Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Изключва 1ва предавка


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Posted 14 December 2015 - 08:56

Здравейте!От известно време 1ва скорост започна да изключва.Това не е всеки път.Появява се при неравности по пътя,като също усещам,че не всеки път включва стабилно,но включи ли стабилно не изключва.Когато придържам лоста няма проблем върви си нормално,но пусна ли го и не е включила хубаво задъл,жително изключва,но пак казвам само по неравен път.Е250ТД W210.


  • 0

#2 Nanko

Nanko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    C270 CDI T-mod (S203),
    190E 1.8i (W201)

Posted 14 December 2015 - 17:21

Като я усетиш, че не е включила стабилно, натисни малко по-силно лоста и няма да имаш проблем. 


  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 14 December 2015 - 18:08

На мен ми звучи като муфа, но без отваряне на кутията - няма да мине.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 14 December 2015 - 22:19

Влезни под колата на канал или подемник, свали пластмасовата защитна кора.

Ще видиш щангите на скоростите. На хебелите има гумени втулки, в които влиза щангата. Застопорява се щангата с една пластинна зегерка.

Най вероятно или се е износил или направо е изпаднал. Нищо пари е и си го смени. Смяната е елементарна. Няма да си познаеш кутията после.

Остави лоста в неутрално положение /изключена предавка/. Задните краища на трите щанги трябва да са точно една до друга равни. Ако не е така самите щанги позволяват регулиране, но повече клоня към точно тези втулки, които ти казах. А как е 2 скорост? Те са на една и съща щанга.


Edited by sv_trener, 14 December 2015 - 22:25 .

  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 15 December 2015 - 05:17

Малко да допъля Тренера,на самите щанги си има отори и мисля,че с 6мм бургия ставаше да се пъхне за да ги регулираш правилно.....


  • 0

#6 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 15 December 2015 - 07:58

Малко да допъля Тренера,на самите щанги си има отори и мисля,че с 6мм бургия ставаше да се пъхне за да ги регулираш правилно.....

Точно така. Бях забравил за фиксиращия отвор на трите хебела стърчащи от скоростния лост.

Най-добре е да ги блокираш с болт 6 мм. с гайка.

Хебелите на кутията имат 3 положения. Поставяш ги в средното положение /вертикално се пада/ и вече спокойно може да регулираш ако е необходимо дължината на щангите.


Edited by sv_trener, 15 December 2015 - 19:16 .

  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#7 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Posted 15 December 2015 - 09:23

Другите скорости не изключват,но прави впечатление,че 3та има някакво мърдане на лоста при подаване и отнемане на газта.И си мисля,че нещо има когато лоста е напред/1ва 3 5та/.


  • 0

#8 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 15 December 2015 - 15:25

Разглоби и отгоре механизма на скоростния лост.

Свали маншона и огледай за износване и смажи хубаво самия механизъм.

За мърдането също погледни щангите отдолу както ти писах.

Погледни състоянието на тампоните на двигателя. Особено внимание обърни на левия тампон и на този при скоростната кутия.

При износени или скъсани тампони също може да се получи този проблем.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#9 sunman

sunman

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    124 - 2.0 - 122 к.с.

Posted 16 December 2015 - 01:02

Вместо да отварям нова тема, да кажа, че при мен не минава това с задържането на лоста (преди ставаше), вече не мога да тръгвам на първа, без да изключи от скорост. С другите скорости си нямам проблеми !


  • 0

#10 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 16 December 2015 - 09:54

При теб, колега без отваряне на кутията няма да мине. Вероятно износен синхронизатор.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users