!От известно време 1ва скорост започна да изключва.Това не е всеки път.Появява се при неравности по пътя,като също усещам,че не всеки път включва стабилно,но включи ли стабилно не изключва.Когато придържам лоста няма проблем върви си нормално,но пусна ли го и не е включила хубаво задъл,жително изключва,но пак казвам само по неравен път.Е250ТД W210.
Изключва 1ва предавка
Започната от bobi9922, 14 дек 2015 - 08:56:43
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 декември 2015 - 08:56
#2
Публикувано 14 декември 2015 - 17:21
Като я усетиш, че не е включила стабилно, натисни малко по-силно лоста и няма да имаш проблем.
#3
Публикувано 14 декември 2015 - 18:08
На мен ми звучи като муфа, но без отваряне на кутията - няма да мине.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 14 декември 2015 - 22:19
Влезни под колата на канал или подемник, свали пластмасовата защитна кора.
Ще видиш щангите на скоростите. На хебелите има гумени втулки, в които влиза щангата. Застопорява се щангата с една пластинна зегерка.
Най вероятно или се е износил или направо е изпаднал. Нищо пари е и си го смени. Смяната е елементарна. Няма да си познаеш кутията после.
Остави лоста в неутрално положение /изключена предавка/. Задните краища на трите щанги трябва да са точно една до друга равни. Ако не е така самите щанги позволяват регулиране, но повече клоня към точно тези втулки, които ти казах. А как е 2 скорост? Те са на една и съща щанга.
Този пост е редактиран от sv_trener: 14 декември 2015 - 22:25
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#5
Публикувано 15 декември 2015 - 05:17
Малко да допъля Тренера,на самите щанги си има отори и мисля,че с 6мм бургия ставаше да се пъхне за да ги регулираш правилно.....
#6
Публикувано 15 декември 2015 - 07:58
Малко да допъля Тренера,на самите щанги си има отори и мисля,че с 6мм бургия ставаше да се пъхне за да ги регулираш правилно.....
Точно така. Бях забравил за фиксиращия отвор на трите хебела стърчащи от скоростния лост.
Най-добре е да ги блокираш с болт 6 мм. с гайка.
Хебелите на кутията имат 3 положения. Поставяш ги в средното положение /вертикално се пада/ и вече спокойно може да регулираш ако е необходимо дължината на щангите.
Този пост е редактиран от sv_trener: 15 декември 2015 - 19:16
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#7
Публикувано 15 декември 2015 - 09:23
Другите скорости не изключват,но прави впечатление,че 3та има някакво мърдане на лоста при подаване и отнемане на газта.И си мисля,че нещо има когато лоста е напред/1ва 3 5та/.
#8
Публикувано 15 декември 2015 - 15:25
Разглоби и отгоре механизма на скоростния лост.
Свали маншона и огледай за износване и смажи хубаво самия механизъм.
За мърдането също погледни щангите отдолу както ти писах.
Погледни състоянието на тампоните на двигателя. Особено внимание обърни на левия тампон и на този при скоростната кутия.
При износени или скъсани тампони също може да се получи този проблем.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#9
Публикувано 16 декември 2015 - 01:02
Вместо да отварям нова тема, да кажа, че при мен не минава това с задържането на лоста (преди ставаше), вече не мога да тръгвам на първа, без да изключи от скорост. С другите скорости си нямам проблеми !
#10
Публикувано 16 декември 2015 - 09:54
При теб, колега без отваряне на кутията няма да мине. Вероятно износен синхронизатор.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни